וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות כשרות לפסח בתל אביב

שומרים על כשרות ובכל זאת לא רוצים לוותר על יציאה למסעדה? הנה המקומות בתל אביב, שבהם תוכלו למצוא תפריטים כשרים לפסח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה בורי במסעדת ליליות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליליות
המסעדה מציעה תפריט מיוחד לימי חול המועד. בין המנות: סלט אנדיב חם עם שקדים, לפת מתוקה, אפונת שלג, פטריית פורטובלו, ביצה עלומה וקרם שום (48 שקלים); קרפצ'ו פילה עם רכז רימונים, לימון, צנונית ומלפפון (49 שקלים); כבדי עוף עם בננות צלויות בקרמל וניל (47 שקלים); המבורגר מאנטרקוט עם בצל מקורמל וירקות טריים (79 שקלים); לברק מהים התיכון עם סלסה של מנגו, חציל קלוי, רושטי תפוחי אדמה ועשבי תיבול (115 שקלים), ועוד.

ליליות. ויצמן 2, תל אביב. 03-609-1331. כשר


המטבחון
בחול המועד יוגש במסעדה תפריט עם מנות כשרות לפסח, ברוח החג. חמוצים של סלק, כרוב וגזר (12 שקלים), סלטים ומרקים (20-28 שקלים) כגון מרק עוף וקיינדלך; מרק עוף עם ירקות; עלי גפן ממולאים באורז וצימוקים; קציצות פראסה, ועוד; במנות העיקריות (20-44 שקלים) יש כרוב, קישוא או פלפל ממולא באורז ובשר; גולש עם אורז ותפוחי אדמה ברוטב עגבניות; קציצות בקר ועוף ברוטב עגבניות, ועוד.

המטבחון. רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב. 03-5163689. לא כשר


שקד
מסעדת הדגים אינה כשרה, אבל מציעה לאורך חול המועד עסקיות של דגים, עם 18 סוגי סלטים ללא הגבלה, מנה עיקרית לבחירה, כמו פורל, דניס, מושט, סטייק סלמון, סרדינים ועוד, וכן מצות, לימונדה ופלאפל כשר לפסח. 94 שקלים לסועד.

השקד. חשמונאים 90, תל אביב. 03-5610546. לא כשר


קפה יפו
המסעדה תהיה כשרה לפסח, ותגיש בופה במהלך היום, עד השעה 17:00. בערב יוגש תפריט מיוחד, עם ניוקי לסוגיו, מאפים וקינוחים כשרים לפסח. בנוסף, במהלך החג ייצאו מהמסעדה סיורים מיוחדים למשפחות, שאליהם ניתן להירשם מראש.

קפה יפו. שוק הפשפשים. עולי ציון 11. 03-5181988. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלטת מטוגנים הודים בבלילת קמח חומוס באינדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינדירה
המסעדה ההודית תגיש לאורך חול המועד ארוחה משפחתית נטולת חמץ ל-4 סועדים ב-298 שקלים. בין המנות: פלטת מטוגנים הודית מצופים בבלילת קמח עדשים; טיקה מסאלה - נתחי חזה עוף צלויים ומעושנים בטנדור; עוף ג'לפרזי - נתחי עוף מבושלים עם בצל, פלפל ירוק, עגבניות ותבלינים מסורתיים, ולקינוח: גלידות תוצרת בית בטעמי תות, חלבה, שוקולד, פיסטוק, ועוד.

אינדירה. שדרות שאול המלך 4, תל אביב. 03-6954437. לא כשר


בורגראנץ'
הרשת מציעה תפריט כשר לפסח בכל הסניפים, עם לחמניות כשרות לחג וכן ארוחה מוגדלת בצלחת, של מנת בשר כפולה, צ'יפס, סלט אישי ושתייה, ב-49.90 שקלים.

לפרטים באתר


פיצה האט
בסניפי הרשת ביד אליהו, ארלוזורוב בתל אביב ורמת אביב, תוגש במהלך החג פיצה ללא גלוטן, שעשויה מקמח תירס. בנוסף, הרשת מציעה בחג סדנאות שף צעיר בקבוצות קטנות, שבמהלכן מתנסים הילדים בהכנת פיצות, ומקבלים תעודת השתתפות, וכמובן - פיצה שהם הכינו.

לפרטים באתר


קפה גרג
הרשת מציעה תפריט כשר לפסח, עם מגוון ארוחות בוקר, סלטים, כריכים, טוסטים, מנות עיקריות ומרקים. בין המנות: מאפה בוקר כשר לפסח בטעם תפוחים או שוקולד (16 שקלים); בורקס כשר לפסח במילוי גבינה, מוגש עם ביצה קשה, עגבנייה ומלפפון חמוץ (26 שקלים); כריך חביתה מלחם כשר לפסח עם גבינת שמנת, חביתה, מלפפון חמוץ, עגבנייה וחסה (43 שקלים); סלט סביח עם גרגרי חומוס, חציל, תפוחי אדמה וביצה קשה, מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, פטרוזיליה ונענע, בתיבול שמן זית, לימון וטחינה (55 שקלים) ועוד.

לפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגיות כשרות לפסח של קפה גרג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully