וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחה מלאה ב-99 שקלים

23.9.2012 / 12:20

איפה תוכלו למצוא ארוחה מלאה ב-99 שקלים ומיהו השף הלוהט החדש שמשתלט על רמת אביב? האירועים והחדשות הקולינריות ששווה לכם לדעת

כדורי בשר שוודיים. בועז לביא,
כדורי בשר שוודיים/בועז לביא

ארוחה משפחתית בגדרה 26

מסעדת גדרה 26 של השף אמיר קרונברג ואשתו מורן, החליטה להרים את כפפת גורמה הערב בשילוב מחיר שווה לכל כיס.

במסעדה יציעו ארוחה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית וכוס יין במחיר פיקס של 99 שקלים בימים א'-ה' החל מ-19:00 המוגשת עד חודש נובמבר. ראשונות לבחירה מהתפריט: סלט חיטה לימוני, עשבי תיבול וחמוציות, אנטיפסטי ירקות העונה או אנשובי בכבישה ביתית עם פלפלים קלויים וגבינת עיזים. בין העיקריות: כדורי בשר שוודים ברוטב שמנת פלפל וריבת פירות יער עם פירה, לינגוויני עם תרד, עגבניות צלויות, ריקוטה וגבינת מנצ'גו, ריזוטו פטריות, כרישה, יין לבן וגבינת מנצ'גו ועוד.


גדרה 26 . רחוב גדרה 26, תל אביב. 03-5100164

חנות הבירות החדשה בנמל

בשוק החדש בנמל יפו, נפתחה חנות פופ-אפ ובה בירות בוטיק ישראליות, אשר תפעל במהלך תקופת החגים ועד אמצע אוקטובר.

בחנות למעלה מ-60 בירות שונות של יותר מ-20 מבשלות שאותן קשה למצוא בחנויות באאופן קבוע. ביניהן: בזלת, מבשלת הגליל, מלכה, פאבו, קלרה,הדובים, מאיבירוביץ‘, בירה שנקין, הצבי, דאנסינג-קאמל, טייבה ועוד. עשרות הבירות ימכרו במארזי שישייה במחיר 85 שקלים – אותם יוכל כל אחד למלא בבירות שמענינות אותו. לצד הבירות שימכרו הביתה, אפשר יהיה ללגום במקום מבירות שימזגו מהברזים ויתחלפו מפעם לפעם.



ביר מרקט. מחסן 1, נמל יפו, יפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביסטרו BLD/מערכת וואלה!, צילום מסך

BLD מתחדשת עם תפריט ושף חדש

הביסטרו BLD שברמת אביב עבר בימים אלה השקה מחדש עם תפריט חדש, תחת הנהגתו של השף קונדיטור לירן גרודה.

התפריט האיטלקי החדש אפשר למצוא: ראשונות כמו קרפצ'יו סלק עם גבינה כחולה, אגוזים מתקתקים ומיקרו בזיליקום; סלט קפריזה עם קרעי מוצרלה בפאלו; ברזאולה סינטה בכבישה ביתית על פלחי מלון אדום או פוקצ'ה (12- 35 שקלים).

בנוסף, מציע התפריט גם מבחר פיצות אישיות (36-46 שקלים) בעבודת יד כגון: פיצת אווז מעושן, חצילים קלויים וקונפי בצלים עם קרם פרש, פיצה אנטיפסטי עם אספרגוס וירקות קלויים ועוד. וכן מנות עיקריות במחירים 48-69 שקלים כגון: טליריני אווז מעושן עם אפונה טרייה; טורטוליני כמהין ממולא בתערובת כמהין ופטריות; לחי פרה על דפי פסטת חלמונים, ריזוטו ברווז בבישול ארוך, ועוד.

בנוסף, בשעות הבוקר מציעה המסעדה מבחר ארוחות בוקר בניחוח איטלקי (12-43 שקלים).

BLD. רחוב אחי מאיר 29, תל אביב. 03-6415555

פסטה חדשה בפיצריית דה פפה

פיצריית דה פפה מתחדשת בתפריט פסטות טריות תוצרת בית: פסטה מיטבולס חריפה, פנה עם אנשובי זיתים צלפים ורוטב עגבניות; פנה בולונז; פוזילי עם רוטב וודקה עגבניות ופרמזן וגם פסטת עגבניות מיובשות, פלפל קלוי, פטריות ושום (39 שקלים למנה). בצהריים, מחיר המנה כולל גם כוס שתיה.

דה פפה. רחוב אבן גבירול 14, תל אביב. 03-6424740

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully