וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החופש הגדול: ארוחות ילדים ברחבי הארץ

הקיץ כאן ועמו החופש הגדול שאורב להורים בפינה עם ימים ארוכים וזאטוטים רעבים. כדי שלא יתפסו אתכם לא מוכנים, להלן רשימת ארוחות ילדים שונות במגוון מסעדות ורשתות בארץ

צפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת הדגים בעין גב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת הדגים בנמל עין גב

המסעדה הצפונית של השף עוזי בן מגישה בתפריט הילדים
פיצה מרגריטה עם מגוון תוספות; מנת "במבינו סול"- שניצל פילה סול; ספגטי ברטבים שונים ועוד.

מסעדת הדגים- עין גב. נמל עין גב. 04-6658136. לא כשר.

ערמונים

מסעדת ערמונים בצמח מציעה תפריטי ילדים לצד חוברות צביעה, משחק בלונים ומרחבי משחק במדשאות הסמוכות למסעדה. בתפריט: פסטה לבחירה- פנה או ספגטי ברוטב שמנת, שמנת עם פטריות או נפוליטנה (39 שקלים), נתחי עוף עטופים בטמפורה ושומשום; מיני המבורגר על גריל פחמים; חזה עוף על הגריל; נקניקיות (כל המנות הבשריות עולות 44 שקלים ומוגשות בתוספת לבחירה של צ'יפס, פוטייטוס , פירה, סלט ירקות או אנטי פסטי). בסיום הארוחה מגישים לילדים עוגת פירורים שוקולד שמעליה קצפת, או כדורי שוקולד (34 שקלים).

ערמונים. צמח, מול כנרת. 04-6266555 . לא כשר

מינה טומיי

המסעדה מציעה לזאטוטים תפריט ובו נודלס מביצים עם עוף ברוטב סויה עדין (39 שקלים), שניצלונים מצופים בפנקו עם אורז לבן (39 שקלים), שיפודי פרגית ואורז לבן (39 שקלים), קינוח בננה לוטי- קרפ במילוי בננה ורוטב טופי (29 שקלים). עם כל ארוחה הילדים מקבלים ללא תשלום כדור גלידת וניל.

מינה טומיי. פלימן 8, מרכז קסטרא, חיפה. 04-6668080. לא כשר

סירין

מסעדת השף בכפר קיש מציעה תפריט לילדים ובו פסטה טבעית ברוטב עגבניות או שמנת (30-39 שקלים למנה), שניצלונים עם צ'יפס (40 שקלים), המבורגר וצ'יפס (45 שקלים) ועוד.

סירין. כפר קיש. 04-6760976 . לא כשר

אל-נור

במסעדה הערבית מציעים לילדים מנות כגון שניצל וצ'יפס (40 שקלים), שיפוד פרגית וצ'יפס (45 שקלים) ועוד. מלבד זאת קיימת במקום משחקייה.

אל נור. כניסה לקיבוץ מזרע בסמוך לתחנת דלק דור אלון. 04-6429601. לא כשר

הבוקרים

במסעדת הבשרים בקיבוץ מרום גולן תפריט ילדים ובו שניצלונים; חזה עוף בגריל; המבורגר; נקניקיות; פסטה ברוטב עגבניות ועוד. כל המנות מוגשות בליווי לימונדה או מיץ תפוזים ובתוספת של צ'יפס וירקות טריים. בנוסף בסמוך למסעדה ממוקמת פינת חי, צמחייה ומדשאות רחבות ידיים.

מסעדת הבוקרים. קיבוץ מרום גולן. 04-6960206. כשר

מסעדת בית שלום

המסעדה במלון הבוטיק במטולה, בראשות השף אסף אוטולנגי מגישה בנוסף לתפריט הרגיל תפריט ילדים ובו פסטות במגוון רטבים, שניצלונים, המבורגרים, נקניקיות ועוד. אלה מוגשים בליווי צ'יפס, אורז וסלט.

מלון הבוטיק - בית שלום מטולה - 04-6940767.

מרכז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ילדים בלוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקה

המסעדה האיטלקית במרינה הרצליה מציעה לכל ילד דפי צביעה וצבעים עד להגעת האוכל. בתפריט הילדים במקום ארוחה ובה מנה עיקרית, כוס שתייה וקינוח הפתעה. בין המנות העיקריות: ספגטי פומודורו, פטוצ'יני אלפרדו, פיצה מרגריטה ועוד. מחיר ארוחת הילדים- 31 שקלים.

לוקה מטבח איטלקי. השונית 2, מרינה הרצלייה. 09-9514000. לא כשר

גאיה

השף גיא בן אשר מציע תפריט ילדים שמחירו 39 שקלים למנה. בין מנות הילדים במקום: שניצל אמיתי; המבורגר גאיה 130 גרם; פסטות לבחירה ברוטב שמנת או עגבניות; שרימפס בשמנת ועוד. כמו כן במסעדה מציעים לילדים גם חוברות הפעלה, פאזלים ועוד.

גאיה. האומן 1, מול תחנת הרכבת, בנימינה. 04-6181818. לא כשר

תטה

המסעדה בפרדס חנה מציעה מבחר מנות ילדים במחיר של 40 שקלים לארוחה לאורך כל השבוע. המנות העיקריות המוצעות: חזה עוף; המבורגר; שניצל; פסטה משני סוגים ועוד. מנות הבשר מגיעות בליווי תוספת לבחירה מבין צ'יפס, הום פרייז, פירה ואורז. כל ילד מקבל כוס שתייה לבחירה ולקינוח כדור גלידה. בנוסף ניתן לקבל במסעדה חוברת צביעה וצבעים.

תטה. דרך פיק"א (כביש 650), פרדס חנה. -6376401 04. לא כשר

חנדל'ה

המסעדה במושב גבעת ח"ן מגישה תפריט ילדים מיוחד בבוקר ובצהריים. בארוחת הבוקר של הילדים במקום: ביצה עשויה לבחירה, סלט קצוץ, כדור גבינה לבנה, גבינה צהובה, לחם, ריבה, חמאה ושתייה קלה (38 שקלים), בארוחת הצהריים: ספגטי ברוטב עגבניות או שמנת; נקניקיות; שניצלונים; המבורגר קטן. בין התוספות: צ'יפס, אורז, פירה, ירקות קלויים ועוד. ארוחות הצהריים של הילדים מוגשות גם לצד סלט קצוץ ושתייה קלה לבחירה (42 שקלים לארוחה). בנוסף, במסעדה מבחר פינוקים לילדים כמו עמדת ספרי ילדים, משחקי קלפים כגון טאקי, דפי ציור וצבעים, נדנדות בחצר ועוד.

חנדל'ה. מושב גבעת חן. 09-760-3647. לא כשר

מנואלה

המסעדה האיטלקית בזיכרון יעקב מציעה מנות ילדים של פיצות שונות, במחיר 43 שקלים ומנות פסטות לילדים על בסיס רוטב עגבניות במחיר 35 שקלים.

מנואלה. המייסדים 49, זיכרון יעקב. 04-8735761. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תל אביב ויפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ילדים במטבחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטבחון

במקום מציעים תפריט ילדים הכולל ארוחות בוקר או צהריים, כשלצדו גם פלייסמנט עם משחקים ואפשרות צביעה כך שכל ילד מקבל גם צבעים לציור עד שהאוכל מגיע. בתפריט הבוקר לילדים: ביצה, ירקות, גבינה, לחם ושתייה קרה (22 שקלים), בתפריט הצהריים: קוסקוס ירקות (24 שקלים), שניצל עם פירה (28 שקלים) וקציצות עם אורז (28 שקלים).

המטבחון. רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב. 03-5163689. לא כשר

בראון

בית הקפה במתחם ג'י מציע ארוחות ילדים במחיר 34 שקלים. בין המבחר: ספגטי ברוטב עגבניות או שמנת; פיצה מרגריטה; שניצל עם תוספת צ'יפס או פירה ועוד. לקינוח מוגשת מנת גלידה לילד וכוס קפה להורה המלווה.

בראון . ניסים אלוני 10, מתחם G תל אביב 03-5444024. לא כשר

ביג מאמא

במסעדה עסקית מיוחדת לילדים בכל יום החל מהשעה 17:00. העסקית כוללת מנה עיקרית לבחירה של פיצה, פסטה או חזה עוף לצד כוס גזוז או מיץ פטל וסופלה שוקולד לקינוח. מחיר הארוחה 39 שקלים.

ביג מאמא. רחוב החשמונאים 95, תל אביב. 03-5048235. לא כשר

גרינברג

בביסטרו החדש באזורי חן מציעים לצד מתחם הפיקניקים של המקום גם תפריט ילדים ובו ארוחות בוקר של מוזלי וסלט פירות (29 שקלים) או קרואסון עם נוטלה (15 שקלים), ארוחת צהריים או ערב ובה מקלות שניצל ופירה או ספגטי כדורי בשר לצד מיץ לבחירה וגלידה לקינוח (49 שקלים). בתקופת הלימודים או הקייטנות ניתן להזמין בגרינברג טלפונית כריך לילדים, ערב לפני ולהגיע לקחת אותו בבוקר כשהוא טרי.

גרינברג. אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן, תל אביב. 03-7414228. לא כשר.

סנדר

המסעדה מזמינה את הילדים לתפריט הכולל מנה עיקרית לבחירה, שתי תוספות, כוס גזוז של פעם והפתעה לכל ילד, במחיר 39 שקלים. בין המנות העיקריות לבחירה: קציצות עוף, קציצות בקר, שניצל ביתי, חזה עוף על הגריל , פרגית ועוד. בגזרת התוספות: צ'יפס, פירה, תפו"א בתנור, ירקות מבושלים , פתיתים, אורז או שעועית ירוקה.

סנדר. לוינסקי 54, תל-אביב. 03-5371872. כשר

קפה פטיט

בית הקפה מציע טוסט ילדים, ארוחת בוקר מיוחדת לילדים וכן כדורי שוקולד כקינוח. בנוסף, עם כל הזמנת ארוחה מקבלים הילדים הפתעה מיוחדת.

קפה פטיט. ידידיה פרנקל 70, תל אביב. 03-5372202. כשר

קלימרה

המסעדה בנמל יפו כוללת שטח פתוח נרחב למשחק לילדים ובין המנות שמוצעות לזאטוטים: שניצלונים וצ'יפס (42 שקלים), פיצה מרגריטה (38 שקלים), פסטה פומודרו (38 שקלים) ועוד.

קלימרה- מסעדה ים תיכונית. בכניסה לנמל יפו, תל אביב. 03-6823232. לא כשר

שוק יפו בנמל

במתחם השוק מגוון דוכנים ובהם מנות ילדים מיוחדות. ברוקח ים- מנת פיש אנד צ'יפס בקונס טייק אווי ( 42 שקלים), בדוכן פורט 19- נקניקיות עוף או עגל לצד צ'יפס ושתייה קלה ( 43 שקלים), בדוכן מרגוזה פיצה מרגריטה עם עגבניות, מוצרלה ובזיליקום (31 שקלים), בחומוס אבו איסמעיל- מנת פלאפל בפיתה (15 שקלים), בדוכן זילבר- טוסט נקניק או גבינה וגזוז (32 שקלים), בדוכן כופתא- מנת ילדים של שניצל עוף, פרגית בגריל או קבב, בתוספת צ'יפס או סלט (35 שקלים).

לפרטים נוספים שוק יפו בנמל:

ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ילדים במודרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מודרן

המסעדה שבתוך המוזיאון בירושלים מציעה ארוחת ילדים מלאה במחיר 44 שקלים בכל שעות היום לצד פלייסמנט לצביעה אישית. התפריט מציע 3 ארוחות ובהן: שניצלונים וצ'יפס או אורז; פסטה עגבניות; והמבורגר עם צ'יפס. לצד שלושת הארוחות תוגש לימונדה וקינוח של פבלובה עם גלידת וניל ושוקולדה.

מודרן. מוזיאון ישראל בירושלים. 02-6480862. כשר

רשתות

קפה גרג

הרשת הארצית מציעה לקראת החופש הגדול תפריט ילדים מגוון במחיר 25 שקלים. הארוחה כוללת מנה עיקרית, תוספות ושתייה, כך למשל ארוחת בוקר של גיבורים ובה חביתה, ירקות משולשי לחם, גבינות קוטג' וצהובה, ממרח נוטלה וכוס מיץ או שוקו. ארוחת פיצה ובה 2 משולשי פיצה עם ירקות וחצי קלח תירס. ארוחת טוסט עם מקלוני טוסט, ירקות טריים וחצי קלח תירס ועוד. בנוסף בחלק מסניפי הרשת ישנן פינות ישיבה צבעוניות לילדים, משחקייה ופעילויות.

לפרטים נוספים

מוזס

רשת ההמבורגרים מציעה חווית ילדים קיצית עם ארוחת ילדים ובה שניצל או המבורגר במשקל 200 גרם, פירה או טוגני מוזס, גלידת שוקו או וניל וכוס מיץ ענבים ( 45 שקלים). מלבד הארוחה מציעים ברשת פלייסמנט וערכת צבעים לכל ילד מתחת לגיל 12, חידונים, הפתעות ואף תחרות ציורים של ילדים המתקיימת מדי שנה.

לפרטים נוספים
*9449
בלאק

רשת ההמבורגרים מציעה ארוחת ילדים במחיר 49 שקלים ובה המבורגר לילדים עם צ'יפס או "נחשים" מעוף עם צ'יפס ותירס טרי. הארוחות מוגשות לצד מיץ ענבים (או שתייה אחרת לבחירה) ולקינוח מקבלים הילדים מזרק במילוי שוקולד. הארוחה מוגשת עם מגוון חוברות צביעה של בוב ספוג.

לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ילדים בקפנטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפנטו

הרשת משיקה תפריט ילדים ובו מגוון מנות בשלל קטגוריות. התפריט מעוצב בגודל מיני ומוגש לצד כרטיס החתמות שכל ארוחת ילדים תזכה אותו בחותמת והטבות. בנוסף ברשת מתקיימות פעילויות לילדים בזמן הישיבה בסניפים כמו פלייסמנטים עם ציורי צביעה, חידות ותשבצים. בין המנות המוצעות בתפריט הילדים: ארוחת בוקר ובה ביצים לבחירה, ירקות, גבינות, לחם, ממרחי חמאה ושוקולד נוטלה ושתייה- מיץ טבעי או שוקו (35 שקלים), כריך ישראלי מלחם לבן עם גבינת שמנת, חביתה, עגבנייה ומלפפון, ותוספת שתייה (28 שקלים); ספגטי: עגבניות ושמן זית, בתוספת שתייה (35 שקלים) ועוד.

לפרטים נוספים

ריבר

הרשת האסיאתית מציעה לילדים תפריט מיוחד ובו שניצל או חזה עוף שמוגש בתוספת נודלס או אורז (39 שקלים); קוביות סלמון- 120 גרם סלמון עם אורז מאודה (39 שקלים); ניגירי סלמון גריל – 3 יחידות (28 שקלים). הארוחה כוללת שתייה קלה של מיץ ענבים או לימונדה.

לפרטים נוספים

לנדוור

רשת בתי הקפה מציעה תפריט ילדים ובו ארוחת בוקר עם ביצה לבחירה, גבינה לבנה, ריבה, עגבנייה, מלפפון, לחם ושוקו קטן ( 19 שקלים); טוסט גבינה צהובה בתוספת עגבנייה ומלפפון (19 שקלים); פיצה ברוטב עגבניות ומוצרלה (19 שקלים) ועוד. בנוסף במהלך הביקור בבית הקפה, כל ילד מקבל פלייסמנט פעילות וצבעים ואף מתנה קטנה בסיום כל ארוחה.

לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ילדים בקקאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קקאו

הרשת מציעה תפריט ילדים מורחב בעקבות הקיץ ובו 7 מנות שונות (במחיר 29.90 שקלים) שרובן מגיעות בליווי כדור גלידה לקינוח. מלבד זאת מקבלים הילדים דף ציור מלווה בצבעים. בתפריט לדוגמה: ארוחת בוקר טוב ילדים שכוללת ביצה לבחירה, מקלוני ירקות, גבינה לבנה, גבינה צהובה, ריבה, ג'בטינה ושתייה קלה. קיד בורגר- המבורגר בלחמנייה, צ'יפס, קטשופ, שתייה קלה וכדור גלידה; טוסטוני עמק - טוסטונים עם גבינת עמק, מקלוני ירקות, זיתים, קטשופ, שתייה קלה וכדור גלידה; פסטה במבינו – פנה או ספגטי ברוטב עגבניות או שמנת פטריות, גבינת פרמז'ן, שתייה קלה וכדור גלידה ועוד.

לפרטים נוספים

BURGERIM

רשת ההמבורגרים מציעה קונספט ילדים הכולל ארוחת בורגרים אישיים ובהם מגוון סוגי בשרים. הארוחה מורכבת מזוג או שלישיית בורגרים אישיים (כל המבורגר במשקל 80 גרם. זוג בורגרים במחיר 40 שקלים, שלישייה ב-50 שקלים) ובתוכם מגוון סוגי בשרים כמו מרגז, כבש, בקר, עוף מתובל ועוד. בנוסף בתפריט הילדים: שניצלונים, צ'יפס וכוס שתייה או המבורגר 80 גרם (עוף או בקר), צ'יפס וכוס שתייה (33 שקלים בין 12:00-17:00, 35 שקלים מ- 17:00-סגירה).

לפרטים נוספים
להזמנות *4999

BBB

ברשת ההמבורגרים הארצית מחלקים לילדים משחקי הפעלה וצבעים ואף יצרו בשבילם חדרי ילדים מיוחדים המצוידים בפינות מחשב ומשחקים וירטואלים, בעוד ההורים יכולים לצפות בהם ממסכים שבסמוך לשולחנות. בין מנות הילדים המוצעות ברשת: פילה חזה עוף על הגריל עם קלחי תירס ואורז, שתיה וכדור גלידה; המבורגר, נקניקיות או שניצלונים עם צ'יפס, שתייה וכדור גלידה ועוד (כל ארוחות הילדים ברשת עולות 42 שקלים).

לפרטים נוספים

ארומה ישראל

הרשת מציעה ארוחת ילדים הכוללת חצי כריך עם גבינה צהובה, גבינת שמנת או חביתה, בלחם לבחירה (חיטה מלאה, דגנים קל, שיפון או לבן), שתייה של שוקו חם או קר, מיץ תפוזים או לימונדה וקינוח של גלידת וניל. מחיר הארוחה 26 שקלים.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully