וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערד: ביסטרו בר חדש בהרצליה פיתוח

השבוע נפתח בהרצליה פיתוח ביסטרו בר חדש. במקום החדש שייקרא ערד מבטיחים אווירה בסגנון ברזיל, אוכל ורסטילי והבונוס: קירבה משפחתית לעידן רייכל

רסטו בר חדש בשם ערד נפתח השבוע בהרצליה פיתוח. בעלת המקום, הדר רייכל, שבה לפני כשנתיים ממגורים של שלוש שנים בברזיל, שם היה בבעלותה בר מסעדה על החוף. "החלטתי להביא את אותה אווירה של המקום שפתחתי בברזיל, הפעם למסעדה יותר משודרגת בהרצליה", מספרת רייכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערד ביסטרו בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערד החדשה עוצבה על ידי המעצב גדי הלפרין והיא מונה 80 מקומות ישיבה, חלקם בחוץ וחלקם בפנים. על האוכל אמון שף בשם גד עזרן שעלה לישראל לאחרונה מקזבלנקה, אחרי שעבד גם במסעדות מצליחות בניו יורק ופריז. "הכיוון של האוכל שלנו הוא שכל אחד יוכל למצוא בו משהו לטעמו. חשוב לנו שהמקום ישדר תחושה לא מחייבת כי אפשר לבוא לכאן רק לדרינק אחרי העבודה אבל גם לארוחה עם המשפחה או לדייט רומנטי", אומרת רייכל, "בינתיים התפריט הסופי שלנו עוד מתגבש וישתנה מעט בזמן הקרוב".

בתפריט האוכל של ערד ניתן למצוא מנות כמו פריינה חמה עם מתבלים (22 שקלים), סלט לבבות חסה ערבית עם אגוזי לוז, זוקיני קלוי, פרמזן בוויניגרט קיסר (42 שקלים), סלט תאילנדי עם עוף, פפאייה ירוקה, מלפפונים ובוטנים בויניגרט צ'ילי וליים (42 שקלים), כריך קלמרי מטוגן עם בצלים מקורמלים ואיולי לימון (54 שקלים),בשר טלה קצוץ מתובל עם חצילים, שום, טחינה וסלסלת עגבניות שרופות (48 שקלים) ועוד. כרגע המקום פתוח רק בשעות הערב אך בעוד כמה שבועות הוא יפתח החל משעות הצהריים ויגיש גם ארוחות עסקיות.

על תפריט הקוקטיילים בערד אחראי המיקסולוג אריאל לייזגולד שייצר קוקטיילים כדוגמת וודקה מתובלת באשכולית אדומה עם אבטיח, טימין וחמוציות; ערק עם לימונים כתושים, נענע ופרחי בר ועזוד מבחר רב (מחיר כל הקוקטיילים 45 שקלים).

מלבד אוכל ואלכוהול, בהתאם לשם משפחתה של רייכל (ערד היא אחותו של הזמר עידן רייכל), המקום יתמקד גם במוזיקה. "חשוב לי שתהיה כאן מוסיקה איכותית", היא מבהירה, "אנחנו משמיעים מוסיקה מכל העולם מדי יום, יהיו לנו הופעות חיות בימי רביעי וכל פעם תעלה לנגן להקה אחרת".

יש סיכוי גם להופעה של עידן?

"באופן כללי עידן מגיע לכאן די הרבה ואני שמחה שקלעתי לטעם שלו ושל חברים שלו מבחינת אוכל מוסיקה ואווירה".


ערד- רסטו בר. המדע 7, הרצלייה פיתוח. 09-9555212. ראשון-שבת 18:00- אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully