וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותה גברת בשינוי אדרת: סושי בר בזל נפתח מחדש

19.11.2013 / 22:34

מוסד הסושי הנחשב סגר את דלתותיו לפני כשנה במתחם בזל, רק כדי להפתח שוב מחדש בלוקיישן חדש ברחוב פרישמן בת"א ולעבור מתיחת פנים

כשמוסד הסושי הנחשב, סושי בר בזל, סגר את דלתותיו לפני כשנה נשברו לבבות רבים. במקור הוא פעל בעיר תל אביב משנת 1997, כשמאוחר יותר התרחבה המסעדה ונפתח סניף נוסף שלה ברמת השרון. לפני כשנה, הסניף נסגר לאור בעיית נדל"ן וכעת, לשמחת חובבי הסושי, החליף המקום בעלות ונפתח מחדש לפני כעשרה ימים ברחוב פרישמן בעיר. את המקום פתח בעליו של סניף רמת השרון, איתי מתני ושותפו זיו פלג. על המטבח בשני הסניפים אחראי השף יוסי חולו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושי בזל החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"התאהבתי בסושי בר בזל כשלמדתי בשוויץ והגעתי לאכול שם בחופשות בארץ", מספר הבעלים החדש של הסניף התל אביבי איתי מתני, "בתחילה, הייתה לי הזדמנות לרכוש את הסניף הרמת השרוני, כי המוצר מדהים. בהמשך, כשהסניף התל אביבי נסגר לאור בעיות נדל"ן, רכשתי את השם והמוניטין. ועכשיו, אחרי מספר חודשים של הכנות וחיפוש לוקיישן, אנחנו פותחים מחדש".

בשבועיים הקרובים תפעל המסעדה במתכונת הרצה וכשתיפתח באופן רשמי, תגיש סושי בר בזל את אותו מטבח יפני מודרני שבזכותו התפרסם המקום,בשינויים פלסטיים בעיקר. " עשינו שינוי עיצובי נרחב של המסעדה והתאמנו אותו לכיוון היפני החדשני עם צבעים חמים, במבוק, בר ושולחנות מתאימים", מסביר מתני, "המיקום החדש כולל בשונה מהקודם גם גינה אחורית ושקטה, בר במרכז חלל המסעדה כדי לתת מענה גם למי שמחפש לשבת על משקה ונשנוש וכן אזור נפרד לטייק אווי ומשלוחים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפריט ללא שינוי- סושי בר בזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

התפריט של סושי בר בזל לא השתנה כמעט, אך כעת הוא מחולק על פי שיטות בישול מהמטבח היפני כמו טמפורה, יקיטורי, טפניאקי, אידוי, סטיר פריי וכן סקציה רחבה של מנות נאות. כך, בין המנות שבתפריט: סונומונו: רצועות סרטן, הוטטה, שרימפס, וואקמה ומלפפונים ברוטב טוסאסו (36 שקלים), אוסוזוקורי: מניפת סשימי דג לבן בחיתוך דק (55 שקלים), רול ספיידר: סרטן רך שריון בפנקו, מלפפון, אבוקדו, ספייסי מיונז ובצל ירוק, עטוף בטוביקו ווסאבי (45 שקלים), רול ריינבואו עם מקלות סרטן, אבוקדו, סלמון, טונה, בורי ושרימפס בליווי טוביקו ווסאבי (47 שקלים) יאקי סובה פירות ים: אטריות ביצים מוקפצות עם שרימפס, קלמרי וצדפות (52 שקלים) ועוד.

לצד האוכל היפני, יוגשו במקום מבחר קוקטיילים בשימוש אלכוהול וויסקי יפני, על מנת להעניק חוויה יפנית כוללת. בין הקוקטיילים החדשים שנוצרו במקום ניתן למצוא למשל קוקטייל קאווה אוריינטל ובו וודקה, סאקה, נענע, קאווה ותפוז (42 שקלים), קוקטייל סאקה סאנרייז- עם סאקה יפני, מיץ תפוזים טרי, נגיעות ג'ינג'ר וליקר פירות יער (42 שקלים) ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוקטיילים יפניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אף הבעלות הנוכחית שלו על זוג הסניפים, נכון לרגע זה מתני לא מתכוון להמשיך ולהתרחב עם סושי בר בזל מחשש לפגום באיכותו. "ברמה העסקית והכלכלית נכון לפתוח עוד סניפים אבל ברשת גדולה מאבדים את הטאצ' ואצלנו זה חלק מאוד מרכזי", הוא מסביר, "לכן כרגע אני לא מתכנן לפתוח עוד סניפים, בטח לא עד שהסניף החדש בתל אביב ייתן מענה לציפיות של הקהל".

הסועדים מגיעים עם ציפיות גבוהות?
"מאוד, כי הם כבר מכירים את המקום. מהרגע שהתחלנו לשפץ וראו את השלט של סושי בר בזל, אנשים מתעניינים. המקום הזה היה בין מסעדות הסושי הראשונות בישראל ולא הייתי מודע לכוח שלו עד שראיתי כמה אנשים נלהבים לשמוע שזה אותו סושי בר בזל".

סושי בר בזל. פרישמן 20 א', תל אביב. 1-700-70-60-71. ראשון- שבת 12:00-24:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • סושי בזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully