וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקוס קוקוס

28.3.2010 / 19:36

טאטי

בטאטי מציעים השנה מגוון מתוקים כש"ל, כמו עוגה בחושה של פרג ושוקולד לבן (נימוחה, אך טיפה מתוקה מדי), עוגיות אמרטו, שקדים ומרציפן בצורת מקרונים מפתים ובמרקם גרגרי קמעא (36 שקלים) וקינוח מנצח של פאדג' שוקולד רטוב עם דובדבנים אלכוהוליים. מכת שוקולד לוריד.

טאטי. דרך השלום 53, גבעתיים; אברהם גירון 3, יהוד. 03-5392500.

לחמים

במאפייה של אורי שפט מציעים שלל מאפים לפסח, ביניהם עוגת תפוז-שקדים מצויינת (37 שקלים) ועוגיות שקדים ולימון פריכות ולא מתוקות מדי (32 שקלים למארז). יש גם מארז פטיפורים ממרציפן משובח במיוחד תוצרת גרמניה, הכולל: פטיפור שזיף ביין פורט, פטיפור גנאש שוקולד, פטיפור דובדבן אמרנה (להיט!) ופטיפור מרציפן נקי (59 שקלים למארז של 16 יח').

לחמים. החשמונאים 99, ת"א. 03-5618111.

בן עמי

ברשת מאפיות בן עמי מציעים בראוניס גבינה מצויין (39 שקלים) שניחן בשילוב מדויק של שוקולד וגבינה ובשילוב של קמח תפו"א שמעניק לה מרקם קרמי יותר. עוגה שהיינו מארחים על שולחננו גם לא בפסח וללא ספק, מלכת הטעימות. חוץ מזה תמצאו כאן גם מארז של 12 כוסיות מוס אישי ב-12 טעמים (84 שקלים למארז ו-7 שקלים לכוסית), ביניהם מצטיינת הגבינה פירורים.

להשיג ברשת מאפיות בן עמי.

רולדין

ברולדין פיתחו השנה קולקציית מקרונים ב-6 טעמים אלכוהוליים (19.90 שקלים למארז של 7 יח'). האלכוהול לא ממש מורגש, אך טעמי הפירות מוצלחים, במיוחד הכתום (מנגו ופסיפלורה בוודקה, עם גנאש שוקולד לבן) והסגול (פירות יער, ליקר קסיס ושוקולד לבן). ישנה גם קולקציה נרחבת של עוגות פרווה ללא חשש קטניות: עוגות מוס, עוגיות אמרטו ומבחר עוגות בחושות.

להשיג בסניפי רולדין ברחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לה סנטרל

בקונדיטוריות לה סנטרל מוצע מגוון של תופינים לפסח, מהם טעמנו טרוף שוקולד בינוני אך חתיך (23 שקלים) ופבלובה תות (78 שקלים). יש גם מבחר עוגיות יבשות (26 שקלים), שבהתחלה נפסלו על סעיף "עוגיות של זקנים", אבל אחרי טעימה, זקנים וצעירים כאחד התמוגגו מהן. מומלצת גם עוגת שוקולד לחה וטובה (38 שקלים). שנאמר, "עוגת חנק בלי החנק".

לה סנטרל. ז'בוטינסקי 120, דיזינגוף 171 ופרישמן 90, ת"א.

  • עוד באותו נושא:
  • קינוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully