וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדיב: מסעדה חדשה ברצועת החוף באשדוד

השף גיא פרץ, המפעיל מסעדות שף כשרות במלונות, פותח את המסעדה החדשה שלו במלון הבוטיק WEST, ממש על קו החוף. התפריט יישא אופי של מטבח ים תיכוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לינגוויני פומדורו במסעדת אנדיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף גיא פרץ פותח לפעילות, החל מיום חמישי הקרוב, את מסעדתו החדשה אנדיב, במלון הבוטיק WEST על רצועת החוף באשדוד. פרץ, שבבעלותו קבוצת יזמות קולינרית, המפעילה מסעדות שף כשרות במלונות, מצרף את אנדיב האשדודית למסעדותיו גספאצ'ו שבאשקלון וקונפי שבחיפה.

"המסעדה מצויה רק 30 מטרים מקו המים, ובחרתי לפתוח אותה באשדוד, כי זה המקום שבו גדלתי ובו אני מאמין", מספר פרץ. מלון WEST אף הוא חדש חדש, ונפתח ביום שבו סיימה המסעדה את ההרצה. "אני מעדיף לטפח את האזור שממנו אני בא. אין לי מסעדות בתל אביב, רק בפריפריה, וזה כל הרעיון: מסעדות כשרות במתחמי מלונאות ותיירות בפריפריה".

באנדיב החדשה 90 מקומות ישיבה, לא כולל צמד חדרים פרטיים, שבהם יכולים לסעוד 20 ו-30 סועדים בהתאמה, וטרסה עם 30 מקומות נוספים. פרץ מכוון את המסעדה לקהל המקומי, לאורחי המלון וכמובן לתיירים. את הסגנון הוא מגדיר כמטבח שף ים תיכוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנגוס במסעדת אנדיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המנות מתאבנים כמו קרוסטיני בריוש עם סרדין כבוש (36 שקלים), סביצ'ה ים תיכוני על קרח גרוס (34 שקלים), ראשונות של קרפצ'יו סינטה צרובה ( 48 שקלים), ופסטייה מרוקאית (46 שקלים). בעיקריות: סטייק אנגוס (129 שקלים), פילה בס בסגנון מרקש על ארטישוק, קרם לימון ועלי מנגולד (98 שקלים), ועוד. בגזרת הקינוחים: גרניטה פסיפלורה עם פלחי פירות טריים (40 שקלים), קינוח טריפל שוקולד של מדליון שוקולד קינמון, טראפלס וויסקי ומקרון שוקולד (38 שקלים) ועוד.

ואם לא די בכך, במרץ הקרוב מתכוון גיא פרץ לפתוח רשת חדשה, ג'י קפה שמה, שסניף הבכורה שלה ימוקם אף הוא באשדוד. הפעם יהיה בו דווקא תפריט חלבי כשר, ופרץ מודה, שזו ההתנסות הראשונה שלו במסעדה חלבית. המקום ייפתח כסניף הדגל של הרשת, וישכון בפארק אשדוד ים. "ג'י קפה זאת מסעדה שתוקם סביב האגם המלאכותי שנבנה במרכז הפארק, על גבעה, מול הים של אשדוד", מסביר פרץ, "מדובר באחד הלוקיישנים היפים והמיוחדים בארץ".

אנדיב. מלון ווסט, רחוב הטיילת 21, חוף לידו, אשדוד. 0732866806. כשר
שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully