וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתנקנקים

מוראג רובננקו

14.3.2010 / 18:01

אנשי הקרולה והסברנסקי בתל אביב חוברים להקמת בר חדש. בתפריט: ג'ינג'ר אייל ונקניקיות תוצרת בית ומנה יומית דוברת פרסית

כסאות מוזיקליים בעולם האלכוהול: דיירים חדשים יתחילו בקרוב לחמם את פינת הרחובות גרוזנברג ונחלת בנימין בתל אביב, אשר מאז השיב נפשו לבורא הבר המיתולוגי דיניץ ששכן בה, נראה כי התקשתה להתאושש מהאובדן.

הדיירים החדשים הם קרול צבי-וינר, אשת ה'קרולה בר' הזכור לטוב מרחוב הלל הזקן, ובעלה מיקי וינר (אקס ה'בונהם' המנוח), שחברו לגיל סברנסקי (מהסברנסקי זצ"ל, שבמקומו הוקם לאחרונה שישקו) ולאהוד כוחן, שניהל את הבר של ננוצ'קה והחמארה של רפאל. בימים אלה עומלת החבורה המשובחה על פתיחתו של בר חדש ומסקרן. עד כאן לענייני גאוגרפיה וביוגרפיה.

על האוכל מונתה השפית קארין צבי, אחותה של קרול, שמתכננת להתמקד בארוחות בוקר, ועל מנות כמו קרואסון האם ואמנטל או פרי טרי עם קרעי מוצרלה טרייה ובייקון. מחירים עדיין אין, אבל קרול מבטיחה מחירים הוגנים והגיוניים. "השפיץ של התפריט" לדבריה, יהיה תפריט נקניקים ונקניקיות מתוצרת הבית, עליהם יעמלו קארין ומיקי.

וואו, קרול, נקניקיות?! זה עולם קשה להיכנס אליו

"הם אנשים קשים, קארין ומיקי, לא נבהלים בקלות ממעיים. הם למדו את הנושא ביסודיות".

ומה עם הטאץ' הפרסי המשפחתי?

"אנחנו מתחילים בקטנה. כל יום נכניס מנת ספיישל מהמטבח הפרסי, ונראה איך הקהל מגיב. אם נראה כי טוב, נתרחב גם בחזית הפרסית".

את הנקניקיות, אגב, מייעדים גם לקהל הבליינים הממנצ'ז שממלא את הרחובות בלילות. אלה יוכלו לעבור ולחטוף נקניקיה בלחמניה (25 שקלים), בעוד שמי שאוהב את זה מסודר, יוכל לקבל כמובן גם נקניקיה בצלחת, עם תפוחי אדמה וכרוב כבוש (48 שקלים).

שוס נוסף מגיע מכיוון הבר, שאת תפריטו בנה כוחן: כל המיצים בקוקטיילים המוגשים, ייסחטו במקום. שזה, תודו, באמת יוצא דופן ומשמח. קרול מספרת שאפילו את הג'ינג'ר אייל יכינו במקום, לפי מתכון שמיקי למד בניו-יורק.

מילה לגבי העיצוב?

"צבעוני, שמח, קצת וינטג', הרבה סקסי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ואת שם המקום אפשר לגלות?

"עד כאן. כמו עם תינוק, שם לא מגלים, זה מביא מזל רע".

המקום ייפתח להרצה עוד כעשרה ימים, ויהיה פתוח מדי יום מ-17:00 ועד אחרון הלקוחות. עם תום תקופת ההרצה, יפתח שעריו גם בבקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully