וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: אכול כפי יכולתך ברשת רק בשר

24.11.2013 / 14:00

תפריט של אכול כפי יכולתך ברשת רק בשר, תפריט טבעוני חדש במסעדת לבן בסינמטק ירושלים ותפריט חג ההודיה במסעדת קרורדיליה. מה ואיפה נאכל השבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכול כפי יכולתך ברשת רק בשר(צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

אכול כפי יכולתך ברשת רק בשר

רשת רק בשר עורכת בכל מסעדות הרשת פסטיבל במהלכו נערך משתה אבירים בסגנון אכול כפי יכולתך לחובבי הבשר עם שלל נתחים. האירוע יתקיים ב-26 בנובמבר החל מהשעה 20:00.

רק בשר. שמוטקין 10, אזור התעשיה ראשון לציון, סמוך למתחם הרובע. 03-5466547. ראול ולנברג 14, רמת החייל, תל אביב. 03-6444822. דרך סלמה 19, סמוך לתיאטרון נגה, תל אביב-יפו. 03-6813590. שדרות בן גוריון 15, המושבה הגרמנית, חיפה. 04-8551872. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושי באוקינאווה (צילום: אורן שלו, יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת 8 לאוקינאווה, תל אביב

המסעדה היפנית בנווה צדק חוגגת יום הולדת 8 ב-24 בנובמבר. באירוע יחולקו מתנות לאורחים וכן כוסות קאווה, סאקה וצ'ויה. בנוסף, יוגשו טאפאסים יפניים וכן תינתן הנחה של 20% על כל בקבוקי היין מהתפריט החדש של המקום. האירוע יתקיים בין השעות 19:00-24:00.

אוקינאווה. שבזי 46, נוה צדק, תל אביב. 03-5101099. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פילה דג מל ומישל.
מנת סתיו במל ומישל (צילום: יח"צ)

צפון איטליה במל ומישל, תל אביב

המסעדה משיקה תפריט סתיו - חורף ברוח חבל ליגוריה שבצפון איטליה. התפריט הוא פרי של שיתוף פעולה בין הבעלים והשף של מל ומישל, ניר ויימן ואלברטו צ'ילאנה , בשלן שמתגורר בליגוריה. בין המנות: מרק כפרי של שעועית, שורשים, פסטה קצרה, צדפות וונגולי וכף פסטו (58 שקלים), ויטלו טונאטו בנוסח ליגוריה: פרוסות סינטה עגל ברוטב חלמונים וטונה, לצד צלפים ואנשובי כבוש (62 שקלים), פסטת ארבעים חלמונים בתבשיל של בשר עגל קצוץ, ירקות שורש, יין לבן, בזיליקום ופרמזן (78 שקלים), סטוקופיסו: דג ים בליווי מולים שחורים, תפוחי אדמה צלויים, גזרים צבעוניים, זיתים, צלפים ויין לבן (128 שקלים) ועוד. בנוסף במהלך הסתיו-חורף ניתן יהיה להזמין במקום מנה ראשונה, עיקרית וכוס יין במחיר של 149 שקלים.

מל ומישל. בן יהודה 155, תל אביב. 03-5293232. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר טבעוני בלבן (צילום: אפרת ליכטנשטט, יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טבעוני בלבן בסינימטק, ירושלים

המסעדה תגיש במהלך החודשים נובמבר דצמבר תפריט טבעוני חדש ובו מנות כגון חציל קלוי עם טחינה, עגבניות ולימונים כבושים; כיסוני טופו ממולאים ומטוגנים עם פטריות, אבוקדו ואצות; אטריות סומן על הגריל בקרמל פיקנטי עם פטריות יער, דלעת וקייל; פסטה בעבודת יד עם אספרגוס, ארטישוק ושומר בקרם שקדים, זעפרן ושום; ניוקי עם ירקות גינה; סלט ירושלמי עם קשיו וטחינה ועוד.

לבן בסינימטק. דרך חברון 11, ירושלים. 02-6737393. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקס בלקני באטליז (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשרים בלקניים באטליז, תל אביב

בר הבשרים בכיכר רבין משיק תפריט מחווה למנות בשר ממטבחי יוון, תורכיה וקפריסין. בתפריט מנות כמו ג'ירוס - קבב יווני בתוספת צנוברים טריים; סופלקי- שיפודי פרגית, בצל ופלפל אדום לצד ציזיקי, סלט עגבניות ולימון כבוש; אורפה קבב – קציצות קבב טורקיות מבשר טלה בשילוב עגבניות ובצלים צלויים; פיסטיקלי קבב – קבבים תורכיים משובצים בפיסטוקים; קיפטיקס – קציצות בקר יווניות ברוטב עגבניות, פלפלים, וחצילים ועוד (11 שקלים לשיפוד, 28 שקלים למנה בשרית בפיתה, 38 שקלים למנה בלחם פראנה ו-46 שקלים למנה בצלחת). בנוסף, ניתן יהיה להזמין מנת מיקס בלקני המכילה 600 גרם בשר וכוללת סופלאקי, ג'ירוס, אורפה קבב ועוד לצד סלטים, יוגורט וטחינה, עלי גפן ממולאים באורז ורימונים, לחמים ו-2 צ'ייסרים לבחירה (150 שקלים).

האטליז. מלכי ישראל 8, תל אביב. 03-5297929. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט כרובית בדוד ויוסף (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף בדוד ויוסף, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט חורף חדש עם מנות כגון: סלט כרובית טרייה, עגבניות בצבעים, עשבים טריים, בצל סגול, פיסטוק, טחינה ויוגורט (54 שקלים), סביצ'ה עם ויניגרט מיסו, טוביקו, שומשום וגרידת תפוז (65 שקלים), רוסטביף סינטה עגל (68 שקלים), קלמרי עם לאבנה, דבש, פלפל חריף, זעתר, פפריקה וסליקורניה (72 שקלים), ניוקי תפוחי אדמה עם 5 סוגי פטריות, אספרגוס, כמהין, פרמז'ן ושמן זית (78 שקלים); ספרינג רול ברווז עם כרוב סיני, שיטקי, ג'ינג'ר, אטריות זכוכית, טוגראשי ורוטב פונזו (76 שקלים) ועוד.

דוד ויוסף, מונטיפיורי 21, תל אביב. 03-6040036. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סשימי סלמון של חורף במזללה (צילום: שרית גופן, יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת אויסטרים בכתית ותפריט חורף במזללה, תל אביב

בכתית והמזללה חוגגים את החורף עם אויסטרים טריים שיוגשו במחיר -29 שקלים ליחידה ו-160 שקלים לשישיית אויסטרים. בנוסף, משיק השף מאיר אדוני תפריט חורף במזללה ובו מנות כמו חורף סקנדינבי- סשימי סלמון, קרפצ'יו סלק אדום, חמוצים באיולי, חזרת, ספונג ליקריץ, קרם סלק ועלים חרדליים (83 שקלים),רביולי בטטה צלויה וערמונים, קרם ארטישוק ירושלמי, שקדים מולבנים, פרמזן, שינוקי רוטב פורצ'יני (79 שקלים), עוף ויאטנמי- חזה עוף קונפיטור, רוטב קארי, חלב קוקוס, אורז לבן וסלט ויאטנמי (86 שקלים) ועוד.

כתית ומזללה. נחלת בנימין 57, תל אביב. כתית- 03-5107001, מזללה- 03-5665505. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניר צוק בקורדליה (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג ההודיה בקורדליה, יפו

מסעדת קורדיליה של השף ניר צוק עורכת ארוחת חג הודיה מסורתית ביום חמישי ה-28.11. בתפריט- מנה ראשונה של מרק דלעת וקצפת כמהין, וסלט של ורדים מסוכרים ועשבי חורף עם שבבים של כבד אווז קר; עיקרית של תרנגול הודו ממולא במילוי לחם וחמוציות וקינוח פאי דלעת עם גלידת תבלינים. מחיר לתפריט ההודיה: 180 שקלים לסועד.

קורדליה. הצורפים 14, יפו. 03-5184668. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאפאס עגבניות ואנשובי באשקלון (צילום: בועז לביא)/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף חדש במסעדת גספאצ'ו, אשקלון

מסעדתו של השף גיא פרץ משיקה תפריט חורף חדש ובו מנות כמו טאפאס עגבניות ואנשובי עם בצל סגול, בצל ירוק ופלפל חריף; סלט תפוזים באריסה עם פלחי תפוז ,זיתים מיובשים ,אריסה ,כמון וכוסברה; סרדין מרוקאי ממולא במחית אריסה, לימונים וניחוח כוסברה וכמון; קבב מרקש- קבב טלה עם צנוברים ופיסטוק על חציל קלוי בגריל, משוויה עגבניות וגרגרי חומוס מתובלים באריסה; קינוח תמרים בטמפורה במלית מיקס פיצוחים ברוטב סילאן ועוד.

גספאצ'ו. יקותיאל אדם 9, מתחם הולידיי אין, אשקלון. 08-6748886.כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה בלקנית טבעונית בחנדל'ה (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טבעוני בחנדלה, גבעת ח"ן

המסעדה משיקה תפריט טבעוני חדש ובו מנות כמו שעועית ירוקה מוקפצת בשמן זית, שום, בצל לבן ועגבניות שרי על מצע עלים ירוקים; סלט עדשים חומות עם עגבניות שרי, בצל סגול, פלפל ירוק ועשבי תיבול בשמן זית, לימון וכמון; המבורגר בריאות מקינואה אדומה, עדשים, בצל ושום, עם סלט עלים, בלחמניית המבורגר; פסטה בלקנית - חונקי כמרים בשמן זית, שום, עם עגבניות שרי, חציל, פטריות, וזיתי קלמטה ועוד.

חנדל'ה. דרך הסולטן, מושב גבעת ח"ן (ליד רעננה). 09-7603647. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דים סאם בגן העיר (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני צמחוני בגן העיר, תל אביב

הקניון יקיים מדי יום שני, בין השעות 13:00-21:00, יריד שני צמחוני, שבמהלכו יציגו מגוון יזמים ירוקים ויציעו את מרכולתם במיזמי מזון, ספרות ועוד. בין הדוכנים- הבורגר הטבעוני; בוקצ'י – דוכן דים סאם; בייק בייקרי- עוגות טבעוניות תוצרת בית; עלמה – קינוחים טבעוניים; דוכן אוכל דרוזי ועוד. במקום יתקיימו גם סדנאות כמו שייקים בריאים להכנה ביתית; סדנת כריכים בריאים לעבודה ולבית הספר ועוד.

מסעדת טורו. דניאל לילה
טורו (צילום: דניאל לילה, יח"צ)/דניאל לילה

תפריט עסקיות חורף בטורו, ירושלים

המסעדה משיקה תפריט עסקיות חורף בטווח מחירים שבין 79-99 שקלים. הארוחה העסקית כוללת ראשונה ועיקרית, לחם שאור ומטבלים וכוס יין במחיר מבצע של 15 שקלים. התפריט מוגש בין השעות 12:00-16:00 ובו מנות ראשונות כגון סלט אנדיב: לבבות חסה, סלק, פילה תפוז, בצל סגול, בזיליקום, רוקט, אגוזים, שקדים, סלרי, צנונית, וויניגריט דבש ולימון. העיקרית מעורב ירושלמי ובו פפריקה מעושנת, קרמל שום, תפוחי אדמה, עגבניות, בצל, פטריות וטחינה; ארטישוק בגריל ברוטב אנשובי, צלפים, פלפלים, בצל ירוק, צנונית ורוקט כראשונה ועיקרית של קונפי שוק אווז, אורז ירושלמי, חמוציות, בצל, גזר ויין אדום ועוד.

טורו. רחוב ש.א. נכון 2, משכנות שאננים, ירושלים. 053-7102096. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקס פריכים במלגו ומלבר (צילום: דנה קרן, יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברנאץ' חדש בסופי שבוע במלגו ומלבר, תל אביב

בר פירות הים והדגים יגיש בימים שישי ושבת בראנץ' חדש בין השעות 11:00-17:00. בתפריט מנות בראנץ' בודדות לבחירה או דיל במחיר 79 שקלים לסועד, שבו שלוש ביצים במחבת, לחם כפרי, ירקות טריים חתוכים גס, 2 מאזטים לבחירה מהמגוון שבתפריט, וקוקטייל או מיץ טבעי וקפה. בין המנות ביצים במחבת עם תפוחי אדמה, כרישה ותרד (22 שקלים), ביצים עם רוטב פלפלים, בצל, עגבניות ופטה (23 שקלים), שקשוקה פיקנטית עם קלמרי ונקניקיית צ'וריסו (56 שקלים), כריך דג בפוקאצ'ה בליווי ממרח לימון כבוש, מטבוחה, טחינה, אורוגולה ובצל סגול (54 שקלים), טבעות קלמרי מצופות בפפריקה מעושנת (41 שקלים) ועוד.

מלגו ומלבר. רוטשילד 142, פינת מרמורק.03-6314214 . לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully