וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחת בוקר של חג בבנדיקט

ארוחת בוקר מושחתות של חג בבנדיקט, קינוחים יפניים מיוחדים במסעדת מינאטו, פסטיבלי עגבניות בצפון וברמת גן, ועוד מבחר אירועים טעימים שיעשו לנו את השבוע

פנקייק תפוחים בבנדיקט. דן לב
פנקייק תפוחים בבנדיקט/דן לב

ארוחת בוקר של חג בבנדיקט, הרצליה ותל אביב

רשת ארוחות הבוקר בנדיקט תגיש בבקרי החג במהלך חודש ספטמבר מנות ספיישל על טהרת סמלי החג. בין המנות קציצות פראסה עם רוטב צזיקי (19 שקלים), אגז בנדיקט אדום: סלק מתובל בבצל ירוק, זרעי כוסברה ושמן כמהין עם 2 ביצים עלומות, רוטב הולנדייז וגבינת רוקפור על בריוש סלק ואגוזים קלוי (68 שקלים), סוטלאץ' - דייסת אורז בניחוח וניל עם תאנה וקינמון (17 שקלים) פנקייק עם תפוחים בדבש, קינמון וגבינת ריקוטה עם אגוזי מלך (41 שקלים). המנות יוגשו החל מ-5 בספטמבר לצד התפריט הרגיל של המסעדה.

בנדיקט. בן יהודה 171 (פינת ז'בוטינסקי), תל אביב. שדרות רוטשילד 29 (פינת אלנבי), תל אביב. האצ"ל 1 (פינת רמת ים) הרצליה. 03-6868657. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח יפני במינאטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחים יפניים מסורתיים במינאטו, הרצליה

מסעדת השף היפנית משיקה תפריט וואגאשי- קולקציית פטיפורים יפניים. מגש וואגאשי זוגי כולל 5 סוגי קינוחים ביניהם כופתאות אורז טבולות ברוטב סויה ממותק; גירסה יפנית לפנקייק הממולא במחית שעועית אזוקי; רפרפת משורש הקוזו ואצות, מוגשת בליווי רוטב מירין; כדורי עמילן מאורז דביק, ממולאים בפירות טריים ועוד (69 שקלים למגש זוגי).

מינאטו. המנופים 8, הרצליה פיתוח. 09-7731703. כשר

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט בקלימרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל היין של רודוס במסעדת קלימרה, יפו

במסגרת המסורת העונתית של תושבי יוון והאיים לחגיגות בציר הענבים, עורכים במסעדת קלימרה שבנמל יפו פסטיבל יין אשר יימשך עד לאמצע חודש אוקטובר. במסגרת הפסטיבל תוגש פלטת מזטים עם מנות כמו אנשובי קריספי; גבינת פטה עם שמן זית וסלסת עגבניות; סרדינים כבושים עם יוגורט: זיתים שחורים מיוון; טחינה; קרם חציל קלוי ולבנה ועוד (59 שקלים לפלטה ו-69 שקלים לפלטה עם פוקצ'ה, 12 שקלים למאזט). במהלך חודש החגיגות יוגש קראף יין במחיר 99 שקלים.

קלימרה. בכניסה לנמל יפו, תל אביב. 03-6823232. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכלים במשק ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש לקראת החגים במשק ברזילי, תל אביב

המסעדה הצמחונית מציגה לקראת תשרי תפריט הכולל מנות ברוח החגים. בין המנות- משקה תפוחים ורימונים (22 שקלים), משקה עראק, סירופ חבושים ונענע (28 שקלים), סלט קינואה, עשבים עונתיים, שעועית ירוקה ולוביה עם פירורי אגוזים ותמרים (32 שקלים), שיפודי טופו ובצלי שאלוט במרינדת רימונים וסויה, על פירה תפוחי אדמה ושורש סלרי עם חלב שקדים (55 שקלים), תפוח עץ אפוי במילוי שקדים ותמרים, קרם קשיו- הל ורוטב סברס (28 שקלים).

משק ברזילי. אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 03-5166329. לא כשר

מוסר ים לצד עגבניות שרי בערמונים. דניאל לילה
מוסר ים לצד עגבניות שרי בערמונים/דניאל לילה

פסטיבל עגבניות במסעדת ערמונים, צמח

עד סוף חודש ספטמבר ייערך במסעדת ערמונים פסטיבל עגבניות ברוח פסטיבל טומטינה הספרדי. בתפריט פילה מוסר ים עם תערובות תבלינים וקונפי שום לצד שיפוד עגבניות שרי על הגריל (99 שקלים), ניוקי ברוטב עגבניות פיקנטי ובזיליקום לצד עגבניות מיובשות (59 שקלים) ועגבניות אפויות בטאבון במילוי ריזוטו ערמונים (49 שקלים).

ערמונים. צמח מול הכנרת ובמושב סגולה. 046266555. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פולנטה עם פטריות בסינטה בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בסינטה בר, חיפה

שף קבוצת המסעדות רם לסרי, יצר תפריט חדש לסינטה בר. בין המנות החדשות: טיבון סטייק (30 שקלים ל- 100 גרם), ניו יורק סטייק (28 שקלים ל- 100 גרם), המבורגר אנטריקוט, סינטה ונתח קצבים עם גבינת גאודה ופטריית פורטבלו צלויה בלחמנייה, עם איולי שום ושמיר (78 שקלים), רביולי שרימפס וריקוטה על ביסק סרטנים בליווי גרדת לימון ואפונה (54 שקלים), קרפצ'יו מוסר באבקת זיתים שחורה, אבוקדו, מלפפון, צנונית, שמיר וזרעי עגבנייה (52 שקלים), לינגוויני שרימפס עם חזה אווז מעושן, בוטרגה ברוטב חמאה לבנה, אפונת גינה וחלמון (84 שקלים) ועוד.

סינטה בר. שדרות מוריה 127, חיפה. 04-8341170. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלקים צלויים עם אבטיח צהוב וקרם ברולה גבינה כחולה בקיטשן מרקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות בקיטשן מרקט, תל אביב

השף יוסי שטרית מגיש מנות חדשות במסעדה כדוגמת טרטר טונה מעושנת עם ביצת שלו, צנוניות ורוי פלפלים (64 שקלים); ארטישוק צלוי, קרם ארטישוק וצ'יפס ארטישוק ירושלמי עם גאודה ירוקה (46 שקלים); סלקים צלויים עם אבטיח וקרם ברולה של גבינה כחולה (42 שקלים); סשימי דג ים לבן עם ירקות כבושים, קצף סויה וספגטי קולורבי (54 שקלים); קוקי סאן ז'אק, בצלים חרוכים ואבקת בצלים שרופים (52 שקלים); כבד אווז עם טארט טאטן של דלעת וג'ינג'ר ברוטב עגל ליקריץ (72 שקלים) ועוד.

קיטשן מרקט. האנגר 12 נמל תל אביב. 03-5446669. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טארטין חצילים בסומסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל עגבניות בסומסה רמת גן

המסעדה עורכת חגיגת עגבניות בו תוגש ארוחה במחיר 99 שקלים לסועד הכוללת ראשונה, עיקרית וקינוח. בתפריט- מרק קונפי עגבניות; סביצ'ה בסלסלת פירות עם גספצ'יו עגבניות ספרדי; עגבניות שרי צבעוניות בתוספת בזיליקום מתובל; ספירלת עגבניות במילוי חצילים קלויים על גריל פחם וטבעת בצק עלים אפוי; חזה עוף על הגריל מונח על מצע ריזוטו עגבניות ועוד.

סומסה. ז'בוטינסקי 1, רמת גן. 03-7526222. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully