וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטליז: מסעדה חדשה של בשר לא יקר

מקום חדש לחובבי בשר, שרוצים לנעוץ שיניים בפיקניה, נתח קצבים או דונר: האטליז, בכיכר רבין. בעליו מתחייבים לבשר טרי ואיכותי על סאלוף, פרנה או בצלחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האטליז/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרניבורים אדוקים, שמתלוננים תכופות על מחירי הבשר האסטרונומיים בארץ, ישמחו לשמוע שסמוך לכיכר רבין בתל אביב נפתח מקום חדש בשם "האטליז". לא מדובר באטליז, אלא במסעדת בשר, המיועד לחובבי בשר איכותי וטרי. בעליו מצהירים על כוונה להנהיג מחירים נוחים, מנות משביעות ואווירה משוחררת.

האחראי על מנות הבשר השונות במקום הוא גד שביט, בוגר בית ספר לשרקוטרי בפריז, שהתמחה גם באיסטנבול, ושימש בשנים האחרונות כקצב של מעוז הבשרים "מו ומו" ברחובות, ומסעדת הבשרים המוכרת לא פחות - "מיט בר", בתל אביב.

"כאישה שמאוד אוהבת בשר, זיהיתי צורך למקום עם בשר ברמה גבוהה במחירים אטרקטיביים", אומרת דליה ישראל- נחמני, אחת מהבעלים של האטליז. "לפעמים בא לי לחטוף משהו מהיר יחסית, או להביא אוכל הביתה, ולא מתחשק לי לשלם 600 שקל לזוג על בשר במסעדה. זאת נישה נחוצה מאוד, ידידותית ללקוחות ומתאימה ברוחה לקהל המקומי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האטליז/מערכת וואלה!, צילום מסך

באטליז ניתן למצוא מגוון נתחי בשר בפיתת סאלוף (פיתה תימנית שהוכנה בעבודת יד), בלחם פרנה מרוקאי, או בצלחת. למשל מנת דונר - בשר בקר טרי, משובץ בשומן טלה, פיסטוקים וצנוברים (בסאלוף 33 שקלים, בפרנה 36, בצלחת 49); נקניקיית בקר תוצרת בית (בסאלוף 33 שקלים, בפרנה 36, בצלחת 42); פיקניה (נתח מותן בסגנון דרום אמריקאי) במרינדה משתנה (בסאלוף 37 שקלים, בפרנה 41, בצלחת 47), נתח קצבים (בסאלוף 35 שקלים, בפרנה 39, בצלחת 55), ומנות נוספות .

מלבד אלה, מנת הדגל של המקום היא מיקס בשרים לזוג או לרביעייה, ובו 600 גרם או 1.2 קילו בשר (בהתאמה), ב-120 שקלים לזוג, או 220 שקלים לארבעה. במסגרת המנה תקבלו נקניקייה בעבודת יד, קבב טלה או פרגית, נתח דונר ופיקניה, בתוספת סלטי האטליז השונים, הכל על פיתת סאלוף. לכל מנת בשרים מתלווים מאזטים שונים שמכינים במקום, כמו לימון כבוש, חצילים קלויים ומוחמצים, טחינה וחומוס, סלט שרי עם צנוברים ובצל כבוש, מחית דלעת מתובלת, רוטב יוגורט ועוד.

"המחירים כאן נמוכים, כי אנחנו מאמינים בפוד קוסט אטרקטיבי ללקוח", מבהירה ישראל-נחמני, ומדגישה שהתמחור אינו בא על חשבון איכות חומר הגלם. "אנחנו מביאים בשורה: בשר מעולה אוכל טוב ומקום מזמין, מבלי שהדברים יבואו לידי ביטוי במחיר".

האטליז גם מתכוון לפעול נמרצות בנישת הלילה עד השעות הקטנות - כל יום מ-12:00 בצהריים ועד 2 או 4 לפנות בוקר, בהתאם ליום). "הלילה הוא עסק מאוד פעיל פה ברחוב אבן גבירול השוקק", אומרת ישראל-נחמני, "לכן המקום גם מעוצב בהתאמה, עם בר ושולחנות בר מוגבהים, שבו מציעים יין, וויסקי, בירה או צ'ייסרים שונים, להשלמת חוויית אכילת הבשר". בקרוב גם יחלו באטליז להפעיל שירות משלוחים, ואף יפתחו את המקום בשבת בצהריים. לתפריט הקבוע יוצעו גם נתחים טריים נוספים, שיתחלפו מדי יום.

האטליז. מלכי ישראל 8, תל אביב. 03-5297929. שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-24:00, ו' 12:00-19:00, שבת 13:00- 24:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully