וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנטרה: מסעדה ירושלמית חדשה שפתוחה בשבת

מסעדה חדשה נפתחה בחצר פיינגולד בירושלים, בחלל הרומנטי של מסעדת אדום. בתפריט: דגים, בשר ופירות ים, הרבה השפעות מצרפת וספרד ונשנושים בשעות הקטנות של הלילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מספר שבועות נפתחה מסעדה חדשה בחצר פיינגולד בירושלים, בשם מנטרה. המסעדה נמצאת במבנה בו פעלה עד לא מזמן מסעדת אדום (אשר עברה למתחםה רכבת בעיר). את מושכות המטבח במקום תפס השף יעקב אלישע (30), שעבד בעברו במסעדת קבלייר הצרפתית בעיר במשך 4 שנים וקודם לכן במסעדות כמו המטבח של רמה בהרי יהודה, גיליז ועוד.

מבנה המסעדה הרומנטי, שקיים כבר מעל 120 שנה שהפך לכה מזוהה עמה עם השנים, נותר כפי שהיה ללא שינוי ניכר. הקשתות והאבנים הירושלמיות עברו רק מתיחת פנים קלה על ידי אלישע וארוסתו נעם שאול, שגם מנהלת את המקום. השניים מציינים כי ראו לנגד עיניהם מטבח צרפתי-ספרדי. "נכנסנו לנעליים גדולות עם הפתיחה במיקום של אדום המיתולוגית אבל הכיוון שלנו באוכל כאן הוא שונה", מסבירה שאול ומספרת כי בתפריט מופיעים מבחר בשרים, דגים, פירות ים ופסטות בעבודת יד. כמו כן החל מהשעה 23:00 בכל לילה מגישים גם תפריט טאפאסים של נשנושים ליליים, תפריט שמיועד לקהל הסטודנטיאלי הירושלמי, ומתומחר בהתאם.

כרגע המסעדה פעילה בימות השבוע בשעות הערב ובהמשך תיפתח גם לצהריים. בין מנות תפריט הערב במקום ניתן למצוא: סלט ברינזה עם עלי חסה ורוקט, ויניגרט בלסמי, גבינת ברינזה, פקאנים וגרעינים (42 שקלים), רביולי תרד ואפונה מתוקה ברוטב יין לבן, חמאה ואספרגוס (72 שקלים), טורטליני ארבע גבינות וכמהין (79 שקלים), צלעות טלה עם סלט בורגול וחמוציות בתוספת ירקות בגריל (136 שקלים), ביף סטרוגונוף עם פירה ושעועית ירוקה (92 שקלים), "מעורב לא ירושלמי" ובו שרימפס, קלמארי ודניס מקומחים ומטוגנים על מצע חסה ברוטב ויניגרט חרדל (113 שקלים) ועוד. בין המנות בתפריט הטאפאסים הלילי: קרפצ'יו עגל (44 שקלים), ארטישוק ופרמזן (32 שקלים), שיפודי אנטריקוט (49 שקלים), סשימי טונה אדומה (42 שקלים), מיני בורגר וצ'יפס (35 שקלים) ועוד.

"אחרי שנים של עבודה במסעדות אחרות, מבחינתנו הפתיחה של מסעדה היא הגשמת חלום", מסבירה נועם, "הירושלמים מאוד סקרנים לגבי מקומות חדשים שנפתחים ובינתיים הקהל מגלה אותנו, אנחנו מקבלים תגובות מצוינות וצוברים לקוחות קבועים". מלבד אוכל, מתכננים כאן גם הופעות מוסיקה חיות שיתמקדו בעיקר בתחום הפלמנקו.

מנטרה. חצר פיינגולד, יפו 31, ירושלים. 02-624-4994. ראשון- שישי 18:30- אחרון הלקוחות, שבת 13:00- אחרון הלקוחות. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • מנטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully