וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מי צריך זהב במלח

שרית סרדס-טרוטינו

30.9.2013 / 10:00

איזה מלח נועד למשועממי מטבח? איפה אפשר להשיג אריסה בטעם כמעט ביתי? ומהו מעדן הסויה שיש לו מרקם חלבי? מוצרים חדשים ומעניינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלח 424, חברת NT SALT/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלח 424, חברת NT SALT

חברת NT SALT השיקה באחרונה את "מלח 424" - מלח בישול ותיבול גורמה אורגני המופק בים המלח. המלח מיובש בצורה מסורתית על ידי אידוי טבעי, ונאסף באופן ידני. הוא נטול כימיקלים, יש בו 21 מינרלים טבעיים, והינו המלח המועשר ביותר במגנזיום בעולם. למוצר החדש יש 4 סדרות: הסדרה האקזוטית - מלח בטעמים כמו מרלו ושום, מרלו ופלפל שחור, אצות ים, ואפילו בתוספת זהב (!) 24 קראט. בסדרה הטבעית תמצאו טעמים כמו מלח תפוז, מלח שום-שמיר ומלח חריף אש עם פלפל צ'ילי. בסדרה האורגנית יש, בין השאר, מלח ורוד, מלח תרד ומלח רוזמרין. בסדרת השף יש טעמים כמו מלח תפוז צ'ילי חריף, מלח עגבניות מיובשות בנענע, מלח ג'ינג'ר בשום ומלח קלמטה.

מחיר: 21.90-26 שקלים ל-110 גרם במגרסות בסדרות השונות, ו-44.90 שקלים למלח בתוספת זהב. סט של שלישייה: 65.00 שקלים. להשיג במעדניות, בבתי טבע וברשת שופרסל. כשר.

שולפים מזלגות: טוב, נו. יכולנו, ובכן, להתפלפל פה שעות בעניין המלח. אבל אין סיבה אמיתית שנעשה את זה. מלח 424 הוא, לדעתנו, מוצר שנועד למשועממי מטבח שיש להם הכל. הכל חוץ ממלח תפוז צ'ילי חריף, כלומר. מלח הוא מלח הוא מלח, גם אם נוספה לו בת טעם כזו או אחרת. וזה עוד לפני שנכנסנו לסוגיית מלח עם זהב 24 קראט. סביר להניח, שהמוצר החדש ימצא את דרכו באריזות מרשרשות כמתנה לאנשים עם מטבחים גדולים ומשוכללים, שנוטים לא לבשל יותר מדי. שיהיה להם בכיף. מה שכן, אהבנו מאוד את המגרסות האסתטיות והמקסימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממרחים מצוננים של חברת אוליביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממרחים מצוננים, אוליביה

חברת אוליביה יצאה עם 7 ממרחים מצוננים בטעמים חדשים: אריסה חריפה ומתוקה עם לימון, סחוג ירוק ואדום, פסטו בזיליקום וכוסברה, וממרח גזר עם לימון. כולם פותחו על בסיס מתכונים מסורתיים, והם מיועדים לשימוש בכריכים, לתיבול גבינות, ולערבוב בפסטות, תבשילי בשר ודגים.

מחיר:10-12 שקלים לצנצנת של 130-140 גרם. כשר.

שולפים מזלגות: ממרחים תעשייתיים נוטים בדרך כלל לסבול מטעם סינטטי, שאינו מתקרב לטעמם של אחיהם, הממרחים הביתיים. אלא שהממרחים המצוננים החדשים של אוליביה הפתיעו לטובה. רובם היו לא רעים בכלל, חלקם התקרבו למקור הביתי. אהבנו במיוחד את האריסה החריפה ואת הסחוג הירוק – שניהם עזי טעם ומתחשק לאכול מהם בכפית, ככה סתם. ממרח הגזר עם לימון מזכיר מאוד את הצ'רשי הידוע, אם כי לדעתנו, המתקתקות שבו, תוצאה של הוספת סוכר, קצת מיותרת. היחיד שלא ממש אהבנו הוא פסטו הבזיליקום – מה לעשות, ממש אין מה להשוות בין פסטו תוצרת בית, מבזיליקום טרי וריחני, לגרסה התעשייתית של אוליביה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונפיטורות פרי, הבאר מעדנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קונפיטורות פרי, הבאר מעדנים

ענבר וסיגל שפט מראש פינה, בעלי "הבאר מעדנים", מייצרים כבר שנים מעדנים וקונפיטורות מפירות וירקות גליליים. בעת האחרונה הוציאו לשוק קונפיטורות מפרי טבעי, ללא תוספת סוכר, מפירות הגליל - תאנים, אגסים ביין ושזיפים.

מחיר: 27-30 שקלים לצנצנת של 220 גרם. כשר. להשיג ברשת גליליס ביפו, במשתלת יגור בחיפה, בחנות הבאר בראש פינה, במאפיית אגדת לחם של משק יעקבס בכפר הרא"ה, או במשלוחים בטל' 052-6930349.

שולפים מזלגות: אם כבר מדברים על טעמים תעשייתיים, המוצרים של הבאר נמצאים הכי רחוק מזה. למען האמת, כשאוכלים אותם, תמיד יש תחושה שאתם טובלים כף בסיר המבעבע של סבתא. ארטיזנליות במיטבה. טעמנו מקונפיטורת התאנים ומקונפיטורת השזיפים שלהם, והתמוגגנו. מלבד הפרי יש בקונפיטורה גם מחית תפוחים תוצרת בית ומיץ לימון – זה הכל. בלי סוכר, עם ערך קלורי נמוך במיוחד, ועדיין טעים בטירוף. אגב, טעמנו גם את טפנד הקלמטה החדש שלהם (רסק של זיתי קלמטה יווניים עם בצל כבוש – במחיר זהה לקונפיטורות), ואנחנו חושבים שהוא מושלם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאנצ'יס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגש פיצוחים לאירוח, מאנצ'יס

חברת מאנצ'יס, המתמחה בייבוא ושיווק פיצוחים, משיקה מוצר מדף חדש: מגש לאירוח, של תערובת פיצוחים.

מחיר: 29.90 שקלים למגש במשקל 370 גרם. להשיג ברשת שופרסל.

שולפים מזלגות: אל תצפו למשהו מהודר מדי. מגש הפיצוחים הוא למעשה קופסת פלסטיק שקופה ופשוטה, של 7 תאים, עם 7 סוגים של פיצוחים: חטיף מנצ'יס הולנדי, בוטנים חריפים, אורז ריזוטו, פול, סויה קריספי, אורז צ'ילי ובוטן רביולי. התערובת עצמה שמרה על פריכות והיתה חביבה למדי, אם כי שמנו לב, שלרוב החטיפים יש בסופו של דבר טעם די דומה. האורז צ'ילי והמנצ'יס ההולנדי התגלו כחביבי הקהל. כך או כך, מדובר במוצר נוחות, למפונקים שלא בא להם להעמיס בשקיות חטיפים בתפזורת. נחמד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעדן סויה בטעם עוגיות של "אלפרו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעדן סויה בטעם עוגיות, אלפרו

חברת אלפרו, שחקנית חזקה בשוק מוצרי הסויה, משיקה מעדן סויה חדש בטעם עוגיות. המוצר החדש מצטרף למעדנים נוספים שמייצרת החברה, בטעמי וניל, שוקולד ושוקולד מריר. הוא נטול חומרים משמרים, ללא כולסטרול ולקטוז, דל בשומן, סוכר ונתרן, ויש בו תוספת של ויטמינים.

מחיר: 18 שקל למארז של רביעייה. כל גביע מכיל 125 גרם. כשר.

שולפים מזלגות: המתיקות פה מתונה ולא משתלטת, והמרקם בפה נעים. לא זיהינו טעם עוגיות דווקא, יותר משהו שמזכיר קרמל. בכל מקרה, לא סבלנו מטעמי לוואי מעצבנים, שנוטים לאפיין מוצרי סויה כאלה ואחרים. טבעונים ורגישים ללקטוז בהחלט יכולים ליהנות ממנו, ולהרגיש שהם אוכלים את הדבר האמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully