וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת כתית תיסגר בעוד כחודשיים ותעבור כתובת

המסעדה, שכבר עברה 3 מקומות ברחבי הארץ, תנעל את שעריה ביוני ותעבור ליעד אחר, שטרם נקבע סופית. השף מאיר אדוני: "בכל פעם שהחלפנו מקום, המסעדה רק השתפרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתית. עוברים מקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתית, אחת ממסעדות היוקרה החשובות ביותר בארץ, שהפכה סמל לבישול העילי בישראל, תנעל בקרוב את שעריה, ברחוב היכל התלמוד בתל אביב. ביוני הקרוב יארוז השף מאיר אדוני את הציוד והצוות, ויעבור ללוקיישן אחר.

כתית כבר עברה לא מעט גלגולים בעבר. היא החלה את פעילותה בכפר רות, לאחר מכן עברה לבית אלנבי בנצר סירני, ואז התמקמה בבניין בסגנון אירופאי קלאסי, במרכז תל אביב. כעת, לאחר 7 שנים של פעילות באותו בניין עתיק, שהוקם עוד ב-1911, כתית שוב משנה מקום.

"אחרי שהפעלנו את המסעדה במשך 7 שנים, הבנו שצריך לשפץ", מספר אדוני על ההחלטה לעזוב את הנכס. "אחרי שראינו כמה הולך לעלות לנו השיפוץ הזה, הבנו שזה ממש כמו לבנות מסעדה חדשה".

לאחר בדיקת מצב השוק החליטו אדוני והשותפים, שכדאי למצוא נכס אחר, שיתאים יותר לרוח היצירה העדכנית של כתית, מאשר לשנות את הנכס הקיים. "כשנכנסנו למבנה הזה, כתית הייתה אחרת לגמרי ממה שהיא היום", אומר אדוני. "עכשיו זאת כתית מודרנית, עם אוכל ווירטואוזי וחדשני, ואני מוגבל במה שאני יכול לעשות פה. לכן אמרנו, שאם כבר אנחנו צריכים להשקיע סכום ניכר, נשקיע אותו בדיוק איך שאנחנו רוצים, וניצור מסעדה חדשה - מודרנית ואחרת, שמתאימה למה שהאוכל שלנו משדר כיום".

מיקומה של כתית החדשה טרם נקבע סופית. ככל הידוע, הוא יהיה בקרבת המסעדה הנוספת של אדוני, מזללה, המצויה ברחוב נחלת בנימין בעיר. אחת האפשרויות שעלו היא שילוב של שתי המסעדות באותו מבנה, אך בהפרדה מוחלטת.

"אחת האופציות היא לחלוק את החלל של המזללה יחד עם כתית, אך בחללים נפרדים לחלוטין, עם מוצרים שונים לגמרי", מאשר אדוני. "יש עוד שתי אופציות שאנחנו מתלבטים ביניהן. יש פה הרבה שיקולים, טכנים ואחרים, שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, ואני מאמין שבתוך שבועיים נכריע ונתחיל לרוץ עם זה".

כך או כך, בלי קשר לגלגול החדש שמסעדה עומדת לעבור, אדוני בטוח שהשינוי הוא רק לטובה. "בכל פעם שהעברנו את המסעדה מקום, היא השתפרה. יש לי יסוד להניח, שככה זה יהיה גם הפעם. בכתית החדשה יהיו 28-30 מקומות ישיבה, והיא תכיל מקסימום 48 אנשים בסרוויס, ככה שאפשר יהיה לקחת את האוכל עוד יותר למעלה, למרות שכבר היום האוכל מאוד גבוה ביחס למה שקורה בארץ. אבל במיקום החדש ניקח אותו עוד צעד קדימה, ונעלה עוד יותר את הרמה והאיכויות הקולינריות, ואת החדשנות שלנו".

עד יוני פועלות כתית והמזללה כרגיל, תחת השף אדוני. בימים אלה משיקים בכתית תפריט ערב ותפריט בר חדש, ובמזללה מתקיים פסטיבל מולים ובירה, שיימשך עד פסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully