וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת שף חדשה בשוק מחנה יהודה

JACKO’S STREET אמנם תשכון בשוק, אבל תפעל במתכונת של מסעדת שף, לטובת מי שמחפש קולינריה גבוהה במחנה יהודה. כן, מדובר במטבח כשר, אבל המנות המוגשות פה עדכניות ומפתיעות

שוק מחנה יהודה בירושלים אמנם משופע במקומות שבהם אפשר לסעוד, אך מסעדות שף אינן מחזה נפוץ בשטחו. כעת נפתחה להרצה מסעדת שף כשרה וחדשה בשוק, ושמה JACKO’S STREET. המקום שייך לשלושה חברים - השף זכאי חוג'ה, רפי רביבו ויותם ניסים.

חוג'ה, שהמסעדה קרויה על שם כינויו, היה בעבר שף במסעדות עילית כשרות בירושלים, כמו קנלה, אנג'ליקה ולארה. בשלב מסוים גם עבד במחיצת השף שלום קדוש. לרביבו וניסים יש רקע בחיי הלילה והפעלת בתי קפה בעיר. את בחירת מיקומה של המסעדה, בתוך השוק, מרחק כמה פסיעות ממסעדת מחניודה המפורסמת, הם מסבירים כרצון לקחת חלק באזור המתפתח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשרה ועדכנית. המסעדה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אזור השוק מצוי בתקופת פריחה עכשיו", אומר חוג'ה, "הוא תוסס וצעיר, שזה מצוין, אבל למי שרוצה אוכל כשר ברמה גבוהה, אין ממש לאן ללכת. לכן פתחנו מסעדה כשרה באזור הזה, שתגיש אוכל עדכני. כשר, אבל לא משעמם. אוכל מפתיע ומגניב, בלי שום תחליפים כמו שמנת צמחית או מרגרינה. הכשרות לא צריכה לשבת בראש כמגבלה, ולא צריכים להתייחס אליה. האוכל צריך להימדד בתור עצמו, לא בהשוואה לאוכל כשר. זאת האווירה שאנחנו שואפים אליה".

ואכן, עושה רושם שהמנות בתפריט חפות מקלישאות: סביצ'ה סלמון עם מלפפון, שומשום שחור, וויניגרט שאלוט עם מרק ווסאבי ומלון (45 שקלים); ריזוטו כורדי עם סלרי, מנגולד, לימון ושום ירוק (65 שקלים); ברבוניות מטוגנות עם לימון כבוש, זיתי קלמאטה, אספרגוס, לחם קרוע, חצילים מטוגנים וסלט עגבניות חריף (95 שקלים); פוקצ'ת ברווז מעושן עם בצלים מושחמים, פטריות וסלט הדרים (85 שקלים); כבדי עוף ברוטב בקר ותה ירוק, מח עצם וביסקוטי לוז (75 שקלים); קינוח רביולי ממולא בקרם פטיסייר עם רוטב שוקולד וטראפלס קרמל, קפה ווניל (35 שקלים); קרמבו על בסיס קדאיף עם רוטב טופי ושוט לימונצ'לו (35 שקלים), ועוד.

ההרצה תסתיים לאחר פסח, ואחריה תתחיל המסעדה לפעול החל מ-18:00. מאוחר יותר יפתחו הדלתות גם לארוחות צהריים. למרות הרצון להפריד בין התפריט המוקפד של המקום לאווירת השוק במהלך השבוע, תעלה המסעדה הילוך בצהרי שישי, תשמיע מוזיקה יוונית, ותגיש אוכל ביתי, כמו עלי גפן, דגים מטוגנים, סלטים מסורתיים ועוד. "יום שישי יהיה קליל ובאווירה משוחררת", אומר חוג'ה.

ב-JACKO’S STREET יש 70 מקומות ישיבה, בר גדול עם 12 מקומות, ובר מצומצם עם 5 מקומות ישיבה, שבו יקבלו הסועדים שירות ישיר מהמטבח. במקום יש גם קומת גלריה, ובה ספות מרווחות, והוא מעוטר כולו בשלטי רחובות ישנים מירושלים ומתל אביב.

JACKO’S STREET - שף שמסתובב בשוק. רחוב השקמה 6, שוק מחנה יהודה, ירושלים. 02-5817178. שעות הרצה: 18:00עד אחרון הלקוחות. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully