וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציצות חצילים ועוגיה ללא גלוטן: מוצרים חדשים על המדף

רוני קדר

23.3.2011 / 18:04

קציצות חצילים של ארז קומרובסקי, שוקולד חלבי לילדים, חטיף פיטנס שנותן אנרגיה ועוגיה חדשה ללא גלוטן. כל מה שחדש על המדף

טבעול - המטבח הגלילי

דבר המפרסם: "שני מוצרים חדשים בסדרת "המטבח הגלילי" של טבעול עם השף ארז קומרובסקי: קציצות חצילים פיקנטיות וקציצות קישואים בציפוי זרעי פשתן."

מחיר מומלץ לצרכן: 28.90 שקלים לאריזה של 500 גרם.

שולפים מזלגות: חצילים לא עוברים טוב בהקפאה, גם אם הם בתוך אריזת פירורי לחם ודחוסים לקציצה. המרקם לא נעים בפה וכן המראה הבלתי אסתטי בעליל. אילו היו הקציצות יותר אווריריות ובטעמים קצת פחות מוגזמים, היהתה להן הצלחה קצת יותר גדולה.

חטיף פיטנס

דבר המפרסם: "פיטנס בר, חטיפי דגנים בארבעה טעמים:
פיטנס בר עם שוקולד מריר ותפוזים; פיטנס בר תות; פיטנס בר שוקולד מריר ופיטנס בר בטעם טבעי. החטיף מכיל 90-92 קלוריות ליחידה."

מחיר מומלץ לצרכן: 17 שקלים לאריזה של 6 יחידות.

שוליפ מזלגות: ברגע הראשון הטעם הוא קצת אגרסיבי, אבל בביס השלישי והרביעי הוא נרגע. טוב ונוח למי שמאס בטעמים הדיאטטיים מדי, בזכות השוקולד הלא רע.

צ'אבי האבי

דבר המפרסם: "חברת בן & ג'ריס הוציאה למשאל איזה טעם כדאי לשווק בארץ והבחירה נחתה על צ'אבי האבי - גלידת שמנת משובחת בטעם וניל מאלט המכילה חתיכות של פרעצל בציפוי שוקולד, ממולא בחמאת בוטנים, בתוספת פאדג' וחמאת בוטנים."

מחיר מומלץ לצרכן: 32 שקלים לאריזה של 475 מ"ל.

שולפים מזלגות: על פניו נראה שזה עומד להיות קטסטרופה: גלידה עם בייגלה, אבל זו הגדולה של טעם הצ'אבי האבי. הגלידה לא מתוקה מדי ולכן לא נמאסת בקלות. המרקם עשיר ומפנק ומשודרג על ידי הקראנצ'יות של הבייגלה.

שוקולד יוגורט וחלב

דבר המפרסם: "קראפט פודס ישראל, משיקה אצבעות שוקולד "מילקה" תחת המותג Milkinis - אצבעות שוקולד חלב ממולאות בקרם חלב מהאלפים וגם שוקולד ממולא יוגורט תות."

מחיר מומלץ לצרכן: 5 שקלים לאריזה בת 43.7 גרם, 8 שקלים לאריזה בת 87.5 גרם.

שולפים מזלגות: איך אפשר לאהוב שוקולד חלב מאבקת חלב, זה משהו שמאוד קשה להבין. אבל יש כאלה שאוהבים זאת (בעיקר הילדים הקטנים) והם היו אלה שאמרו: "כיף שהשוקולד הוא בקוביות מחוברות שאפשר להחזיק ביד. טעים ומתוק."

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

ביסקוויט ללא גלוטן

דבר המפרסם: "אסם מרחיבה את סדרת המוצרים ללא גלוטן ומשיקה ביסקוויט ללא גלוטן."

מחיר: 11-12 שקלים.

שולפים מזלגות: העוגיה שנראית אנמית בהתחלה, דווקא מפתיעה. אם נשים רגע בצד את המגרעות שלה שהן פירוריות יתר וטעם ווניל קיצוני, יוצא שזו עוגיה לא רעה בכלל, אפילו די טעימה, ולגיטימית גם למי שלא רגיש לגלוטן.

אנרג'י Crunch

"אנרג'י מקבוצת שטראוס משיקה את סדרת אנרג'י Crunch –
חטיפי דגנים אפויים בטעמים של דבש ושוקולד המכילים עד 99 קלוריות לחטיף."

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 שקלים לאריזה של 6 יחידות.

שולפים מזלגות: הביס הראשון שובר שיניים, במלוא מובן המשפט. החטיף מאוד קשה ללעיסה ונוטה לכיוון קראנצ'י מדי. טעמו של החטיף אפילו יותר בעייתי: הוא מאוד מתוק ואפילו מגיע לגבול בו המתיקות היא מוגזמת אם כי לא מסוכר אלא מתחליפים. הניסיון להיות נייצ'ר וואלי לא ממש צלח.

שורש כורכום טרי

דבר המפרסם: "חוות תקוע מציגה שורש כורכום טרי אמיתי. הוא מהווה תוספת למרקים, מנות בשר, דגים, תבשילי אורז ועוד.
יש לקלף את השורש ולגרר אותו לתוך התבשיל תוספת הטעם והצבע יורגש מיד. שורש הכורכום הנו מוצר עונתי, משווק מאמצע חודש ינואר ועד חודש מאי."

מחיר לצרכן: בין 11-14 שקלים למגשית של 120 גרם.

שולפים מזלגות: אבקת הכורכום היא תבלין מוכר במטבחים אבל השורש הטרי הוא שדרוג מטורף למי שמשתמש בו הרבה בתבשילים. טעם הכורכום מודגש בצורה רבה יותר בצורתו השורשית מאשר בתבלין אבקתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully