וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודי ציפורה: המסעדה החדשה של אלון חסן

יש חיים מחוץ לנמל אשדוד- פחות מחודש מאז השעה את עצמו יו"ר ועד העובדים, פותח אלון חסן סניף אשדודי לרשת הגריל הארצית שיפודי ציפורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסן ומצלאווי בשיפודי ציפורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות מחודש עבר מאז שיושב ראש ועד נמל אשדוד אלון חסן, השעה עצמו מעבודתו בנמל (לאחר תחקיר שנעשה עליו בחדשות ערוץ 2) וכבר הוא פותח סניף אשדודי חדש לרשת הגריל הארצית המוכרת שיפודי ציפורה. הסניף, בבעלותו של חסן כזכיין, נפתח השבוע להרצה במתחם גן העיר שבאשדוד. זאת כאשר חסן הוא גם זכיין של עסק נוסף במתחם, סניף של רשת בתי הקפה גרג.

הסכום שהושקע בסניף שיפודי ציפורה באשדוד מוערך בכ-3 מיליון שקלים. במקום 200 מקומות ישיבה על פני שטח רחב של כ-600 מטר מרובע והוא מותאם לנגישות לנכים. בנוסף, הסניף מציע אופציית אכילה בשולחנות או כיסאות בר במתחם המסעדה הפנימי, שירותי משלוחים, טייק אווי וחדר VIP ואירועים.

לרשת שיפודי ציפורה בבעלותו של איש העסקים איציק מצלאווי סניפים נוספים בראשון לציון, בת ים, כפר סבא, רמת השרון ותל אביב. הסניף החדש של הרשת מציע את התפריט הקבוע של שיפודי ציפורה שמכיל בין היתר מגוון טאפאסים, שלל שיפודים ומנות גריל לצד פיתות ולאפות מהטאבון. סניף אשדוד החדש הוא הבלעדי בעיר וכבר ביום הראשון לפעילותו עברו בו כ-200 סועדים. את תגובתו של חסן לפתיחה לא היה ניתן להשיג משום שהוא נמצא בחו"ל.

שיפודי ציפורה. מתחם גן העיר, אשדוד. 08-6588891. ראשון- חמישי 12:00- אחרון הלקוחות. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסן מניח מזוזה בשיפודי ציפורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully