וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: אוקטוברפסט בתל אביב

בבאיירן התל אביבית חוגגים את האוקטוברפסט עם בירה ונקניקיות, בווניליה יוצאים בהפנינג גלידות מיוחד של סוף הקיץ ובקלמנטיין משיקים תפריט חדש. מה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקטוברפסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוקטוברפסט בבאיירן, תל אביב

הבראסרי הבאוורי באיירן פותח את חגיגות האוקטוברפסט בתל אביב. הפסטיבל יחגג בתאריכים 26 בספטמבר ועד 5 באוקטובר ובמסגרתו המקום יעוצב ויקושט בצבעים המסורתיים עם דגלים וחפצי נוי מהתרבות הגרמנית. בין המנות שיוגשו: קסלר צלוי עם רוטב חום וקרטופל קנודל (300 גר' 72 שקלים), שווינאקסה עם קרטופל קנודל וזאורקראוט (91/165 שקלים), חצי עוף צלוי בבירה בנוסח האוקטוברפסט (65 שקלים), נקניקיות ברטוורסט קרטופל (54 שקלים) קינוח שטרודל תפוחים עם רוטב וניל חם (26 שקלים) ועוד.

באיירן. רחוב פרישמן 22 פינת סירקין, תל אביב. 077-556-5753. לא כשר

סיור במפעל גלידות של וניליה. דייב שחר
וניליה/דייב שחר

הפנינג סוף הקיץ בווניליה, הוד השרון

ביום ב' תיערך חגיגת סוף קיץ בסניף וניליה שבהוד השרון. ההשתתפות במאורע חופשית ובמסגרת האירוע יינתנו הנחות על מוצרי וניליה וכן טעימה ראשונית ממוצרים חדשים של הרשת. במקום יופיע מפעיל בלוניםלילדים, ואילו למבוגרים יינתנו טעימות של שייקים אלכוהוליים על בסיס גלידה ועוד מבחר הטבות.

וניליה. דרך רמתיים 18, הוד השרון. לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוסקטה מטיאס בביסטרו קלמנטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בביסטרו קלמנטיין, תל אביב

הביסטרו בשדרות בן גוריון החליף לאחרונה שף וכעת גם תפריט. בין המנות החדשות של השף הנכנס אביתר מלכה (עזיזה) ברוסקטה מטיאס (36 שקלים), קרואסון סלמון עם ביצה עלומה (36 שקלים), סלט פריקה על יוגורט או טחינה (45 שקלים), פרנץ' טוסט עם ריקוטה ושזיפים (42 שקלים), טרטר דג ים (52 שקלים), סרדינים אורטיז על לחם שאור עם שמנת חמוצה וירקות (39 שקלים) ועוד.

קלמנטיין. שד' בן-גוריון 75, תל אביב. 03-5233194. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר במיטבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבצעי אלכוהול ותפריט לילה במסעדת מיטבול, ראשון לציון

המסעדה השיקה תפריט לילה חדש במסגרתו בכל ערב החל מהשעה 23:30 מוצעות מבחר מנות בשר עם תוספות לבחירה במחירים מוזלים. בין המנות- המבורגר מיטבול 170 גרם- 300 גרם (46-56 שקלים), מניפת אנטריקוט (56 שקלים), שניצל סנדביץ' (53 שקלים), כנפיים בצ'ילי/טקסס סטייל (45 שקלים) ועוד. בנוסף מציעה המסעדה בימי שלישי ערבי בירה גולדסטאר ללא תחתית ב- 53 שקלים וכן מבצע של 1+1 על האלכוהול אחרי השעה 23:00.

מיטבול. דרך המכבים 8 , איזור התעשייה הישן ראשון לציון. 03-9646468. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל יין בערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל יין במדבר, ערד

בין התאריכים 23-24 לספטמבר ייערך פסטיבל יין במדבר במרכז צים סנטר ערד. המתחם יפתח החל מהשעה 19:00 ועד 23:00 ויערכו בו הופעות פלמנקו ושירה. בין היקבים המשתתפים- יקב יתיר, יקב יעלים, יקב כפיר, בירות אייסיס ועוד. כמו כן יקחו חלק באירוע גם דוכני שמן זית, גבינות ממשק צאלה, שוקולד מתוצרת מקומית ועוד.

יין במדבר. לאתר הפסטיבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת פופינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יקב אמפורה מתארחים במסעדת פופינה, תל אביב

בערב יום שני, 23 בספטמבר, יתארח יקב אמפורה במסעדת פופינה של השף אוראל קימחי. במהלך האירוע יוגשו יינות מיוחדים החל מסדרת ריטון ועד סדרת מקורה (הסדרה היוקרתית יותר של היקב). לכבוד הערב הכין קימחי תפריט ספיישל בן 7 מנות ובו למשל טרטר לוקוס וקרם וישיסואז; מוסר ים צלוי, קרם ארטישוק ירושלמי ורוטב וניל זעפרן; פילה עגל, רביולי חלמון ופולנטה מתירס טרי ועוד. (350 שקלים).

פופינה. אחד העם 3, שכונת נווה צדק, תל-אביב. 03-5757477. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully