וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו: שידוך טוב בין ארגנטינה לצרפת

סילביו מינון הוא יליד ארגנטינה, שחי ועבד בצרפת. יחד עם בנו, רודי, פתח ביסטרו קטן וחמים ברחוב ירמיהו בתל אביב, שם הם מגישים אוכל לא מתיימר עם תפריט יין מושקע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אספרגוס בקולי עגבניות במסעדת סילביו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סילביו, ביסטרו צרפתי-ארגנטינאי חדש, נפתח באחרונה ברחוב ירמיהו שבתל אביב. הביסטרו החדש נקרא על שמו של הבעלים, סילביו מינון, המגיע דווקא מעולם הטלוויזיה והקולנוע בצרפת. מינון, יליד ארגנטינה, התגורר בצרפת במשך שנים, עד שהחליט לעלות לישראל.

על המטבח במסעדה החדשה, שהוקמה במקום מסעדת עדנה שנסגרה, אחראי בנו של סילביו, רודי מינון. "אבא שלי היגר לצרפת, והמסעדה בעצם מדברת על תקופת החיים הזאת שלו", מספר הבן רודי. "הוא למד קולנוע ועבד בטלוויזיה הצרפתית, והעיצוב, התמונות והמנות במסעדה – כולם מדברים בשפה הזאת".

למינון הבן יש היסטוריה ארוכה בתחום המסעדנות. "אני בתחום מגיל 14", הוא אומר, "עשיתי כל מה שאפשר לעשות: בהתחלה ברמנתי ומלצרתי, עד שלפני כמה שנים החלטתי לפנות לאהבה האמיתית שלי, המטבח. עבדתי בכמה מסעדות, ייעצתי לפרויקטים קולינריים, ואחר כך גם ערכתי אירועים פרטיים. בסילביו אני בעצם מכין את מה שאני הכי אוהב לבשל ולאכול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחם פודינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתפריט של סילביו אפשר למצוא מנות כמו אספרגוס צרוב על הפלנצ'ה עם קולי עגבניות, שמן זית, בלסמי, אורגנו ופרמזן (48 שקלים); פאי רועים - שכבות מחית תפוחי אדמה עם גזר, בצל ופטריות, אפויים בתנור עם ציר פטריות (54 שקלים); מילאנזה נפוליטנה – שניצל עוף בפאנקו עם רוטב עגבניות, בייקון ומוצרלה (78 שקלים); פילה לבן בתנור בקרסט תבלינים וגרגירי חרדל על בטטה אפויה (78 שקלים); וופלחורס - וופל בלגי עם קרם ריבת חלב ושברי אלפחורס ברוטב טופי (44 שקלים); פודינג לחם אגסים עם קרם גבינה וקינמון, ברוטב יין אדום וצימוקים (38 שקלים), ועוד.

המסעדה אינטימית וחמימה, ויש בה 50 מקומות ישיבה, חלקם בחלק הפנימי וחלקם בחוץ. בשעות 12:00-17:00 מגישים תפריט עסקי של 3 מסלולים, ובו לחם, מטבלים, סלט עשבי תיבול וכוס יין או בירה לבחירה, כשהמחיר נקבע על פי המנה העיקרית, ונע בין 58 ל-78 שקלים.

בשל אהבתו של רודי לתחום, יש בסילביו גם תפריט יין מושקע. "נושא היין מאוד חשוב לי", הוא מסביר, "עבדתי בתחום ואני מאוד אוהב אותו, לכן אני משתדל להגיש מבחר יינות במחירים לא גבוהים, 22-30 שקלים לכוסות של יינות מצוינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלע לבן בקראסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

החל מהשבוע הבא גם יחלו במסעדה מבצע לייט נייט, שבמסגרתו יוצעו מהשעה 22:30 מבחר גרסאות של המבורגרים עם נגיעה צרפתית (למשל המבורגר במילוי רוקפור עם תרד חי ואיולי אורגנו, המבורגר עם רטטוי וגבינת סנט מור, או המבורגר עם בייקון, ריבת בצל וצ'דר). אלה, לצד חצי ליטר בירת מלכה, יוגשו ב-48 שקלים.

סילביו. ירמיהו 52, תל אביב. 03-6093522. ראשון-שבת 12:00-אחרון הלקוחות. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • סילביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully