וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Pranzo: מסעדה איטלקית חדשה בשרון

המסעדה הכשרה Pranzo נפתחה בלב גינה ירוקה במושב בני ציון. במקום מוגשות ארוחות עסקיות בלבד, ב-69-89 שקלים. ההשראה: וילה כפרית בטוסקנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה בפראנצו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנבחרת המסעדות הכשרות במרכז הארץ מצטרפת מסעדה איטלקית חדשה: Pranzo, בבעלות איש העסקים שי ישראל. השף שינצח על המטבח הוא שי כהן, שבישל בעבר בכרמלה בנחלה בתל אביב, והתאהב במטבח האיטלקי במהלך טיולים גסטרונומיים רבים שערך במדינה.

Pranzo נפתחה לפני כשבוע במושב בני ציון שבשרון. לעת עתה, מתמקדים בה בארוחות צהריים עסקיות, והמקום אינו פעיל בשעות הערב. מלבד מענה לתושבי הערים והמושבים בסביבה, המחפשים מקום כשר לסעוד בו, מקווים במסעדה החדשה לשרת גם את עובדי אזור התעשייה הקרוב, ברעננה.

"יש משהו בארוחת הצהריים האיטלקית, שלא תורגם נכון וטוב פה בארץ", אומרת מנהלת השיווק של המסעדה, שירן קיקוס, "המטרה שלנו היא להגיש ארוחת צהריים איטלקית כמו שצריך, וגם לתת מענה לשומרי הכשרות, שאין להם כמעט אלטרנטיבות באזור".

ויש לה גם הסבר לשעות הפתיחה המוגבלות, בצהריים בלבד: נאמנות לסביבה. "הביסטרו נראה כמו וילה בטוסקנה, עם גינה כפרית ובריכות מים. הוא שוכן בתוך טבע ורווי בעצים ובירק", אומרת קיקוס, "הרעיון הוא לשמר את האווירה הכפרית הזאת, ולהרגיש בטבע. זה עובר הרבה יותר טוב בצהריים מאשר בשעות הערב, וגם משרת את רעיון הביסטרו האיטלקי, ממש כמו במקומות קלילים באיטליה, שפתוחים רק לארוחות צהריים. בערב יש מסעדות רשמיות יותר שבהן אפשר לסעוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת פראנצו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירי הארוחות העסקיות המוגשות במקום נע בין 69 ל-89 שקלים. במחיר המנה העיקרית מקבלים לחם, מנה ראשונה, עיקרית וכוס שתייה. בין המנות הראשונות בתפריט: קרפצ'ו סינטה עם שקדים קלויים ופרי עונתי, סלט פנצנלה, ברוסקטת אנטי פסטי, מרק מינסטרונה ועוד. בין העיקריות: פילה דג בטאבון עם ניוקי, עגבניות וזיתי טאסוס (69 שקלים)' פסטה בולונז (69 שקלים)' סקלופיני סינטה בציפוי פריך, עם פירה בטטה ומרווה (89 שקלים), רביולי ארטישוק עם פטריות ועלי תרד ברוטב כמהין (69 שקלים), פסטת ים - פפרדלה עם נתחי דג ים ברוטב עגבניות ושומר (69 שקלים), אנטרקוט מיושן בתוספת צ'יפס ביתי ושום קונפי (109 שקלים), ועוד. המנות האחרונות הן וריאציה כשרה לקינוחים איטלקיים קלאסיים.


Pranzo, מושב בני ציון (סמוך למתחם אליטל). 072-2163736. כשר.
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 12:00-16:00.

  • עוד באותו נושא:
  • פראנצו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully