וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצר באדום

רותי שטיינברג

27.10.2010 / 7:28

רוצים לשמוע את אייל שני מהגג על הקשר בין צילום לגרעיני עגבניה? עכשיו הוא מעביר הרצאה בנושא בנמל תל אביב

במסגרת פרויקט משותף לנמל תל אביב ולסטודיו לצילום של אלדד רפאלי ואייל לנדסמן ונקרא "חשיפה קצרה" יתארח לערב אחד השף אייל שני. השף חובב העגבניות יגיש הרצאה על צילום, אוכל ועל מה שביניהם, תחת הכותר "עגבנייה מבקשת שיצלמו אותה".

אייל שני צילם תקופה ארוכה למדורי האוכל שהעלה עם אישתו מירי חנוך במוסף הארץ ונבחר להגיש הרצאה על החיבור בין צילום ואוכל, תשוקה ואסתטיקה, בחירה מושכלת לאור העובדה שגם אם לא מבינים מה ההיגיון בדבריו של שני, חייבים להודות ששני מאסטר שף בלתפוס את האוזן. הסטודיו נפתח לפעילות אינטנסיבית לשלושה חודשים, על מנת לייצור פלטפורמה לתצוגה של צלמים, כמו גם בסיס לדיאלוג בינם לבין עצמם ולקהל המבקרים.

הפעילות השוטפת של "חשיפה קצרה" החלה ב 14.10.10 ותימשך עד 14.1.11, מציע שלוש תערוכות מתחלפות, כיתות אמן, הרצאות של צלמים מהארץ ומחו"ל, סדנאות צילום לכל המשפחה, סדנאות עריכה מבית ג'אמפ קאט, חדר חושך, ספרייה וסטודיו פעיל לצילום. בנוסף החלל מכיל גם את בית הקפה של השף ניר צוק.

הפעילות פונה לקהל מקצועי וחובבים, כמו גם לקהל הרחב
(רוב הפעילויות ללא תשלום. סדנאות :20-25).

בין האורחים שלקחו חלק בפעילות עד כה היו: תמר ירון, מנהלת בית הספר ג'אמפ קאט בהרצאה על עריכה, רננה רז בהשקה של פרויקט הבמה היוטיובי. בהמשך הרצאה של מיכה קירשנר ב 26.10.10 הדימוי כמעצב תודעה, הרצאה של זיו קורן 2.11.10 ועוד.

עגבנייה מבקשת שיצלמו אותה, אייל שני, 4.11.2010, 17:00- 18:30, יום חמישי, סטודיו בנמל, האנגר 22, (25 שקלים).
תכנייה המלאה והרשמה באתר נמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully