וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי צלחת

רותי שטיינברג

26.10.2010 / 15:42

מרק או תבשיל זה לגיטימי, אבל כשמגישים שניצל בקערה זו תופעה. למסעדת קערות החדשה בתל אביב יש קונספט חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קערות של מרק, תבשיל או קדרה הם עניין שבשגרה בימי החורף. אבל להגיש שניצל בקערה – זה כבר סיפור אחר לגמרי. לא במסעדת קערות החדשה, שכפי שמסגיר שמה, מגישה את כל המנות בקערות.

את המסעדה, שנפתחה השבוע, הקימו שלושה חברים טובים: אבי אשכנזי, עדו לביא ויגאל מירילשווילי (שלושתם בני 33), בפינה משובחת ברחוב הולנדי משובץ בצמחיה בלב כרם התימנים בתל אביב. "התעקשנו וחיפשנו הרבה זמן עד שמצאנו את המיקום שיקסים את שלושתנו", מספר אשכנזי. השלישייה החלו להפעיל לפני כארבע שנים קייטרינג בסדר גודל בינוני (150-200 איש) בשם "אברום" ובהמשך רכשו זיכיון של סניף קפה ג'ו ברמת השרון. על ניהול המסעדה אמון לביא שהשתפשף בעבר במסעדת 'פסטיס' בזמן שאשכנזי (סו שף בלחם ארז בעבר) ינהל את הסירים והמחבתות.

הרצון להגיש את האוכל בקערות, נבע אצל השלישיה בגלל המיקום החמים בלב כרם התימנים שעושה אסוציאציה בעיקר לאוכל מהביל של חורף.

בתפריט מגוון ארוחות בוקר כמו בוקר כרם עם חביתת ירק, דגים כבושים, תערובת זיתים, סלט ירקות, חלבה, מיץ טבעי ושתייה חמה (44 שקלים), בוקר נשנושים- קרוסטינים של ואפל בלגי, גבינת שמנת וסלמון, בית עין, ממרח זיתים ופטה סלט ירקות קצוץ, טחינה גולמית וסילאן, מיץ טבעי ושתייה חמה (44 שקלים). מבחר סלטים וכריכים (32 – 38 שקלים) ועיקריות כמו שניצל וינאי (48 שקלים), צ'ילי קון קרנה (52 שקלים), ועוד. הכול כולל הכול מוגש בקערות חרס עבודת יד בגדלים משתנים. בשלב הראשון הוזמנו כל הקערות מהקדר הוותיק חורחה קרליק ובהמשך בכוונת בעלי המקום להרחיב את המגוון ולצרף אומנים נוספים שייצרו כלים עבור המסעדה.


בימים אלו המקום פתוח להרצה במחירים מיוחדים ויפתח רשמית ביום שישי ה-5 בנובמבר.

קערות, רחוב מל"ן 18, כרם התימנים, תל אביב, 077-4501743, ראשון- חמישי 10:00- 24:00, שישי 09:00- 14:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קערות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully