וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה כשרה חדשה בחוף אשקלון

אם עד עתה נאלצו אוכלי הכשר באשקלון להיכנס לאוטו ולנסוע רחוק, היום יש להם אופציה מתחת לאף. VISTA בחוף דלילה תשלב בין המטבח הצרפתי, הפיוז'ן המודרני והאסיאתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"VISTA", מסעדה כשרה חדשה, נפתחה לפעילות בשבוע שעבר בחוף דלילה שבמרינה באשקלון. המסעדה התמקמה מול שובר גלים, ומציעה נוף לים. היא תגיש אוכל כשר מודרני, ומטרתה להביא לקהל המקומי קולינריה איכותית, ממש כמו במרכז הארץ.

עמי חכמון, בעליו של המקום החדש, מספר שאחרי חיפוש ארוך פתח לבסוף את המסעדה בדיוק במיקום שבו פעלה בשנות ה-70 מסעדת הדגים של אביו, "גלית". מבחינתו, מדובר בסוג של תחייה מחדש.

"נולדתי למסעדנות", אומר חכמון, איש עסקים, שבעברו היה גם בעלים של בית קפה באשקלון. "למרות שקיבלתי בירושה את העסק של אבא שלי, חיפשתי מיקום טוב למסעדה בעיר במשך זמן רב. לבסוף הסתבר לי, שדווקא המובן מאליו הוא הטוב ביותר".

חכמון אומר, שמרכז התיירות הישן של אשקלון חווה עכשיו התפתחות מחודשת. במקום נפתחו באחרונה גם מספר פאבים, המושכים אליהם קהל איכותי. לפני שחכמון פתח את "ויסטה" דווקא באשקלון, הוא ערך סקר שוק במשך כשנה, והגיע למסקנה שקיים בעיר ביקוש למסעדה ברמה גבוהה. המחירים, עם זאת, מתאימים לאזור, ולדבריו, הם מתונים.

"ניסינו לפתוח מקום ברמה שונה ממה שמקובל באזור הדרום", הוא מסביר. "רצינו לפתוח לסועדים את הראש, ולתת לאנשים לנסות משהו שונה ממה שהם רגילים אליו". הבחירה במסעדה כשרה היא, בעיניו, בעלת פוטנציאל רב. "אין במרינה, או בכלל באשקלון, שום מסעדה כשרה על החוף. אנחנו רוצים לתת אופציה קולינרית טובה גם ללקוחות שומרי מסורת. עד עכשיו, אם הם רצו לאכול במסעדה, הם נאלצו לנסוע רחוק. ויש בסביבה קהל גדול שרוצה לאכול טוב מבלי לנסוע רחוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התפריט במסעדה נע בין המטבח הצרפתי הקלאסי למטבח פיוז'ן מודרני, עם כמה נגיעות אסיאתיות. הבשר - החל מצלעות טלה ועד האנטרקוט - עובר יישון במקום. גם מנות הפסטה והקינוחים (פרווה) הם מתוצרת עצמית.

בין המנות השונות תוכלו למצוא בוויסטה מדליון פילה עגל עם דלעת ערמונים, אנדיב מקורמל, כבד אווז וקונפי בצלי שאלוט בציר עגל ויין פורט (139 שקלים); לוקוס שלם על הגריל, המוגש עם קרם תפוחי אדמה ושעועית ירוקה טרייה ומוקפצת (28 שקלים ל-100 גרם); מדליוני כבד אווז עם מחית כמהין שחורות, קרוסטיני פלפלים גרוסים ותפוחים אפויים ברוטב סיידר וקינמון (49 שקלים), ועוד.

כמו כן מוגש במקום תפריט סושי, עם רול סלמון בטמפורה ואבוקדו, מלפפון ובצל ירוק במעטפת טונה אדומה (38 שקלים); רול טונה אדומה עם מלפפון, גזר ובצל ירוק, במעטפת אבוקדו, טונה וסלמון, בזילוף טריאקי חם (36 שקלים), ועוד.

VISTA. משה דורות 1, חוף דלילה, אשקלון. 08-6441444. כשר.
שעות פתיחה: א'-ה'- 12:00- אחרון הסועדים, ו' 11:00 עד שעה לפני כניסת השבת. שבת שעה אחרי כניסת השבת ועד אחרון הסועדים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully