וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת חלום

מוראג רובננקו ושירה פור

29.4.2010 / 18:20

קבלת שבת בסגנון גנון או בקצב הבוזוקי, בראנץ' סוציאלי או כפרי ולמיזנטרופים - ליין לחמים פנטסטי. חדשים בסופשבוע

בוקר נוסטלגי: פטיסרי נפוליאון

ב'נפוליאון' - הפטיסרי היפואי מבית היוצר של השף ניר צוק והשף-קונדיטור לירן גרודה - מציעים מדי שישי מ-17:00, קבלת שבת כמו בגן: מפה לבנה, חלות של שבת ופמוטים עם נרות, בליווי מוסיקה ישראלית (לא יכריחו אתכם לנגן במשולש, אל דאגה).
התפריט מציע מנות כמו חלה של פעם ומגוון מטבלי השף (38 שקלים); כבד קצוץ עם חלה טריה (28 שקלים); חריימה של מזל (34 שקלים) או דגיגונים כבושים של נועה (19 שקלים) וכן את האפשרות הסולידית של 2 כוסות יין וצלחת גבינות (98 שקלים).
לקינוח אפשר להתפרע על מבחר המתוקים שמציע המקום, אף הם באווירה נוסטלגית דביקה ומתוקה: תפוח עץ מסוכר, מרמלדות בטעמים שונים, סוכריות תרנגול ומלך המלכים - קוקוס ורוד.

פטיסרי נפוליאון, כיכר קדומים 15, יפו. טלפון: 077-4030258.

בוקר מתייוון: ביסטרו בנימין

בביסטרו 'בנימין' מקבלים את השבת לצלילי בוזוקי באווירה עולצת ועם תפריט מיוחד, מדי שישי בין 12:00-18:00. בין הראשונות תמצאו - איך לא - סלט יווני (45 שקלים) או פירות ים בחומוס ומרטיני (45 שקלים). בעיקריות - שקדי עגל וחיטה ירוקה עם יוגורט עשבי תיבול (66 שקלים) או כריך יווני עם חצילים, שושקה קלוי ופטה כבשים (45 שקלים), ובקינוחים - מאפה תפוחים עם קציפת יוגורט וקינמון (32 שקלים). מדי פעם יתקיימו הופעות חיות של מוזיקה יוונית, או אז תידרשו לשלם 20 שקלים לסועד עבורן.

בנימין. נחלת בנימין 30, תל אביב. 03-5168410.

בוקר בסטייל: סושיאל קלאב

ב'סושיאל קלאב' מגישים מדי סוף שבוע תפריט בראנץ' נרחב המציע 4 מנות בראנץ' קלאסיות, כמו ביצים אפויות בקוקוט המוגשות עם תרד ופרמזן (65 שקלים) או מנת הבראנץ' האולטימטיבית - קרואסון איכותי הנאפה במקום ומוגש עם ביצים עלומות, גאודה עזים ופרשוטו (42 שקלים) - בהחלט מנה ששווה לעבור את כל השבוע למענה. המנות מוגשות בלווית סלסלת בריושים אלוהיים ומבחר פתיחים שגרתיים אמנם, אך עשויים היטב. מלבדן, מוצעים מבחר ראשונות, מנות פסטה, דגים ופירות ים ובשר. למי שמתעקש לבוא עם הילדים - גם להם יש תפריט.
האווירה במקום מושלמת לצהרי שבת עצלים, הבר רחב ידיים ונוח להסבה ותפריט האלכוהול מפתה: בלאדי מרי - קוקטייל הבראנץ' האולטימטיבי - נעשה כהלכה ומוגש לפי כל כללי הטקס עם מקל סלרי עליז (36 שקלים). בין הקינוחים תמצאו עוגת גבינה ניו יורק סטייל (32 שקלים) - דחוסה ונימוחה, ושאר מתיקויות.

תפריץ הבראנץ' מוגש בימי שישי ושבת בין השעות 12:00-17:00.

סושיאל קלאב, רוטשילד 45, תל אביב. 03-5601114.

בוקר כפרי: ויולט, מושב אודים

לאמיצים המוכנים לעזוב את העיר עם בוקר, מוצעת שבת באווירה כפרית ב'ויולט' של השף יוסי שטרית, אשר במושב אודים. התפריט כולל מבחר ארוחות בוקר במפרט הידוע: ביצים לבחירה, סלט ירקות, גבינות, מטבלים, לחם וחמאה, מיץ וקפה, ביניהן "בוקר שרימפס" (59 שקלים), המכונה כך על שום אומלט השרימפס שלה, שקשוקה ועוד. כמו כן מוצעים מבחר סנדביצ'ים, ביניהם סנדביץ' גבינה כחולה המוגש עם קונפיטורה מתוצרת הבית וסלט קטן (33 שקלים), מבחר מאפי בוקר ודיל קפה ומאפה. לילדים מוצעים תפריט ילדים והאפשרות לפרוק אדרנלין בחוץ.

תפריט ארוחת הבוקר מוגש כל השבוע בין השעות 8:00-12:00.

ויולט. הדגן משק 6, אודים. 09-8350902.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בוקר בבית: חלה על הזמן

ולמי שמעדיף שלא להתחכך עם כל המי והמו בסופ"ש, אלא לחבוק בבית חלה טרייה, מציעים בבנדיקט, צמד מסעדות המתמחות בארוחות בוקר, ליין חדש ופנטסטי של לחם טרי לקנייה הביתה. מעתה נמכרים שם בימי שישי בבוקר שלל לחמים של אופה הבית ירון שנלר, ביניהם מצטיינים במיוחד חלת השקדים, שהבצק שלה מועשר בחמאה וקרם שקדים, ששמור בדרך כלל לקרואסונים (21 שקלים), ולחם שיפון פראי עם אפטר-טייסט דבשי נהדר (19 שקלים). עוד בהיצע: לחם דגנים מצופה גרעינים (16 שקלים) וחלת שבת קלאסית מצופה שומשום (16 שקלים).

בנדיקט. בן יהודה 171, תל אביב. 03-5440345; רוטשילד 29, תל אביב. 03-6868657.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully