וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בטבריה: דיאנא על החוף

השף דוחול ספאדי פותח בחוף קוקוהאט, ליד חמי טבריה הצעירה, שלוחה של דיאנא מנצרת. הקבב והצלעות בהחלט יככבו בתפריט. פירות הים וערבוב בין בשר וחלב - לא

מסעדת דיאנא, של השף דוחול ספאדי מנצרת, מרחיבה את פעילותה. החל מיום חמישי הקרוב ייפתח סניף נוסף שלה בטבריה. בסוף 2011 הקים ספאדי, יחד עם השף צחי בוקששתר ושותפם איציק אדרי, את רשת דיאנא בעיר, עם סניפים בתל אביב, ראשון לציון, יקנעם, חיפה וכפר סבא. עכשיו ממשיך דוחול ליעד הבא: הפעם שלוחה חדשה למסעדת האם הוותיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוחול ספאדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיאנא בטבריה תפעל בחוף קוקוהאט, סמוך לחמי טבריה הצעירה. במסעדה יש 100 מקומות ישיבה, רובם בפנים. "במסעדה החדשה תהיה חוויית אוכל ערבי ליד החוף", אומר דוחול על הבחירה בטבריה, "בעליו של החוף הציע לי באופן נדיב את המיקום הזה, לניסיון, כך שאני מתכוון לפתוח את המסעדה בהתחלה ל-6 חודשים, לבדוק איך זה עובד, ואז לשקול האם להמשיך לתקופה נוספת, או לא".

התפריט של דיאנא טבריה דומה לזה של דיאנא בנצרת: מנות קלאסיות ומזוהות עם השף ספאדי, כמו קבב וצלעות טלה, ומגוון הסלטים המיוחדים של המסעדה. על מנת להתאים לטווח רחב ככל האפשר של סועדים, לא יהיה בסניף החדש ערבוב בין בשר וחלב, וגם לא יגישו בו מנות של פירות ים. "רוב התפריט יישאר זהה לדיאנא המקורית, אבל הכנסנו כמה שינויים: פחות מנות לא כשרות, ויותר מנות חדשות של חוף - מיני פוקצ'ות עם תוספות שונות, כרובית מטוגנת פריכה שמוגשת עם עגבניות וטחינה, המבורגר מיוחד שלנו, וגם תפריט חוף קטן, עם מנות קיציות וקלילות כמו אבטיח ובולגרית, שמתאימות לקהל של נופשים".

ארטישוק ממולא בשר טלה. נמרוד סונדרס
התפריט נשאר דומה/נמרוד סונדרס

דיאנא בטבריה. חוף קוקוהאט ליד חמי טבריה הצעירה, טבריה. 04-6790091. שעות פתיחה: א'-שבת, 12:00-00:00. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully