וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף חדש לפיצרייה המצליחה טוני וספה

סניף חדש לרשת טוני וספה בת”א מהווה תירוץ מצוין לברר עם השף לאון אלקלעי את סוד ההצלחה ולגלות איזה טופינגס הישראלים הכי אוהבים על הפיצה שלהם

צילום: עידו שחם; עריכה אמיר קוטיגרו; בימוי: בת גולן

6 שנים מאז פתיחת הסניף הראשון של רשת הפיצריות טוני וספה ובימים אלה נפתח הסניף הרביעי במספר, בשדרות רוטשילד פינת אלנבי. רשת טוני וספה אשר ידועה כאחת מחלוצות תחום פיצריות הגורמה בישראל הוקמה על ידי האחים המסעדנים יורם וארי ירזין (מוזס, קפה איטליה ועוד), יחד עם טל שטרן והשף ליאון אלקלעי. טרום הפתיחה נסע אלקלעי ללמוד על רזי עולם הפיצות בפיצריית לה בוקצ'יה באיטליה והביא אותם ארצה. סניף הרשת הראשון הוקם ברחוב דיזנגוף בתל אביב, שם החלו במכירת פיצה מלבנית, לפי משקל, עם תוספות מיוחדות.

במהלך הזמן הפכו סניפי הרשת למוקדי בילוי ותרבות דינמיים, עם צוות שירות שמונה מוזיקאים רבים וציורי קירות אמנותיים שמעטרים את המקום. בעקבות זיהוי הביקוש מצד הקהל ורצון הרשת להתפתח בגבולות תל אביב, החליטו ברשת להתרחב ולפתוח סניף חדש. בסניף הטרי ישולבו פיצות חדשות כמו פיצה צ'וריסוס או ארטישוק עם בצל, ואפילו פיצות טבעוניות כמו פטריות ובצל, פרימוורה- קישואים, פטריות, עגבניות וארוגולה ועוד. אלה יוצעו לצד פיצות ותיקות ומוכרות של הרשת בהן פיצה ארבע הגבינות עם מוצרלה צהובה, פרמזן, מוצרלה טרייה ורוקפור; פפרוני ופלפל חריף; בייקון ומוצרלה מעושנת; בצל ופטריות; גבינת פטה ועגבניות ועוד (מחיר כל הפיצות- 9.4 שקלים ל-100 גרם).


טוני וספה. אלנבי 118 פינת רוטשילד 32, תל אביב. 17:00-04:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully