וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשר לקיש

רותי שטיינברג

1.11.2010 / 16:30

הסניף השני של קישריה יפתח בשבוע הבא. הכינו עצמכם למתקפת מליות, ירקות ובצקים פריכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קישים של הקישריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סניף הקישריה הראשון נפתח בגבעתיים בתחילת השנה, אבל מי שהכיר מקרוב את הזוג ניסים (31) ויוספה (32) בן כהן, יודע היטב שעבורם הסניף הראשון בעיר הפריפריאלית היה בגדר חימום מנועים לקראת המטרה הרצינית יותר: קישריה משלהם בתל אביב. אחרי חיפושים רבים של חלל מתאים, ייפתח בשבוע הבא הסניף הנוסף של הקישריה.

ההתמחות של המסעדה הקטנה (למי שעדיין לא ניחש) היא קישים. ערב רב של תחתיות בצקים פריכים עם גימור גלי ובפנים מלית שמנת, ירק וגבינות, שנאפות "און ליין" עם ההזמנה. הרפרטואר הקישי כולל מעל לחמישים סוגי קיש כמו: בטטות, חצילים, פטריות, גבינות, בצל, ופלפלים. בתפריט המיוחדים יש קישים דיאטטיים, נטולי גלוטן, קישים מתוקים או כאלה בהרכבה עצמית, כי אם אפשר להרכיב טוסט ופיצה, אז למה לא להרכיב קיש?

הסניף הצעיר ישמור על דומיננטיות של צבעי כתום ותכלת בדומה לסניף הוותיק, ו"את אותה החמימות שלא קיימת בכל מקום" (לפי בן יוסף). המקום החדש יכלול מטבח פתוח, ישיבה מדורגת של שרפרפים, ספסלים וכסאות בר בעיצובה של ליאת ניצן שהפכה למעצבת הבית, לחברה ובסופו של דבר גם לשותפה לעסק, יחד עם הזוג בן כהן ותמיר יוסף (הצלע הרביעית).

ניסים (מעצב גרפי) ויוספה הקונדיטורית התחילו את עבודת האפייה בשלב ראשון, כמו בתחילת הדרך של הרבה עסקים קטנים, מהבית. "במקור אנחנו מהקריות, אפינו ושיווקנו מהבית והיתה היענות, אבל לאורך כל הדרך הרגשנו שהלקוחות מעוניינים לא רק בדבר עצמו, אלא גם להגיע למקום ולהתארח. אחרי שנתיים של הרבה מאד קישים והתמקצעות, עברנו למרכז, ומאז לא הסתכלנו אחורה".

המחירים: קיש מיני בקוטר 8 ס"מ (9 שקלים), בעסקיות צהריים יורד מחירו ככל שמזמינים יותר קישים. קוטר 14 ס"מ (29 שקלים), קוטר 20 ס"מ (64 שקלים), קוטר 30 ס"מ (98 שקלים
ויש גם מבחר של סלטים, מבחר סנדוויצ'ים (16 שקלים לחצי ו 28- 32 שקלים לשלם), ומבחר טארטים חמים לקינוח בהרכבה עצמית כגון: אגסים מתובלים, פירות יער, שוקולד מריר, אספרסו והל ועוד שילובים מפתיעים (32שקלים) או במיני (9 שקלים).

קישריה, רחוב הרצל 12 (פינת לילינבלום), תל אביב, 03-5106020, ראשון- חמישי 09:00- 18:00, שישי 09:00 עד שעה לפני כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully