וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת שיודעת

מוראג רובננקו

17.3.2010 / 17:52

השף ניצן רז וסוללת משקיעים השיקו בשבוע שעבר את מסעדת אונו בתל אביב, שתלאות הקמתה תועדו בסדרת ריאליטי

מסעדת אונו (Uno), שנפתחה לא מכבר בבית אמות השקעות (בניין IBM לשעבר) בתל אביב, לוותה בהשקעה כספית מסיבית של למעלה ממיליון דולר ובמסע יחסי ציבור נרחב. בין היתר, תועדה הקמת המסעדה בסדרת דוקו-ריאליטי ראשונה מסוגה בישראל בשם "פותחים מסעדה", הנשענת על שני פורמטים חו"ליים: Opening soon ו-Restaurant makeover, אשר תשודר בקרוב בערוץ האוכל.

מאחורי המיליון עומדים המסעדן עמוס בר-אור והשף ניצן רז מ'סושי סמבה' וקבוצת המסעדנים של גורן טסה, איציק אנקונינה וארליך פרדריקו שמחזיקה בין היתר את המסעדות 'מרתה' ו-'קפה מצדה' והברים 'תומא' ו'ביץ' בר'.

על הפן הקולינרי אחראי רז, שבנה תפריט חלבי וכשר אשר שואב את השראתו מהמטבח האיטלקי וכיאה לצו השעה, אינו אוחז בפורמט המסורתי של ראשונות-עיקריות, אלא מחולק לאגפים על פי סוגי מנות: פתיחים, ברוסקטות (למשל, עם פלמידה כבושה, שומר קונפי, צלפים וטרגון), סלטים קרים או חמים, פסטות בעבודת יד (ניוקי דלעת מצטיין, לדוגמה), פיצות ודגים. אגף נוסף מכונה "Krudo" וכולל מבחר נאה של מנות דגים נאים כמו מנת "סלמון קומו" עם פסטו, צנוברים ומיקרו סלק.

תפריט הקינוחים נע בין מנות איטלקיות קלאסיות כמו טירמיסו מילאנו סטייל, לבין פרשנויות יצירתיות כמו פנקוטה רוזטה עם דובדבני אמרנה וקרם לימון, שהצליחה להפתיע לטובה. המחירים סובבים סביב ה-50 שקלים למנה בינונית בגודלה, וארוחת טעימות בת חמש מנות מוגשת תמורת 180 שקלים.

חלל המסעדה גבה התקרה ורחב הידיים חולש על פני 1400 מ"ר, עליהם הופקד האדריכל ירון טל, שבחר להציב במרכזו בר מעוגל ומזמין. השירות על הבר חינני ומקצועי, ותפריט היינות מהודק למשעי. בקצה המסעדה שוכנת מעדניה שעתידה להיפתח בשבועיים הקרובים ותמכור מוצרים כמו פסטות של De Cecco, מוצרי עגבניות של Mutti, מבחר יינות מצומצם, קפה של Mauro ועוד מטעמים איטלקיים, לצד אוכל בטייק-אווי לרווחת עובדי מתחם העסקים הסמוך.

אונו. ויצמן 2 (בית אמות השקעות), תל אביב. 03-6932005/8
שעות פתיחה בתקופת ההרצה: א'-ה' 01:00-12:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully