וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמורה מיו

לימור תירוש

20.10.2010 / 7:10

לימור תירוש עושה הפסקה קצרה ממתכונים, נוסעת להופעה של יו 2 ואוספת לכם רשמים מחופשה קולינרית ברומא

רומא. לימור תירוש
רומא/לימור תירוש

ארבעה ימים ברומא הפכו אותי מאוהבת. בארבעת הימים האלה הספקתי לראות הופעה של יו 2 ולאכול טוב, כמו שברומא אפשר לאכול.

בונו - האיש והאגדה עמד מולי שלוש שעות במעיל עור צמוד, רקד כמו גבר גבר, שר כמו ילד, הופיע כמו קינג. זו הייתה חוויה מטורפת. על הבמה שהיתה ספק חללית, ספק תמנון, התרגשתי עד דמעות בחוויה עם סאונד הורס ואסטטיקה מהחלומות. והמסכים, המסכים - אף פעם לא חשבתי שמסך ווידיאו יכול להפיל אותי ככה מהרגליים. ראיתי כל תזוזה שלו, רקדתי, שרתי ויחד עפנו לשמיים. לרגע הייתי שוב בת 18. רגע לפני גיוס, כשהכול פתוח הכול אפשרי, רק מודה ושמחה לאלוהים על מה שיש לי. היה יותר ממעולה.

והאושר לא נגמר: תודות לחבר יקר שגר ברומא זכינו להגיע למסעדות שרק המקומיים מכירים, טיילנו בשווקים, הסתובבנו באזורים ישנים ומקסימים ואפילו קניתי מגפיים. ראיתי אותם וזיקוקי דינור של אושר הקיפו אותי, אפילו לא שאלתי כמה הם עולים.

חזרנו לתל אביב אחרי ארבעה ימים, מבסוטים, מפוצצים מאושר ומאוכל שרק באיטליה יודעים ככה להכין. אין היום מתכון, יש רק סיפור וקצת המלצות על מסעדות, לפעם הבאה שתיסעו...

רומא. לימור תירוש
רומא/לימור תירוש

Settimio all'aranci
via dell'arancio, 50
Tel: 066876119
אוכל רומאי אותנטי. כל המנות היו מצוינות החל מפטריות פורצ'ני על הגריל, ספגטי וונגולי, פטוצ'יני פטריות ovuli, פטוצ'יני קנוליקי (פרי ים שאין בארץ), מוצרלה די באפולו הכי טרייה שיש, סלט תמנונים זוקיני, פרחי קישואים ממולאים, דובר סול על הפלאנצ'ה ועוד ועוד. חגיגה!

Dal toscano, al girarrosto
Via germanico, 58
Tel: 0639725717
אוכל טוסקני, שאפילו בטוסקנה אין. סטייק פיורנטינה חלומי - לקרניבורים שבינינו וגם לאלה שלא, הבשר הכי טוב אוור. גם פסטות מעולות, פטוצ'יני נפלא של חזיר בר (נראה כמו בולונז), פורצ'יני טריות בגריל פחמים, למות מאושר, המבורגר מבשר פילה מיושן וגם קינוחים מעולים כמו תותי בר עם סוכר ולימון, קרוסטטה תאנים וטירמיסו.


Massimo riccioli
Via delle coppelle 13
Tel: 0668210313
מגוון מטורף של דגים נאים, סביצ'ה, קרפצ'יו, לובסטרים, הכל טרי וטעים. גרגרתי מהנאה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רומא. לימור תירוש
רומא/לימור תירוש

Forno
Via dei chiavari, 34
Tel: 066864045
מאפייה כמו שמאפייה איטלקית צריכה להיות. הכל היה טעים: הפיצות, המאפים, הלחמים. מומלץ לאתנחתא באמצע היום, יש להם גם נקניקים במשקל וגבינות טריות. הזמנתי פיצה רק עם עגבניות, הוספתי פרושוטו ומוצרלה די באפולו טרייה, וככה אכלתי ביס מזה ביס מזה, עם כוס יין לבן צונן ליד. לא צריכה יותר כלום.



Bardelfico
Via della pace, 34/35
Tel: 0668891373
פה האוכל היה ממש נפילה, אבל היה מעוצב מגניב, סטייל לופט ניויורקי, מלא יפים ויפות, מוזיקה, אלכוהול, שמחה באוויר, פה המקום לתפוס בילוי לילי איטלקי מגניב.

רומא. לימור תירוש
רומא/לימור תירוש

Olfattorio
Via di ripetta, 34
Tel:063612325
אמנם לא אוכל אבל שווה: בוטיק בשמים חלומי, שם יתאימו לכם בושם לפי איך שאתם נראים, לפי צבע שערכם, לפי אופייכם. יצאתי משם עם הרגשה שאני הדבר הכי יפה שחי פה על הכדור, שלא לדבר על סקסית במיוחד, שווה את הכסף.

רומא. לימור תירוש
רומא/לימור תירוש

לימור תירוש למדה בבתי הספר הטובים בעולם לבישול: Leith Cooking School בלונדון, Migros School בציריך, Ritz Escoffier School ו-Cordon Bleu בפריז. כיום היא עורכת סדנאות בישול וארוחות בביתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully