וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעתיד

רותי שטיינברג

20.9.2010 / 17:22

אחרי שנים ארוכות מאחורי הקלעים, חוזר אסף "ארטיזנל" לוי לבייקרי מהפנט בצפון דיזנגוף בתל אביב

אסף לוי יצא מהמחתרת. אחרי הרבה שנים של עבודה מאחורי הקלעים פתח לפני כשבועיים לוי את אסף ארטיזן בייקרי בצפון רחוב דיזנגוף בתל אביב.

עם הלחמים והמאפים של אסף ארטיזנל עשינו היכרות בסוף שנות התשעים ביד חרוצים, אז פתח את הבולונז'רי הראשון. לאחר מעל לשנה של פעילות סגר את החנות והמשיך לייצר ולמכור מאפים ועוגות לבתי קפה ורשתות, ישירות מבית המאפה. בשנת 2002 פתח את בית הקפה ברמת השרון ונשאר שם ארבע שנים, אז עבר תאונת דרכים ומכר את בית הקפה והקונדיטוריה. "המקרה הזה טרף את הקלפים בחיי, ונאלצתי לעשות מעין 'ריסט' ". למשך השלוש שנים הבאות לוי ייעץ למקומות חיצוניים ולפני כשנה עשה סדר, וחזר למסלול שכולו קמח, מחמצת, דגנים וגם שוקולד וריקוטה.
"בסוף 2009 בכוחות מחודשים, הקמתי את המאפייה החדשה שחזרה לייצר לחמים ומאפים לרשתות ובתי קפה פרטיים, ולפני כשבועיים פתחתי עם שותף את "אסף ארטיזן בייקרי".
החלל הקטן משאיר בפשטות את הבמה לשחקנים האמתיים: מבחר הלחמים, המאפים ועוד קינוחים שמונחים על המדפים בחנות. באגף הלחם, אפשר לנגוס בלחמים על בסיס מחמצת טבעית כמו לחם כפרי צרפתי על בסיס שאור (16 שקלים), לחם מלא מ 60% קמח מלא ו 40% שאור (17), לחם דגנים על בסיס קמח לבן (19) או באגט חמוציות ואגוזי מלך (11 שקלים).
באגף המתוקים, תמצאו עוגות בחושות כמו ריקוטה דובדבן, פקאן וקינמון ושוקולד לבן ופטל (12 שקלים לעוגה אישית, ו 39 שקלים בתבנית אינגליש קייק). מאפי שמרים כמו קרואסון חמאה, שוקולד, שקדים וצימוקים, שוקולד וחלבה (10- 12 שקלים), עוגות קראנץ ועוגיות.

"כשפתחתי את אסף ארטיזנל ביד חרוצים שוק הלחם והמאפים היה שונה, היום חזרתי לאותה נישה ששיחקתי בה בעבר, אבל עכשיו המגרש השתנה ויש הרבה יותר גירויים ללקוח הפוטנציאלי ובכל זאת, כברת הדרך שעשיתי הפכה אותי אופטימי, עם רצון להוסיף עוד נקודות מכירה ברחבי העיר".


אסף ארטיזן בייקרי, דיזנגוף 245, תל אביב, 03-5754586, ראשון- חמישי 07:30- 20:00, שישי 7:30- 15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully