וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ילד - שף: שיעורי בישול לילדים

23.10.2013 / 14:58

הילדים נמצאים במטבח לא פחות מכם? קורס חדש ומסקרן ייפתח במהלך השבוע הבא, ויציע תכנית לימודי בישול קלילה לילדים

החל מיום רביעי הקרוב, 30 באוקטובר, יחל את פעילותו בית ספר מקצועי חדש, לשפים. המיוחד בו הוא שבית הספר ייועד רובו ככולו, לילדים.המוסד, שימוקם במתחם מיוחד, מדי שבוע, בקניון שרונים שבהוד השרון, יאפשר תכנית לימודי בישול מותאמת לילדים ובה קורסים בנושאים כמו שוקולד, אפייה, מטבח בריא, מטבח המזרח הרחוק ומטבח איטלקי.

כל קורס יועבר על ידי שפים וקונדיטורים מומחים באותו נושא, כמו למשל השוקולטיירית איקה כהן שתעביר את קורס השוקולד, הקונדיטורית אסטלה מושקוביץ בלפר מבית הספר אסטלה כיתת אומן לקונדיטוריה, שתעביר את קורס האפייה והבעלים של מפעל הבוטיק פסטה דלה קזה, משה בראל, שיעביר את קורס המטבח האיטלקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים לומדים לבשל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורך הקורסים, שיתקיימו בשני סבבים מדי יום רביעי (האחד בשעה 17:00 והשני ב-18:00), הוא בין 6-7 שיעורים, כל אחד ועלותם היא 60 שקלים, שיתרמו לעמותת "כנפיים של קרמבו"- תנועת נוער לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים. בתחילת כל קורס יקבלו המשתתפים ערכה אישית של תיקיה, סינר, כובע שף, מארז מתכונים, פלייסמנט ומדבקה לקישוט הכובע.

בקורס האפייה (שיתקיים בין התאריכים 30.10-18.2) יכינו הילדים עוגות שמרים ולחמים; בקורס הבישול האיטלקי יכינו פסטה טרייה, לזניה, רביולי ופטוצ'יני (25.12-5.2); בקורס הבישול הבריא (12.2-19.3) תלמד השף קונדיטורית תמי סול שיטות בישול בריאות; בקורס המזרח הרחוק (26.3-14.5) ילמד ערן ירוחם, הבעלים של בית הספר לבישול "דרך לבישול", שיטות כמו הקפצה ואידוי ויכיר לילדים חומרי גלם כמו חלב קוקוס, דפי אורז ועוד; ובקורס השוקולד (שיתקיים בין התאריכים ה-21.5-2.7) ילמדו הילדים על דרכים יצירתיות לעבוד עם חומר הגלם, כמו יצירת מקופלת או קוויאר שוקולד.

הקורסים המוצעים מתאימים לילדים בין הגילאים 5-9, כשכל כיתה מיועדת להכיל לא יותר מ-35 תלמידים (מומלץ להירשם מראש). בית הספר ימוקם מדי שבוע במתחם ויכיל מטבח גדול מאובזר, עמדת עבודה לשף ועמדות עבודה לתלמידים. בזמן שהילדים לומדים, ההורים יוכלו לשבת במתחם ולצפות בהם, כשבנוסף לשף המדריך יהיו במקום עוד 2-3 אנשי צוות שיעזרו לבשלנים הצעירים.

מתחם שרונים. הרקון 2, הוד השרון. 09-7730995. כשר
לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully