וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערמונים מתרחבת: פותחת גם בצמח

7 שנים פעלה מסעדת ערמונים במושב סגולה שבדרום. עכשיו היא מתרחבת לצמח, חמי יואב, ובהמשך גם בשרון, לטרון ואילת. התפריט הרחב יישאר, ולנוף יהיה תפקיד מרכזי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנת 2013 עתידה להיות שנה חשובה מאוד למסעדת ערמונים. בעלי המסעדה, שכבר 7 שנים פועלת במושב סגולה שבדרום, מתכננים להתפרס למספר מוקדים נוספים, החל מפברואר הקרוב. המסעדה הראשונה תיפתח בצומת צמח. השנייה תיפתח ביוני, בחמי יואב שבקרבת אשקלון, ובהמשך ייפתחו עוד מסעדות בלטרון, בשרון ובאילת. לכולן יקראו ערמונים, התפריט יהיה זהה, וכך גם חוויית הבילוי שהמקום בסגולה מציע.

"ערמונים בצומת צמח תהיה האחות הראשונה לערמונים מסגולה", מספר יהודה יפרח, אחד מבעלי המסעדה, "החלטנו לפתוח מסעדות נוספות כי יש לערמונים ביקוש. במהלך שנות פעילותה היא צברה לעצמה חוג לקוחות, שמגיעים במיוחד מכל הארץ. את המסעדה החדשה הראשונה מיקמנו בצמח, כי אני מאוד מאמין באזור הזה, של סובב כנרת, ומרגיש שבאזור הצפון אין מספיק מסעדות טובות".

בערמונים החדשה הושקעו 4 מיליון שקלים, ויש בה 400 מקומות ישיבה ומרפסת עצומת ממדים, הצופה אל הכנרת.

"לקחנו את כל הקומה העליונה במתחם הקניות שנבנה בצומת צמח", מסביר יפרח, "העיצוב יהיה חמים ואירופאי, והצוות במטבח צמח איתנו מהמסעדה בסגולה, וימשיך ללוות אותנו גם בצמח". למספר המקומות הענק שיש במסעדה הוא כבר רגיל מערמונים בסגולה. "חלק מהקונספט שלנו הוא, שלמרות שהמסעדה מונה 400 מקומות ישיבה, כשאתה מגיע עם המשפחה או החברים, אתה מרגיש שאתה לבד במקום. אין אצלנו דבר כזה להושיב אנשים גב אל גב. אנחנו מפזרים שולחנות באזורים אינטימיים, והטבע מסביב מאוד חשוב לנו. זה יוצר חוויה מסוג אחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתפריט החורף בערמונים צמח ניתן למצוא מנות כמו פטריות שמפיניון מוקפצות בשרדונה, עם שמנת, ערמונים ואגוז מוסקט ( 49 שקלים); סלט ערמונים חם עם פטריות שמפיניון טריות, פלפלים קלויים, ערמונים מסוכרים על מצע תרד ברוטב ויניגרט הדרים ופרמזן (49 שקלים); סטייק פרגית מקורמלת וטימין ( 114 שקלים), טורנדו רוסיני – נתחי פילה בקר עם מדליוני פילה ( 149 שקלים), קינוח וופל ערמונים ברוטב קרמל, טופי חם, גלידה ובננות (44 שקלים), ועוד.

האם ערמונים בעצם הופכת להיות רשת מזון? יפרח מתעקש שלא בכך מדובר. "אני לא משתמש במילה סניפים ולא במילה רשת. אני יוצר מתחמים, ולא סניפים, של מסעדת ערמונים, כדי שתהיה נגישות ארצית למסעדה. אני מחפש לוקיישנים שמתאימים לנו, ואני לא פותח סניפים כמו של רשתות קפה. חשוב לנו להתמקם במתחמים פריפריאליים, חוץ עירוניים. לא היה קל לפתוח מסעדה כזאת באזור כמו סגולה וקריית גת, והיום אנחנו אחת מ-10 המסעדות הגדולות בארץ. אנחנו לא מחפשים להעניק חוויה עירונית, ושאנשים יירדו מבניין המשרדים שלהם ויבואו אלינו לצהריים. החוויה שלנו היא לצאת לכמה שעות לטבע, ולהגיע אלינו במיוחד. מהתגובות של האורחים הקבועים שלנו, זה עובד".

ערמונים, צומת צמח.04-6266555. ערמונים צומת סגולה.
08-8505059. שעות פתיחה: ראשון-שבת 11:30-24:00. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ערמונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully