וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: פסטיבל אגסים סתווי

באוליב ליף הכשרה יוצאים בפסטיבל אגסי סתווי, תפריט עסקיות מוזל בסינטה בר בחיפה וסוף שבוע של אוכל גלילי בצפון. מה ואיפה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגסים מקורמלים באוליב ליף/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל אגסים סתווי באוליב ליף, תל אביב

השף צ'רלי פדידה משיק פסטיבל אגסים בו יוגשו מנות ספיישל עם אגסי קוסטיה וספדונה. בין המנות סלט גרגיר הנחלים בתוספת אגסים מקורמלים ורוטב פקאן מתקתק; אגס מבושל בזעפרן, יין לבן עם קינמון וסוכר חום; אגס אפוי במילוי קרם שקדים וציפוי שקד; סופלה אגסים עם אבקת סוכר ועוד. האירועים יחלו ב-10.10.

Olive Leaf. מלון שרתון, הירקון 115, תל-אביב. 03-5219300. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינטה עם ניוקי בסינטה בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט צהריים חדש בסינטה בר, חיפה

במסעדת סינטה בר משיקים תפריט חדש. בין המנות: טרטר פילה בקר crips egg חרדל בתירוש ענבים, איולי צלפים וקורני שום (48 שקלים), קרפצ'יו מוסר מלווה באבקת זיתים שחורה, קלפי אבוקדו, מלפפון, צנונית, שמיר וגרעיני עגבניה (52 שקלים) עיקריות כמו פילה בקר על קרם שורשים ביין וערמונים (124 שקלים), נתח קצבים לצד ניוקי על בסיס ציר עגל, פטריות ואפונת גינה (84 שקלים) ועוד. כמו כן הושקו עסקיות מוזלות במסגרתן כל סועד יוכל להרכיב לעצמו את הארוחה (הכוללת גם שתיה קלה/יין) מבלי להיצמד לפורמט של ראשונה+עיקרית בהכרח. בין המנות: טורטליני גבינות על קרם שרי ובזיליקום (24 שקלים), קנלוני לחי עגל על ציר בקר ומוצרלה (27 שקלים), עיקריות של עוף מבושל עם שאלוט, רוטב סויה דבש, קרם דלעת וחלב קוקוס (52 שקלים), ריזוטו פטריות פורצ'יני ושמפניון ומחית כמהין ופרמזן (54 שקלים) ועוד.

סינטה בר, שדרות מוריה 127 חיפה. 04-8341170. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפים גיא פרץ ואליאס מטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף שבוע ערבי גלילי במלון קראון פלזה, חיפה

השפים גיא פרץ ואליאס מטר מהמסעדות קונפי בחיפה ודנטה בנצרת עורכים בין ה-10-12 באוקטובר סוף שבוע קולינרי. בערב חמישי תתקיים החל מהשעה 19:00 ארוחה בניחוח ערבי גלילי של שני השפים, ביום שישי יתקיים סיור אוכל בכפר עוספייה ובשבת יקיים אליאס מטר סדנה עם מנות קרות על בסיס גבינות ועשבי תיבול מהמטבח הלבנוני. בארוחה יכולים לקחת חלק גם אורחים מחוץ למלון (מחירה 190 שקלים לסועד) ובין המנות שיוגשו ניתן למצוא שושברק מבושל במים על מצע טחינה חמוצה בעיטור שמן זית ותפוז; סינייה של אינטיאס בכלי חרסינה עם טחינה ובצל מטוגן; קרם קרמל קוקוס עם טוויל פיסטוקים ועוד. (1980 שקלים לזוג לסופ"ש).

ארוחה גלילית. מלון קראון פלאזה חיפה. 3993*

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרויקט העוגייה הוורודה שלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיזם "העוגיה הוורודה שלי", בקונדיטוריות ברחבי הארץ

בוגרת מאסטר שף פאולין שובל חברה לעמותת אחת מתשע, יחד הם השיקו את מיזם "העוגייה הורודה שלי". המיזם מאגד שף קונדיטורים בכירים בארץ שייצרו כל אחד עוגייה ורודה לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. העוגיות ימכרו במהלך אוקטובר בקונדיטוריות כדוגמת ביסקוטי, רביביה וסיליה, אידלסון 10, קונדיטוריית שמו, לחמים, אורן בקר בוטיק ועוד. ההכנסות מהמכירות יתרמו לעמותה.

לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בירה באוקטוברפסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוקטוברפסט של בירות ייחודיות ברחבי הארץ

לרגל חגיגות האוקטוברפסט יובאו לארץ בירות מיוחדות על ידי יבואנית האלכוהול י.ד עסקים. הבירות שהגיעו נוצרו עבור האוקטוברפסט, על ידי המבשלות ספאטן, לוונבראו וארדינגר. הבירות יימכרו בברים כמו המנזר ופורטר אנד סאנס בתל אביב, בית המרזח ברמת ישי, מרלה בפתח תקווה, בתקליט בירושלים ועוד. במסגרת האירועים, דיילות יעברו באופן אקראי בברים המשתתפים בחגיגות ויחלקו מתנות למי שישתה את הבירות המיובאות.

לפרטים נוספים באתר או בטלפון 03-9519966

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משק ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפתח לחם מתארח במשק ברזילי, תל אביב

במסגרת מיזם חדש של אירוח שפים במסעדה, יתארח השף והאופה יפתח ברקת במשק ברזילי לארוחת שף טבעונית אורגנית. הארוחה תתקיים ב-7.10 בשני סבבים, 19:30 ו-21:30, כשבין המנות שיוגשו משקה כוח על בסיס פרי בחלב אגוזים עם מזונות-על; קצח בטחינה סגולה עם סלט עגבניות בליווי פסיפס לחמים; שוט מרק קרם בטטה-לוז; אורז מלא עם עשבי בר, גרגרי יער ואגוזים תחת עגבנייה צלויה בקרם ירוק עם עסיס עגבניות; ועוגת קשיו-פסיפלורה עם רוטב וניל (235 שקלים) בהמשך, יתארחו במסעדה שפים נוספים.

משק ברזילי. אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 03-5166329. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully