וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קונצנזוס במסעדות: חיים כהן

רוני קדר

29.9.2011 / 13:22

כי הוא צ'ארמר אמיתי, ממיס לבבות וקרחונים ובנוסף בשלן מעולה, השף שעושה אוכל באהבה ומדבר בגובה העיניים. וואלה! מציגה: הדברים שכולנו עדיין מסכימים עליהם, פרויקט מיוחד לראש השנה

סוד הקסם של המטבח הישראלי הוא ביכולתו להתרועע עם זרים; לחיות במשא ומתן תמידי בין הטעמים שהגיעו מקצוות העליה. לאחר שנים רבות של צנע ובורות קולינרית, המטבח המשפחתי נע בהדרגה בשנים האחרונות בחופשיות מ"פתיחת שולחן" בסגנון ארוחת שישי ל-20 איש על בסיס קבוע, לבישול ביתי ואיכותי תוך שימת לב לפרטים הנכונים. נדמה, שמי שהצליח להנחיל ולהנגיש את עליית המדרגה בטכניקה ובידע, הוא חיים כהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילוסטרציה: דורון שיינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אישים ותופעות בפרוייקט המיוחד של וואלה!: קונצנזוס ישראלי

בואו נגיד כבר עכשיו, חיים כהן הוא צ'ארמר אמיתי, ממיס לבבות וקרחונים, בחיוך אחד. כבר למעלה מ-30 שנה שחיים כהן מסתובב לנו במטבח ובסירים. זה התחיל בבישוליו במסעדת קרן ז"ל, המשיך עם הכנפיים של דיקסי ובאופן שיטתי ישב אצלנו עשר שנים בסלון רגע לפני ארוחת שישי ב"שום, פלפל, שמן זית" הריחנית בה הצליח לגרום לכל בשלן ביתי וחובב באשר הוא לרייר מול המסך ועשה הכל בחום ואהבה ביתיים כמו שכולם מחפשים, ואולי החשוב מכל: בגובה העיניים. גם ספרי הבישול שהוציא יחד עם ד"ר אלי לנדאו חברו הטוב לבישול, ואתר האינטרנט שמתחזקים השניים מראים על הקשר העמוק והתמידי עם הכלל, ולא כמו שפים אחרים שעושים זאת רק עם הבשלנים העיליים.

הבישולים של כהן, הכה ישראלי, נעים בין סירים ביתיים של קציצות ברוטב, דגים ופירות ים, תבשילים עמוקי טעם ובעיקר חצילים ואוכל ים תיכוני מובהק. כל מתכון שמוציא תחת ידיו הוא הצלחה, למרות שלעיתים קצת חוזרת על עצמה. הוא האיש שאפשר להעמיד אותו בפרונט, להניח בכל מדיה אפשרית ומשם הוא יכול רק להמריא. בשורה התחתונה - כולם רק מחכים למסעדה החדשה שהוא עומד לפתוח: יפו-תל אביב, שכבר מריחה טוב.


הכי אהבנו: קציצות עם חצילים מלוות בחיוך ממס

הכי לא אהבנו: פרסומת למי עדן

חיים כהן: קונצנזוס?

  • עוד באותו נושא:
  • חיים כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully