וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושה מאולגה

רותי שטיינברג

27.9.2010 / 13:29

במקום בו ישבו שרים ואכלו גפילטע יושבים עכשיו אנשי כיכר המדינה ואוכלים פטוצ'יני. ביסטרו-קפה קורין נפתח בתל אביב

לפני כחודשיים התבשרנו על סופו של עידן קפה אולגה. אחרי 51 שנים של פעילות ברחוב ז'בוטינסקי בתל אביב, החליטו איציק ורבקה, שני האחים לבית רוזנשטוק, לסגור את בית הקפה שענה על המושג מוסד. במקומם הגיעה קורין רובינפלד-שחר להיות בעלת הבית החדשה, שפתחה את בית הקפה מחדש בשבוע שעבר.

בית הקפה של אולגה נפתח ב-1959 על ידי הוריהם של איציק ורבקה (אהרון ואולגה רוזנשטוק), ובו אהרון עבד עד ליום מותו בגיל 93, שהפך במרוצת השנים לבית עבור פוליטיקאים, שחקנים וזמרים, כמו גם עבור אנשי השכונה.

קפה קורין. נמרוד סונדרס
אולי גם כאן ישבו הפוליטיקאים. קפה קורין/נמרוד סונדרס

רובינפלד בעלת רקע בעיצוב פנים, וללא רקע קולינארי, קילפה את העבר שהיה עשוי קורות עץ על התקרה ותאי דיינר ישנים, לטובת חלל עדכני נשי (עם ספות וכורסאות בסגול וחום בחלל הפנימי) ויצרה בית קפה-ביסטרו במראה מתקתק. התפריט נבנה בייעוצו של השף מנה שטרום בעל החיבה המובהקת למטבח האיטלקי.

כך נוצר תפריט ארוך ובעל שלוש השפעות שונות: האחד עושה כבוד למורשת של קפה אולגה עם גפילטע פיש (28 שקלים), דג מלוח (24 שקלים) גולש הונגרי (64 שקלים) ושניצל (52 שקלים). השני בהשפעת מנה שטרום עם מנות כמו מולים עם פולנטה (88 שקלים), פטוצ'יני שרימפס בחמאת עגבניות חריפה (74 שקלים) ופטוצ'יני ברוטב גבינות ושמנת עם ערמונים (52 שקלים), וחלק שלישי ניזון מהרקע הבלגי של בעלת הבית ותואם את העיצוב, של מתוקים אירופאים מתוקתקים וענוגים כמו מילפיי-(36 שקלים), מון בלאן- קינוח ערמונים עם בריוש גבינה ודובדבנים (17 שקליםוכמובן מבחר קרואסונים (12 – 16 שקלים). מלבד זאת יש מבחר של סנדוויצ'ים, סלטים, ארוחות בוקר, מזטים, קוקטיילים, יינות ועוד משקאות חריפים.

קפה קורין. רחוב ז'בוטינסקי 110, תל אביב, 03-6968581 פתוח: א'-ה' 24:00-7:00, ו' 18:00-7:00, שבת 24:00-9:00.

קפה קורין. נמרוד סונדרס
לא נראה כמו שנות ה-50/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully