וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופיקס מסעירה את ת"א עם קפה בחמישה שקלים

רק אתמול נפתח בית הקפה קופיקס בתל אביב וכבר עומדים בתור אלפים שבאו לטעום. כתבת וואלה! אוכל ריטה גולדשטיין הגיעה לבדוק על מה המהומה.

מערכת וואלה!

תור ארוך של סקרנים עמד היום בפתחו של הסניף הראשון לרשת בתי הקפה cofix, ברחוב אבן גבירול 92 בתל אביב. בית הקפה, שמציע את כל סוגי הקפה, כריכים, מאפים ומיצים במחיר של 5 שקלים בלבד, הפך בין לילה לאחד מהמקומות החמים בתל אביב. המחיר הזול והאחיד שמציע המקום לכל המוצרים הנמכרים בו, מהווה איום לשבירת השוק, בייחוד בעיר בה נמכרת כיום כוס קפה אחת, במחיר שעולה לעתים על 15 שקלים.

אפילו הבעלים של קופיקס- אבי כץ, בני פרקש, חנן שמש וחגית שינובר הופתעו מהמהירות בה נפוצה השמועה על הרשת החדשה שלהם ומהכמויות הגדולות של הדורשים את מוצריה. כך, ביום הראשון לפעילות המקום (אתמול), הם מצאו עצמם עובדים עד השעה 4 לפנות בוקר על מנת להתמודד עם הביקוש הצפוי לקראת היום הבא ועורכים בקרת נזקים לאחר מסות הלקוחות שפקדו את המקום באותו יום פעילות ראשוני.

בעוד שלושה שבועות עתיד להיפתח סניף נוסף לרשת בתי הקפה. הפעם ברחוב קינג ג'ורג' שבתל אביב והבא בתור ייפתח זמן לא רב לאחר מכן. מטרת בית הקפה החדש היא לשרת עוברים ושבים ולא להוות מוקד לעצירה כך שאין בו מקומות ישיבה רבים. נמכרים בקופיקס מלבד קפה והמוצרים שהוזכרו קודם לכן גם עוגות, פחיות שתיה, פירות וירקות חתוכים, עוגיות ועוד.

על אף הזמן הקצר בו פועל בינתיים בית הקפה, מסתמן שההיסטריה סביבו אכן תחולל שינוי בשוק הקפה בתל אביב ומחוצה לה. יום אחד בלבד לאחר הפתיחה וכבר החלו רשתות קפה נוספות להגיב למחירים החדשים שגררו שיח ציבורי נרחב על מחירי הקפה בישראל, לערוך מבצעים על כוסות הקפה בטייק אווי שלהם ולהשוות אותם לחמשת השקלים שגובים בקופיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully