וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינה טומיי חוזרת לתל אביב

מסעדת מינה טומיי התל אביבית נסגרה לפני חמש שנים. לאחר פתיחתם של סניפים בחיפה תחזור האסייתית הלוהטת גם לתל אביב בינואר הקרוב

אחרי שנסגרה בתל אביב לפני כחמש שנים, רשת המסעדות האסיאתיות מינה טומיי שבה אל העיר, ומתמקמת הפעם ברחוב הארבעה. המסעדה החדשה תיקרא מינה טומיי מרקט ותיפתח במהלך חודש ינואר 2014. מאחורי המקום עומדים המסעדנים שבבעלותם שני הסניפים של מינה טומיי בחיפה (וכן מסעדות רפאלו האיטלקיות שבעיר), אליהם חבר השף משה בדישי וכן רונן דיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב, מינה טומיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מינה טומיי פעלה בלונדון מיניסטור בתל אביב בין השנים 2006 ל-2009", מסביר השף הנוכחי משה בדישי, "המסעדה הייתה מותג תל אביבי גדול בשנים ההן וגם אז, כשעוד לא הייתי חלק מהמסעדה מאוד אהבתי לאכול בה ועד היום אני שומע שיש לה קהל מעריצים לא קטן שזוכר אותה לטובה. כעת, אחרי שמספר שנים אנחנו נמצאים באזור הצפון בהצלחה, החלטנו שזה הזמן לחזור למשחק ולהחזיר את מינה טומיי לתל אביב, ואני חושב שזה גם המקום הטבעי שלה".

מינה טומיי מרקט החדשה תמנה 90 מקומות ישיבה ותעוצב בהתאמה לקו של זוג הסניפים החיפאים, עם נגיעות אווירת שוק ומטבח פתוח וצבעוני. המילה מרקט הוספה לתיאור המסעדה לאור כיוונה הקולינרי כמסעדת שוק אסיאתית. "מינה טומיי מרקט תהיה שונה ממינה טומיי המוכרת בחיפה וכן מהמסעדה שזכורה מתל אביב", מסביר בדישי, "מה שהנחה אותי הוא אוכל שווקים אסיאתי וזה גם אחד הדברים שאני הכי אוהב ומתחבר אליהם במהלך 12 השנים שבהם אני עוסק בתחום הבישול האסיאתי".

בדישי מסביר כי האוכל במינה טומיי מרקט מיועד להיות אוכל רחוב אסיאתי עם אדפטציות מקומיות. ניתן יהיה למצוא במסעדה מנות ממטבחים פחות מוכרים בישראל כמו המטבח ההודי, המטבח הקוריאני והמטבח הסיני המודרני. "זה אולי קצת לעוס אבל אני לוקח את ההשראה שלי מסיורים בשווקים באסיה. מה שמנחה אותי זה אוכל של שווקים, שהוא גם נוח מבחינת המחיר. יהיו המון מנות קטנות ממטבחים אסיאתיים שונים ואפשר יהיה לטעום בכל פעם כמה מנות, ועדיין להישאר עם עודף ממאה שקלים".

בין המנות שיוגשו במקום: באן קון - דף אורז חם במילוי שיטאקי, עשבי תיבול, בצל וטופו מטוגן ברוטב תה; סיפוד טובאן יאקי - שרימפס, קלמרי, צדפות ודג ים ברוטב דאשי ויוזו קושו; ופיש אמוק - דג ים מאודה בעלה בננה, תבלינים קמבודים וחלב קוקוס. בנוסף, כמחווה למינה טומיי המיתולוגית מתל אביב יגישו במסעדה מנות כמו בומביי באטר צ'יקן, שהייתה מזוהה עם המקום בעבר וכן מספר מנות שמוכרות מסניפי המסעדה בחיפה.

מינה טומיי מרקט. רחוב הארבעה 17, תל אביב. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully