וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריט חדש במסעדת מלון רוטשילד

לקראת חילופי העונה המסעדות מצטיידות במנות חדשות: במלון רוטשילד בת"א, במסעדת בלקאאוט ביפו, בסיטארה ובביסטרו הכובשים מרעננים את התפריט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוקוס עם סלק במלון רוטשילד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדת מלון רוטשילד, תל אביב

שף המסעדה, צבי אבישר יצר תפריט חדש ובו מגוון מנות כדוגמת אסקלופ דג נא עם טרגון, תפוזים וויניגרייט זיתי קלמטה (58 שקלים); ביסק עגבניות קר עם אנשובי, פרי העונה, פלפל קלוי וגבנה (38 שקלים); פירה רובושון עם פטריות ביין, וביצה עלומה (46 שקלים); מולים מרינייר (58 שקלים); בצל פלאמבה עם אפר זיתים, פיננסייר זיתים, בוואריה בלסמי, ובלסמי מצומצם (42 שקלים); מוסר ים עם גאלט תפוחי אדמה (118 שקלים); לברק בפפיוט (108 שקלים); לוקוס עם סלק, כרובית ואספרגוס, גלייז דמי דגים וחרדל וויניגרייט פיניונס (120שקלים) ועוד.

מסעדת מלון רוטשילד. רחוב רוטשילד 96, תל-אביב. 03-9578888, שלוחה 2. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאייה פירות ים בסיטארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש ב- SEATARA , תל אביב

המסעדה משיקה תפריט חדש ובו מנות כדוגמת פוקצ'ה ארבע גבינות עם גבינת שמנת, מוצרלה, פטה, פרמזן, פטריות, תרד, עגבניות לחות ושומשום (54 שקלים), פוקצ'ה סינייה עם בשר טלה בתערובת תבלינים, טחינה, פטרוזיליה ופלפל צ'ומה ( 54 שקלים), סלט מוצרלה באפלו, אבוקדו, עגבניות, רוקט ואנשובי ספרדי (56 שקלים), אספרגוס של על הגריל עם פרמזן, רוקולה ופאן קון טומאט (56 שקלים), פילה מוסר ים על הפלנצ'ה עם פירה אפונה וארטישוק צלוי (125 שקלים), שרימפס עם קרם חציל שחור, לאבנה כבשים ורוטב חמאת אוזו (69 שקלים), ריגטוני סיציליאנה עם רוטב עגבניות, חצילים, זיתים, אורגנו ומוצרלה באפלו (68 שקלים), ליגוויני שחור עם פסטה שחורה, קלמרי, שמן זית, שום, יין לבן, צנוברים וגרמולטה (88 שקלים) ועוד.

סיטארה. רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב.03-6996633. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וופל בלגי עם ביצה עלומה בביסטרו הכובשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות בביסטרו הכובשים, תל אביב

בביסטרו שבסמוך לים בתל אביב מחדשים תפריט עם מנות עונתיות כדוגמת וופל בלגי, נקניק וביצה עלומה (43 שקלים), סלט אנדיב ורוקפור עם פרי עונתי מתחלף (51 שקלים), סלט קורנביף חם בוויניגרט מייפל (54 שקלים), פלפל שושקה במילוי חצילים קלויים וגבינת פטה (32 שקלים), פטריית פורטובלו עם ראגו של בשר וחלמון (39 שקלים), קרפצ'יו פילה בקר (49 שקלים). כמו כן ניתן להזמין מנות בתפריט כגון סלט בורגול או גרבלקס בווריאציה ללא גלוטן.

ביסטרו הכובשים. רחוב הכובשים 48, תל-אביב. 03-5108555. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה במסעדת בלקאאוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדת בלקאאוט, יפו

מסעדת החושך במרכז נא לגעת מציגה תפריט חדש. בין המנות החדשות סלט קפרזה, קרפצ'יו מוסר, מלפטי תרד, קבב דג מזרחי בניחוח אניס, דג על חציל קלוי, בורי על מג'דרה גלילית, רביולי ריקוטה ותרד, גרגנלי ביצים בפסטו צנוברים ועוד. ניתן להזמין מראש מנות טבעוניות או נטולות גלוטן.

בלקאאוט. מרכז נא לגעת, רציף העלייה השנייה, נמל יפו. 03-6330808. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידריית אניטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סניף אורגני לגלידה אניטה, תל אביב

רשת גלידריות אניטה משיקה סניף חדש בנווה צדק- המתמקד אך ורק בגלידות אורגניות. בין הטעמים החדשים: שוקולד מריר ללא חלב, קרמל עם מלח ים על חלב שקדים, סורבה קוקוס, סורבה קפה, סויה חמאת בוטנים, דיאט קפוצ'ינו, דיאט שוקולד, דיאט תות, דיאט אגוזי לוז וטעמים נוספים המשתנים מידי יום.

אניטה. רחוב שבזי 40, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully