וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיר אשיר בגשם

ישי אביאור

14.12.2010 / 13:29

החורף שהגיע הוציא אותנו לדגום שני סירים חדשים שיצאו החודש לשוק. נאופלם הבריק, וזה של אלגת התייבש אחריו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאופלם. הבריק גם אחרי בישול דביק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם בגזרת המחממים ניתן למצוא את חברת הסירים הבריאותיים "נאופלם" שהחליטה להצטרף למצעד ולהשיק את סדרת Phillos שאמורה לשבור את קור החורף בצבעי פסטל בהירים. הסירים החדשים, שמגיעים במגוון גדלים, צבועים בין היתר בצבעי ורוד פוקסיה, תכלת, ירוק, טורקיז, צהוב, סגול ולילך.

כתמיד, סירי החברה מצופים בציפוי Ecolon - ציפוי קרמי בריאותי שמבוסס על חומרי גלם טבעיים בלבד (ונקי לגמרי מטפלון). לדברי החברה, מדובר בציפוי מגן בן שבע שכבות שמבטיח ניקוי קל ופשוט, אינו פולט אדים רעילים בעת הבישול ועמיד במיוחד בפני שריטות. בין שכבות הציפוי ניתן למצוא אניונים, יציקת אלומיניום, וכמה ציפויי אקולון. בנוסף, סדרת Phillos כוללת ידיות מבודדות שמאפשרות אפיה של הסירים בחום תנור של עד 180 מעלות.

כדי להעמיד את הציפוי ושמחת הצבעים במבחן, בישלנו קציצות מטוגנות שצופו לאחר מכן בציפוי מתקתק ודביק. למרבה השמחה, כל ההבטחות קוימו. הטיגון בוצע עם כמות מינימלית של שמן שהתחמם בצורה נוחה ובמהירות, והסתיים כשדבר לא נדבק לציפוי הקרמי. הרוטב הדביק שהגיע לאחר מכן החליק בקלות מהסיר, דבר שאפשר שטיפה מהירה וקלה של הכלי.

כמי שהחלו את מהפכת הסירים הבריאותיים בארץ, סירי "נאופלם" לא זולים, אך לאחר השימוש המבטיח אפשר להודיע שהם די שווים את ההוצאה. סדרות Phillos מגיעה במגוון גדלים: סיר בקוטר 20 ס"מ (2.5 ליטרים), סיר בקוטר 24 ס"מ (2.4 ליטרים), סיר סוטאז' בקוטר 28 ס"מ ובקוטר 24 ס"מ וקלחת בקוטר 18 ס"מ. מחיר הסירים נע בין 249 שקלים לקלחת ועד 449 לסיר הסוטאז' הרחב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מותג כלי הבישול Algathomeware הוציא סדרת סירים שאמורה לרענן את מראה המטבח בחורף הסגרירי. סדרת "אלגו-ART" הינה סדרת סירים דקורטיביים, אשר מגיעים עם עיטורים משתנים ובצבעים אדום, ירוק ושחור. בניגוד לציפוי הייחודי של סירי ניאופלם, סירי אלגת ART עשויים מנירוסטה, פלדת אל חלד 10/18. בנוסף, הסירים כוללים תחתית תלת-שכבתית לפיזור חום אופטימלי וידיות שעמידות בחום תנור של עד 180 מעלות.

ההשוואה בין הסירים לא קלה, אך על מנת לבחון את טיבם של סירי אלגת ART השתמשנו בגדול ביותר (7 ליטרים, קוטר 26) להכנת מרק קישואים ולהקפצת פופקורן מתוק למסיבה. בכל הנוגע לחיצוניותו, הסיר הגדול היווה מקום אידאלי ונוח לבישול התבשילים הגדולים ולהעמדתם על הכיריים. עם זאת, בניגוד לסיר הבריא, הציפוי כן נדבק לתחתית ודרש הרתחת מים על מנת לנקותה. פיזור החום אכן היה מהיר ואחיד, אך שולי הסיר מנירוסטה שרטו את ידי המבשלים לא אחת.

השורה התחתונה אינה אחידה – מחירי סירי אלגת ART אמנם נוחים באופן יחסי (209.99-329.99 שקלים), אך איכותם לא מתחרה בזו של הסיר הבריאותי. מצד שני, פיזור החום המהיר מקצר תהליכים וגודל הסיר מקל על הכנת ארוחות ענק. ניתן להשיג ב"משביר החדש לצרכן" ובחנויות הבישול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully