וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחות בוקר מפנקות על הים

13.10.2013 / 14:40

מסעדת סיטארה מתחדשת בתפריט ארוחות בוקר, במסעדת השקד מתחדשים בתפריט מרקים וקדרות ובכתית היוקרתית משיקים תפריט טעימות חדש ומרגש. מה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר בסיטארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת בוקר על הים בסיטארה, תל אביב

מסעדת סיטארה משיקה תפריט ארוחות בוקר חדש, כשבין המנות "בוקר של לאון" – בורקס גבינות מפילו בולגרי המוגש עם ביצה קשה, רסק עגבניות טרי, זיתים, מלפפון חמוץ, טחינה ירוקה וסלט ירקות שוק (64 שקלים), שקשוקה תרד, פטה וכמהין עם סלסלת לחמים וטחינה בצד (58 שקלים), בוקר דייגים עם סלמון נורבגי מעושן, סרדין ספרדי, מטיאס, מקרל, איקרה לבנה ומוגש עם לחם קלוי וירקות (72 שקלים) ועוד. הארוחות יוגשו לצד טאפאסים וקוקטיילים של בוקר מדי יום עד השעה 12:00.

סיטארה. רחוב רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 6996633 - 03. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה צמחונית באדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טבעוני וצמחוני באדלה, רמת ישי

הביסטרו ברמת ישי מגיש תפריט בריאות צמחוני וטבעוני חדש שיוגש לצד התפריט הקבוע. בין המנות החדשות קציצות נבטוטים מעדשים שחורות, אדומות ומאש עם סלסת עגבניות פיקנטיות, כרוב עם זרעי חרדל, צ'טני כוסברה, יוגורט עם זרעי כמון או טחינה לטבעונים, לצד אורז מלא (64 שקלים), פלפלים ממולאים באורז מלא ועדשים שחורות ברוטב עגבניות, שום ועשבי תיבול (59 שקלים), נזיד עדשים שחורות (34 שקלים) ועוד. בנוסף, תתקיימנה במסעדה סדנאות בישול טבעוניות וצמחוניות.

אדלה ביסטרו. אזור תעשייה רמת ישי. 04-9535358 לא כשר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק פירות ים בשקד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרקים וקדרות בשקד, תל אביב

מסעדת הדגים מציעה לקראת הסתיו מבחר קדירות ים ומרקי פירות ים. בתפריט מרק שרימפס וקלמרי (48 שקלים), מיקס דגים (110 שקלים), מיקס שרימפס וקלמרי (104 שקלים), קדירת מולים (110 שקלים) קדירת דגים ומאכלי ים על פי היצע הדייג היומי עם שרימפס, קלמרי, מולים, סרטנים, ונתחי דגי ים על בסיס ציר דגים ים תיכוני עם כוסברה ועגבניות (138 שקלים). כל המנות כוללות סלסילת לחמים טריים, מבחר סלטים ללא הגבלה ותוספות חמות.

מסעדת השקד. חשמונאים 90, תל אביב. 03-5610546. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוקוס בכתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף בכתית, תל אביב

השף מאיר אדוני מציג תפריט חדש שיצר עם השף בפועל יוני דנון. בין המנות החדשות שהן חלק מתפריט הטעימות - פלמידה לבנה בכבישה ובעישון הדרים עם סלק, תפוח עץ, סלרי, מקרון סלק ואיולי יוזו, ג'לי דבש וכמהין, קראמבל לתת, קרם חבושים, ליקריץ, קרם פרש מעושן, קונסומה תפוחי עץ וקמומיל; תשוקה סתווית עם ראגו דגנים, קרם חיטה, ג'לי שיטאקי וקרם פטריות, אספרגוס לבן, פטריות שינוקי בחמאת כמהין וגבינה נורווגית; לוקוס לבן מקומי עם דלעת ערמונים וזעפרן, קצף חלב, שמן זרעי דלעת, הולנדייז מוקצף, קוסקוס שחור, טרגון, צנוברים וזרעי חמנייה. מחיר ארוחת טעימות עסקית בצהריים- 175 שקלים ל-2 מנות ו-215 ל-3 מנות, ארוחת טעימות בערב- 319 שקלים ל-3 מנות, 379 שקלים ל-4 מנות ו-469 שקלים ל-5 מנות.

כתית. נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5107001. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרפצ'יו ביקב תשבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט סתיו ביקב תשבי, בנימינה

השף גונטר בידרמן והשף קונדיטור אסף בן משה, יצרו תפריט סתיו חדש שבו מנות כדוגמת כריך ספישל תשבי - לחמניית חלה תוצרת בית ממולאת בחציל, קונפי עגבניות, טחינה, ביצה קשה ומלפפון חמוץ (61 שקלים), פסטה פוטנסקה עם צלפים, אנשובי, צ'ילי, זיתים, עגבניות, בזיליקום וגבינת גראן פאדנה ( 52 שקלים), נקניקיות סלמון ולוקוס עם מיסו וכוסברה עם צ'יפס וירקות (95 שקלים, קינוח מאפה שוקולד קלינגו, קרם פרלינה שקדים, מוס שוקולד לבן, גלייז שוקולד מריר (35 שקלים) ועוד. בנוסף מוצעות בתפריט מנות טבעוניות ויין טבעוני של היקב.

מסעדת תישבי. אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652. 04-6288195. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת חנדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תרומה למלחמה בסרטן במסעדת חנדל'ה, גבעת חן

המסעדה נרתמת למאבק בסרטן השד ובמיזם בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן, תורמת חמישה שקלים מכל שולחן סועדים, לטובת האגודה. הפעילות תימשך במהלך כל חודש אוקטובר.

חנדל'ה. גבעת חן. 09-7603647. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה בג'י קפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוקטוברפסט בקפה ג'י, אשדוד

במסעדה של השף גיא פרץ חוגגים אוקטוברפסט בין ה-19 ועד ה-26 באוקטובר עם תפריט מאזטים, בירות והופעות חיות. בתפריט- פרחי סלמון מעושן, הרינג שמאלץ וטונה מעושנת (55 שקלים), מיני בוצ'ר גבינות עם גאודה כמון ,רוקפור ,קממבר ופטה בליווי ירקות (45 שקלים), מיני קריספי פיצה עם תוספת לבחירה (35 שקלים), מיני פיש אנד צ'יפס (45 שקלים) ועוד. בין הבירות שיוצעו- Heft Weissbier - 5.4 אחוזים אלכוהול עם ניחוחות בננה; Vitus – בירה מחוזקת 7.7 אחוזים אלכוהול;
Festbeer – מהדורה מוגבלת לכבוד חגיגות האוקטוברפסט ועוד. החגיגות יתקיימו מדי ערב אחרי השעה 16:00.

G cafe. מפקורה 8 פארק אשדוד ים. 08-648-4164. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריך בזילבר, נמל יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוכלים עם ליגת האלופות, שוק נמל יפו

השוק יקרין בימי ליגת האלופות (בימים שלישי ורביעי החל מהשעה 21:00) על מסך ענק את המשחקים והדוכנים במקום יציעו תפריט מותאם לאירוע. כך, ניתן למצוא במתחם בירת בוטיק ישראלית מהחבית (24 או 29 שקלים) או בבקבוק (27 שקלים), פיצה אישית במרגוזה כולל שתייה (36 שקלים), סנדוויץ' קורנדביף של זילבר וגזוז (35 שקלים), נקניקייה וצ'יפס בפורט 19 (34 שקלים), פיתה עם קבב, צ'יפס ושתייה בכופתא (49 שקלים), חומוס עם זוג כדורי פלאפל ולימונדה בחומוס אבו יסמעיל (27 שקלים) ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפרדלה סלמון בספייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פפרדלה והנחות בספייס, מושב אמונים

המסעדה מציעה לכבוד הסתיו מנות פסטה פפרדלה חדשות בהן פפרדלה פילה בקר עם ברוקולי, עגבניות שרי, בצלצלים, פטריות פורטובלו; ופפרדלה סלמון עם בזיל לימוני, ארטישוק, ברוקולי, עגבניות שרי, פטריות פורטובלו וזיתי קלמטה. בנוסף, מציעים במקום הנחה של עד 20% על התפריט בין השעות 12:00-18:00.

Space. הזית 104, מושב אמונים. 08-8677210. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully