וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבית עם תחתית

רותי שטיינברג

8.6.2010 / 11:46

פסטיבל 'ביכורי יין וגבינות' החיפאי יוצא לדרך היום. בתכנית: 3 ימים של הרצאות, סרטים וטעימות יין וגבינה

הדבר עליו קמים ונופלים פסטיבלים הוא מכנה משותף רחב דיו שיוציא מספיק אנשים לחגוג יחד. זה תקף גם עבור באי הפסטיבל שמתחיל היום בחיפה, רק שלצידם עומד יתרון נוסף, הם עומדים להיות מבוסמים כלוט מיין, מה שיכול לסייע גם לליידי גאגא והרוקי מורקמי למצוא מכנה משותף. 'פסטיבל ביכורי יין וגבינות' בחיפה מתקיים זו הפעם השישית ומציג דוכנים של יקבים וייננים עצמאיים. הקשת מגוונת: מיינות של יקבים מובילים (יקבי תשבי, למשל) ועד יינות של יקבי בוטיק וגראז' מסקרנים (יקב לוריא, בין היתר).

לטשטוש המבורך לא כדאי להתמסר על בטן ריקה מדי, ולפיכך ניצבים במקביל ליינות דוכני גבינות של מחלבות קטנות כמו עז עברית, עין כמונים, יעקובס והנוקד, כמו גם גבינות מאיטליה, צרפת ושוויץ. אלו יתוגברו בעגלות קפה של בית קפה ערביקה, דוכני לחמי שאור, שמן זית ופסטה וגם שוקולד של רוי שוקולד, שבאורח פלא מגיע לכל מקום.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל, יתקיימו הרצאות. בין השאר של ד"ר אומברטו פסקואה, מנכ"ל יקב pasqua ומטובי הייננים בצפון איטלי, ושל אנדי סוידאן, מנכ"ל ספיישל רזרב, שיהגג על ההתאמה בין גבינות ויין. בנוסף, יוקרנו סרטים קולינריים ויתקיימו סדנאות והדרכות על שימוש בכוסות ואביזרי יין.

פסטיבל ביכורי יין וגבינות. 10-8 ביוני, מתחם האודיטוריום מרכז הכרמל חיפה. שעות פעילות: 23:00-18:00.

מחיר כניסה: 50 שקלים. לגמלאים/סטודנטים/חיילים/אורחי בתי המלון בעיר: 45 שקלים (בהצגת תעודה מתאימה).

הכרטיס כולל כניסה להרצאות, השתתפות בסדנאות וצפייה בסרטים המוקרנים בסינמטק - הכל מותנה בהרשמה מראש בערב הפסטיבל. טלפון לבירורים: 04-8353515

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully