וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: גבינות ויין בירושלים

פסטיבל גבינות ויין בבירה, תפריט חמין חורפי בשבתות בשיין אנד שארפ וסוף שבוע של תבשילים מרוקאיים באשקלון. מה ואיפה נאכל השבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבינות ויין בבזאר הקולינרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל גבינות ויין בבזאר הקולינרי, ירושלים

בימים חמישי ושישי (7-8 לנובמבר) ייערך פסטיבל גבינות ויין בבזאר הקולינרי שבמתחם התחנה בירושלים. במקום יופיע הרכב ג'אז וימכרו גבינות ויינות במחירים מוזלים. בין היקבים שמשתתפים באירוע יקבי תניא, בזלת הגולן, הר אדר ועוד ובגזרת המחלבות משק דותן, העברי, מחלבות השומרון, מחלבות המושבה ועוד. האירוע יחל בשעה 15:00 ביום חמישי וימשיך גם למחרת בשעה 10:00 בבוקר.

לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר בשיין אנד שארפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קז'ואל וחמין בשיין אנד שארפ, תל אביב

במסעדת הבשרים מציעים עד סוף חודש נובמבר תפריט קז'ואל במחיר 89 שקלים. בתפריט כנפיים ללא עצם ברוטב טריאקי או סלט ירוק לבחירה כמנה ראשונה, וכעיקרית המבורגר או שניצל עם צ'יפס ועוד (המנות מגיעות עם בירה). מלבד זאת, החלו להגיש במסעדה מדי שבת חמין ובו שפונדרה, חומוס, שעועית, תפוחי אדמה, בצלים, קישואים, גזר, שום, עצמות מוח, קישקע וביצה קשה (54 שקלים).

Shine & Sharp. יגאל אלון 65, תל אביב. 03-5364755. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאפי פולין בדלאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאפים בהשראת המטבח הפולני, תל אביב

ביום חמישי, 7 בנובמבר, עורכת מסעדתו של זמי שרייבר אירוע סיפורים וטעימות בנוכחות שגריר פולין בישראל. באירוע, במסגרת שבוע האוכל הפולני, יציעו חמוצים, חזרת וסלטי הבית כמו כבד קצוץ, סלט ביצים ועוד; קישקע, מטיאס, רגל קרושה, גפילטע פיש, מרק עוף עם קרפלעך ועוד (150 שקלים לאדם).

במסגרת אותו השבוע, בין ה-31 באוקטובר ועד ה-11 בנובמבר יציע השף קונדיטור ענר צלאל בקונדיטוריית דלאל מגוון מאפים בהשראת המטבח הפולני. בין המאפים: לחם כפרי מקמחי שיפון וקמח מלא, בציפוי שיבולת שועל ואגוזי מלך (22 שקלים); וויטק – סמבוסק ממולא תפוח אדמה, בצל, עירית ושמנת חמוצה (20 שקלים); הינדה –עוגת שמרים עם קינמון, אגוזים וחמוציות (45 שקלים) ועוד.


סנדר. רחוב לוינסקי 54, תל אביב. 03-5371872. כשר
דלאל – הקונדיטוריה. כל ישראל חברים 7, נווה צדק, תל אביב. 03-5109292. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפרדלה במרקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט סתיו במרקו, תל אביב

האיטלקית התל אביבית מציעה תפריט סתיו ובו מנות כמו ארטישוק בנוסח יהודי עם פרמזן ורוקט (45 שקלים), פולו -תבשיל עלים, רצועות עוף, עגבניות שרי, פטריות ובצל סגול בווינגרט חרדל (49 שקלים), פיצה עם רוטב עגבניות איטלקי, מוצרלה, צלפים, זיתי קלמטה, אנשובי וצ'ילי (45 שקלים), פיצה קפריצ'וזה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פטריות, זיתים, ארטישוק, נקניק איטלקי וביצה רכה (52 שקלים), טורטליני פגאטו בתוצרת עצמית במילוי כבדי עוף ובצל מקורמל (65 שקלים) ועוד.

מרקו. גורדון 39, תל אביב. 03-5291775. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת ביסקוויטים בתרנגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות שנתיים לתרנגול, יפו

ביום שישי , 8 בנובמבר, החל מהשעה 12:00 יחגגו במסעדה שנתיים, עם תפריט בופה במחיר 80 שקלים לסועד. בתפריט לביבות ירק, קציצות עוף, צ'ילי קון קרנה, פלפלים ממולאים בגרסת מיני, מזטים מגוונים, עוגת תפוחים סודית, עוגת ביסקוויטים ועוד.

התרנגול. רחוב שארית ישראל 4, יפו. 03-7444332. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק אסאדו בספייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרקים חדשים ב- space, מושב אמונים

המסעדה מציעה ספיישלים לחורף במחיר 28 שקלים. בין המנות יוצעו מגוון מרקים כמו מרק מינסטרונה איטלקי עם שעועית, תפוחי אדמה ופסטה; מרק אפונה כפרי עם בשר כבש, אפונה וגזר; מרק כתום בנגיעות ג'ינג'ר וקרם קוקוס, בתוספת סלרי אמריקאי ושום כתוש.

space. רחוב הזית 104, מושב אמונים. 08-8677210. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאיה בבנימינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט אקספרס בגאיה, בנימינה

המסעדה מציעה תפריט אקספרס חדש ובו מנות כמו מרק יומי משתנה; לביבות כרישה בליווי סלט עגבניות ויוגורט; דים סאם שרימפס; קרפצ'יו סינטה ועוד (24 שקלים לראשונה), בין המנות העיקריות בתפריט: ריזוטו פטריות יער; פילה מושט עם ירקות בגריל; כבדי עוף; קבב גאיה ועוד (45 שקלים לעיקרית).

גאיה. האמן 1, בנימינה. 057-9441504. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה בקארדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדת קארדו, ירושלים

שף ג'וני גוריק יצר תפריט חדש למסעדתו שבמלון לגאסי בירושלים. בין המנות כבד אווז עם תאנים במרק קינמון וקונפי בצל עם יין מרלו אדום; קרפצ'יו סלק על סלט גרנד סמית וגורגונזולה; פילה על צלע של טלה וכבד אווז ברוטב יין אדום וקונפי שום; קבב עוף על מצע אורוגולה, רוקט, לחם טאבון וטחינה ירוקה; פאייה עם פירות ים ; עוגת יער שחורה ועוד.

קארדו. מלון הבוטיק לגאסי, ירושלים. פיקוד מרכז 4. 02-6270800. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה בקמפנלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף בקמפנלו, תל אביב

לקראת החורף הכינו השפים אריק לופו ומנה שטרום, תפריט איטלקי ובו מרק ריבולטה עם ירקות, שעועית ולחם (34 שקלים); קרוסטיני כבד עם מוסטרדה (32 שקלים); רביולי במילוי בשר ברוטב שמנת (68 שקלים);פסטה קרבונרה (62 שקלים); פיצה טבעונית עם רוטב עגבניות, ארטישוק, פטריות ובצל (49 שקלים) ועוד.

קמפנלו. בן יהודה 230, פינת נורדאו, תל אביב. 03-5445558. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאג'ין בגספאצ'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף שבוע מרוקאי, אשקלון

בין התאריכים 14-16 בנובמבר השף גיא פרץ יארח את השף אבי לוי ממסעדת המוציא הירושלמית ואת סמדי בומבה. במהלך סוף השבוע ייערכו השפים ארוחת ערב מרוקאית, סדנאות בישול ועוד. מחיר החבילה 1980 שקלים לזוג לשני לילות על בסיס פנסיון מלא. כמו כן, ניתן להגיע רק לארוחת גאלה אנדלוסית מרוקאית בערב חמישי, במחיר 190 שקלים לסועד.

הולידיי אין אשקלון. 3993*. 08-6748886. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה באלסולטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף באלסולטן, עמק יזרעאל

המסעדה הבדואית מציעה תפריט חורף חדש שבו מנות כמו נזיד עדשים; שולבטה- תבשיל בורגול עם קישוא, חציל, ובצל ברוטב עגבניות; מוגרביה- תבשיל גרגירי חומוס, פריקי, בורגול, בצל, חציל ובשר כבש ללא עצמות; חצילים, גרגירי חומוס ושום עם בצל מבושל במרק עגבניות ועוד.

אלסולטן. כביש ראשי בית זרזיר. 04-6514544. לא כשר

שבוע דלעת ברוקח 73, ת"א

ברוקח 73 מציינים את שבוע הדלעת עם ספיישלים שיוגשו עד ה-7 בנובמבר. בין הספיישלים שיוגשו יכללו ראשונות של ניוקי עם דלעת צלויה, מרווה, מסקרפונה וגורגונזולה; מרק דלעת ועוד ועיקריות כמו פילה מוסר ים על רוסטביף דלעת, עם סלט עלי רשאד, צנוניות, זיתים וויניגרט הדרים; פילה עגל עם מאפה דלעת תאילנדית עם תרד, מנגולד ועלי פילו ביין אדום; וקינוח מילפיי דלעת עם קרם מסקרפונה, ערמונים מזוגגים וקליפות תפוז בקרמל וזעפרן.


רוקח 73. שדרות רוקח 73,תל-אביב. 03-7448844. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully