וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלו: מסעדה איטלקית חדשה בחיפה

בעליה של מסעדת מינה טומיי החיפאית החליטו לפתוח בסמוך מסעדה איטלקית חדשה, בשם רפאלו. בעוד כשנה-שנתיים הם מתכוונים להקים רשת שלמה, עם סניפים בכל רחבי הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על חורבות סניף ספגטים, במרכז קסטרא שבחיפה, נפתחה מסעדה איטלקית חדשה בשם רפאלו. שלושת הבעלים של המקום - סהר ברונשטיין, ליאור משאלי ודינה פשלוביץ' - הם גם בעליה של מסעדת מינה טומיי האסיאתית, השוכנת אף היא באותו מתחם, וכן של מסעדה איטלקית נוספת בשם רפאלו, הפועלת בקיריון למעלה מ-20 שנה. פתיחת רפאלו במתחם קסטרא מהווה את יריית הפתיחה לרשת עתידית של מסעדות איטלקיות, שהשלושה מתכוונים לפתח בהמשך בכל רחבי הארץ.

"רפאלו תהיה רשת מסעדות איטלקיות, שבבסיסה מטבח פתוח", מסביר ברונשטיין. "מבחינתנו, המטבח הפתוח מהווה שקיפות ואמינות מול הלקוחות. דרכו יכולים הסועדים להתבונן על הפסטות ושאר האוכל שמכינים להם, ולראות מה הם מקבלים. אנחנו מתכוונים לפתוח לרשת סניפים כשרים, כמו רפאלו שבקיריון, לצד סניפים לא כשרים, כמו רפאלו החדשה בקסטרא".

ההתפתחות העתידית צפויה להתרחש בעוד כשנה-שנתיים, באמצעות זכיינים. בינתיים, השלושה בוחנים אזורים פוטנציאליים גם במרכז ובדרום הארץ. "אין לנו רצון לרוץ עכשיו עם 30 סניפים, שאף אחד מהם לא יהיה ברמה טובה", מבאר ברונשטיין, "לכן נחכה עד שהמקום החדש יתבסס, ויחד איתו גם המותג שלנו. בעוד שנה-שנתיים יגיע הזמן המתאים להתפתח, לסניפים נוספים בזכיינות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את התפריט ברפאלו החדשה יצר השף שחר ברנע (קפה לנדוור, סבסטיאן, ועוד). בין המנות בו ניתן למצוא קרפצ'ו פילה בקר בשמן זית בלסמי ופרמזן (44 שקלים); ניוקי ערמונים ופטריות (54 שקלים); טורטליני עגל (59 שקלים); פפרדלה שרי שרימפס (59 שקלים); פיצה אגסים, כמהין וגבינה כחולה (47 שקלים); פילה בקר על ניוקי פטריות, בצלי שאלוט, כמהין ופרמזן (98 שקלים); קינוח קנולי במילוי קרם דובדבני אמרנה לצד גנאש שוקולד (22 שקלים); פנקוטה איטלקית עם קרם קרמל וטוויל שקדים (26 שקלים); טרמיסו איטלקי קלאסי (29 שקלים), ועוד.

ברפאלו החדשה יש 90 מקומות ישיבה בחלק הפנימי, ומרפסת חיצונית, שטרם הוכנסה לשימוש, עם 40 מקומות נוספים. תפריט היין במקום שם דגש על יינות איטלקיים, ובמסעדה גם נמצאת נקודת מכירה של חומרי גלם מיובאים מאיטליה, בהם גם משתמשים במטבח של המסעדה - פסטות, רטבים ועוד.

רפאלו. פלימן 8, קניון קסטרא, חיפה. 04-6208757. ראשון-חמישי 12:00-23:00, שישי-שבת 12:00-24:00. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רפאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully