וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלגול החדש של מסעדת עד העצם

21.11.2012 / 12:40

מסעדת עד העצם ההרצליאנית תשיק בחורף הקרוב סניף אקספרס תל אביבי, שיציע אך ורק המבורגרים , בקונספט סודי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היחידה בתפריט. מנת המבורגר של מסעדת 'עד העצם'/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת "עד העצם", ממסעדת הבשר הוותיקה בהרצליה פיתוח ובאיירפורט סיטי, תפתח בסוף חודש ינואר 2013 מסעדת בת בשם "עד העצם אקספרס". המקום החדש ייפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב (במקום בו פעל קודם לכן חומוס יונס), והוא ימנה כ-30 מקומות ישיבה, סביב בר ובשולחנות. התפריט יתמקד בהמבורגרים בלבד.

"לקחנו מקום קטן בתל אביב ובו נגיש פריט אחד בלבד מהמסעדה הגדולה, שהוא ההמבורגר שלנו", מספר עופר בביאצקי, מנהל המקום החדש. "ב'עד העצם אקספרס' נמכור את ההמבורגר בצורה חדשה, מעניינת ומהירה, במחירים נגישים במיוחד", הוא אומר ומסרב לחשוף את הסוד מאחורי המודל הייחודי של המקום החדש.

"אנחנו הולכים בעצם על קונספט מאוד איכותי, צעיר וממוקד, שהבסיס שלו זה המבורגר של 'עד העצם'", אומר הבעלים של "עד העצם אקספרס", אפי שמש, השותף במסעדת עד העצם, עוד מגרסתה הראשונית, כשהייתה בבעלות האחים המסעדנים יורם וארי ירזין. "הרעיון הוא פשוט. נמכור את ההמבורגר שלנו שהוא באיכות הכי גבוהה ועשוי מאותם חומרי גלם שיש במסעדות שלנו, במחירים של וואליו פור מאני, שאפשריים מעצם העובדה שאנחנו מתמקדים רק במוצר אחד, אותו אנחנו יודעים לעשות מצוין ובשירות מהיר". את המחירים, הוא מסרב נכון לרגע זה לחשוף, אבל מקדים ואומר "לקחנו מקום קטן ולא אופרציה ענקית וזה יחזור חזרה ללקוחות במחירים".

הגישה של "עד העצם אקספרס" תתמקד במינימליזם ובמספר מצומצם של אלטרנטיבות. מעט תוספות (כמו למשל בצל מטוגן או גבינה צהובה), צ'יפס, שתייה ומספר וריאציות להמבורגר מבשר אנטריקוט שנטחן במקום. לשאלה למה בעצם הם בחרו להיכנס דווקא עכשיו לשוק התל אביבי רווי המסעדות, ענה בביאצקי, "אנחנו חוגגים השנה 25 שנים למסעדת 'עד העצם' בהרצליה והחלטנו להגדיל את המותג שלנו ולהביא משהו מהרצליה לתל אביב. חוץ מזה ההמבורגר שלנו הוא הכי טעים בארץ ואנחנו מאמינים בו". אם הכול יעבוד כמו שצריך, בעוד 10 ימים יתחיל השיפוץ של המקום ויסתיים לקראת המועד המתוכנן, כאמור בינואר.


עד העצם אקספרס. רחוב אבן גבירול 21, תל אביב. אין בינתיים טלפון. לא כשר. שעות פתיחה: א'-שבת 12:00-04:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully