וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגלית זה נשמע יותר טוב

רותי שטיינברג

22.6.2010 / 18:54

וגם בצרפתית ורוסית. 'ויקי כריסטינה' החדשה במתחם התחנה מסתמנת כמלכודת התיירים של הקיץ. אתם בכל מקרה תגיעו לשם

גם אם אתם אלטרנטיביים, חתרניים, ציניים או סתם בטטות כורסה, יש סיכוי סביר שבקיץ הזה תמצאו את עצמכם ב'ויקי כריסטינה', שנפתחה השבוע בתל אביב, לפחות פעם אחת. כל השאר ממילא יהיו שם. פרץ הנבואה הספונטני לא נובע מהפיכתנו בן לילה לריקי קיטרו, הוא מעוגן במספר סימנים מקדימים: ראשית, היא ממוקמת במתחם התחנה שסומן כאטרקציה עוד לפני שנפתח לקהל הרחב ומושך קהל תל אביבי וחוץ תל אביבי כאחד. שנית, המקום תופס שטח של דונם בפינה כמעט פרטית ומשובחת בתוך המתחם. ושלישית – רשימת בעלי הבית האינסופית שעומדת מאחוריו, שכוללת שתי קבוצות: האחת אמונה על 'קפה אמיליה' והברים 'אפרטמנט' ו'סאבלט' וכוללת את רון חן, ערן חפץ ורועי דור; השנייה את יאיר קינדלר, איתי פישגודה, שי כהנא וגיא אוסדון (כן, הזוכים של המרוץ למיליון). במילים אחרות: ברוכים הבאים למלכודת התיירים ההמונית של הקיץ.

שתי פנים לויקי כריסטינה: מצד אחד, מסעדת טאפאס השוכנת במבנה בצורת קרון עם תריסים מתרוממים (כמו של אוטו גלידה) המאפשר ישיבה לצד החלונות שלו או ברחבה מסביב. החלק השני, מעבר לשביל, מתפרש על רחבה ענקית עם שולחנות בר ארוכים בצורת מגלשה ובחיפוי פסיפס. מבנה נוסף, גם הוא בצורת קרון, משמש את בר היין. ברקע מתנגנת מוזיקה ספרדית, בהשראת הקומדיה הרומנטית המקסימה של וודי אלן שעל שמה קרוי המקום, מתובלת במיינסטרים מהזן המעיק לפרקים.

את הייעוץ הקולינרי עשו שחר ברנע ואלון יפת (לחם יין, בנדיקט וקרנף), ועל תפעול המטבח אמון השף רועי הררי. התפריט מחולק לארבע קטגוריות – סלטים, בשר, פירות ים וקינוחים, וכולל מבחר מנות טאפס שמופיעות בשמן הספרדי, כמו אינסלדה דה טומטה (ובכנענית "סלט עגבניות עם כוסברה, בצל וגבינת פטה" – 19 שקלים), אינסלדה דה פטאטס קון סלמון האומדו דה לה קסה (סלט תפוחי אדמה עם חזרת, בצל ירוק וסלמון – 28), אסקביצ'ה דל מארקון פאטאטס פריטאס (סלט קר של ראשי קלמרי, שרימפס ותפוח אדמה צרוב - 28), מחיליונס אל א מרינירה (צדפות עם ירקות שורש - 38) ועוד. באגף הבשר תמצאו בעיקר מנות מבשר חזיר, כמו קוסטיאס קון סלסה דה סיטרון (ספריבס ברוטב הדרים - 38) או צ'ולטס קון קונפיטורה דה מנסנה (צלע חזיר עם תפוחי עץ צרובים וקוניאק - 43). בנוסף, מוצעות מנות קטנות מהמעדניה, כגון נקניקים, גבינות וכבושים.

ויקי כריסטינה. מתחם התחנה, מבנה 17 א', תל אביב. 03-7367272
שעות פתיחה: כל יום מ-12:00, בתקופת ההרצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully