וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטבח הישראלי דרך עדשת האינסטגרם

28.10.2013 / 13:00

משלחת צלמי אינסטגרם שהגיעה ארצה לקידום ההסברה הישראלית דרך האוכל, התארחה אצל מיכל אנסקי בשוק הנמל וסיפקה תובנות לגבי איך מצלמים אוכל

צילום: דייב שחר, עריכה: אמיר קוטיגרו

בין אם אתם מחובבי הז'אנר או לא, אין ספק שגם חשבון האינסטגרם שלכם מכיל כמה וכמה צילומי אוכל מגרים. צילומי מנות וחומרי גלם הפכו בשנה האחרונה למגפה גורפת לייקים, שאת כוחה מבינים כעת אפילו בתחום יחסי הציבור וההסברה הישראלית בעולם. מסיבה זו בדיוק, הביא ארצה ארגון stand with us (העוסק בהסברה ישראלית בארץ ובעולם) משלחת של 9 צלמי אינסטגרם, שיחד יש להם 3 מיליון עוקבים אשר מתעדכנים אונליין דרך מסך הסמארטפון.

הקבוצה אשר מונה משתמשים בולטים ממדינות כמו תורכיה, דנמרק, שוודיה, נורבגיה, פורטוגל ורוסיה מבקרת במסעדות ומוקדים קולינריים שונים בארץ ומתעדת את הביקור בקליקים רבים והעלאת אינספור תמונות. כחלק מהסיור סיירה הקבוצה בשוק הנמל בתל אביב, בעת סיור עם אשת הקולינריה מיכל אנסקי. במהלך הסיור נשאלו מה הם חושבים על האוכל בישראל, איך בוחרים אילו מנות יצטלמו היטב, כמה לייקים מביאה תמונה מוצלחת והאם החשיפה של ישראל כמוקד גסטרונומי תצליח להעלות את קרנה בקרב קהילת האינסטגרם העולמית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully