וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משק ברזילי הצמחונית עוברת לנווה צדק בתל אביב

בשורה משמחת לצמחונים ולטבעונים: המסעדה, שפעלה עשור במושב ירקונה, מעבירה את פעילותה לתל אביב, ותתמקם על חורבות טאצה דורו, שסגרה דלתות

אחרי 10 שנות פעילות עוברת מסעדת משק ברזילי ממושב ירקונה לנווה צדק. המסעדה, של מירב ברזילי, תתמקם על חורבות בית הקפה טאצה דורו, שנסגר זה עתה. היא מביאה עימה את אוכל הבריאות, הצמחוני-אורגני, שבו היא מתמחה.
המסעדה החדשה שינתה את שמה למשק ברזילי - תל אביב, ודלתותיה ייפתחו ב-17 במרץ. לפני כן תתקיים במסעדה שבמושב חגיגת פרידה, שתימשך עד ה- 8 במרץ. בסוף השבוע יהיו שם די.ג'יי, מכירה של פריטי ריהוט ומוצרים מהמסעדה, וכן חלוקת שובר לקפה ומאפין במסעדה החדשה - ללקוחות הוותיקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסעדה הקודמת במושב ירקונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לפני 10 שנים, כשיצאנו לדרך, זה היה מקום יוצא דופן", מספרת מירב ברזילי, הבעלים, "אנשים לא הבינו איזו זכות קיום יש למסעדה שאין בה בשר או אוכל מטוגן, אלא טבעוני, צמחוני ואורגני. זה נתפס כצעד קיצוני". מאז הפכה הטבעונות והצמחונות למגמה בולטת, במיוחד בתל אביב, וברזילי החלה לחלום על מעבר לעיר הגדולה.

"זה נראה כמו המקום הטבעי עבורנו להגיע אליו", היא מסבירה, "שנים אני חולמת לעבור, ומאמינה שבתל אביב יש יותר מקום למסעדה מהסוג שלנו. אני מרגישה שלאוכלוסייה יש צורך באוכל שלנו, וזאת תקופה מדהימה לשינוי הזה, כי יותר ויותר אנשים בוחרים לוותר על מזון מהחי, מטעמי סביבה או בריאות. נווה צדק היא שכונה מדהימה ואנרגטית, כמו כפר קטן בתוך העיר".

את לא חוששת מהתחרות?

"גם בהוד השרון יש המון תחרות. יש מנות צמחוניות כמעט בכל מסעדה. אבל אני מציעה משהו מאוד מיוחד. אנחנו מתמחים באוכל בריאות צמחוני, טבעוני ואורגני. יש לנו המון ניסיון בהגשת מנות מיוחדות, שהן ארוחה מלאה וטעימה. פיתחנו תרבות חדשה של אוכל, ואני חושבת שהיא ייחודית באפייה, בקונדיטוריה ובמנות עצמן".

בתוך נווה צדק, שמציעה בעיקר מסעדות בשר, דגים או פירות ים, אין ממש היצע טבעוני ניכר, וברזילי שמחה להרים את הכפפה. "מי שבא לו סטייק טוב, יבוא לשכנים שלנו, ומי שבא לו ארוחה טבעונית בריאה, יבוא אלינו", היא אומרת, "זה מקסים בעיני. יש מקום לכולם, ויש מספיק אנשים שיוצאים לאכול ויודעים להעריך את זה".

לכבוד המיקום החדש תשדרג המסעדה את התפריט. לצד מנות דגל כמו סלט בריאות חם עם שורשים, קינואה לבנה ואדומה ועדשים מונבטות בשלושה צבעים (כתום, אדום ושחור), יהיו גם מנות כמו ירקות אורגניים עונתיים ממולאים בפריקי או בשיבולת שועל, מנה ראשונה של טופו כבוש בתבלינים ברוטב שקדים עם שום ועגבניות שרי; סטייק טופו במרינדה, עם אורז וסלט, ועוד.

גם תפריט הבר במקום יתעדכן, ויוגשו מבחר קוקטיילים חדשים על בסיס ירקות. באופן כללי, יתאים עצמו המקום החדש לסצנת הערב הקולינרית השוקקת באזור. גם שעות הפעילות יורחבו, והמסעדה תפעל עד חצות בכל יום, מלבד בראשון, אז היא תיסגר ב-16:00, על מנת לקיים במקום סדנאות שונות, כמו סדנת בישול בריא וסדנת אפייה בריאה.

משק ברזילי. רחוב אחד העם 6, תל אביב. 03-5166329. שעות פתיחה: ראשון 7:00-16:00, שני-שבת 07:00-24:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully