וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחה בהשראת מרקו פולו

השפים יובל בן נריה ודיויד פרנקל מבשלים בהשראת מרקו פולו, בירושלים חוגגות המסעדות את פסטיבל חמשושלים ובטרומפלדור 10מציעים תפריט זוגי חדש. מה נאכל השבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיויד פרנקל ויובל בן נריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה בהשראת מרקו פולו בטאיזו, תל אביב

השף יובל בן נריה מארח את שף דיוויד פרנקל לערב קולינרי בהשראת מסעות מרקו פולו ביום ראשון, 1 בדצמבר. האירוע מפגיש בין המטבח האסייתי של בן נריה לזה האיטלקי של פרנקל, ובמרכז המאורע יעמוד תפריט שיפגיש בין התרבויות. בין המנות: גרילד אויסטרז עם אטריות זכוכית, שמן זית, שום ואצות פסטו; דמפלינג שנחזי בציר עגבניות, שרימפס קריסטל מעושנים ברוזמרין, ג'ינג'ר ושום קריספי ועוד.

טאיזו. מנחם בגין 23, תל אביב. 03-5225005. לא כשר

פסטייה פרגית של אבי לוי. דרור עינב
פסטייה של אבי לוי/דרור עינב

חמשושליים במסעדות, ירושלים

במסגרת פסטיבל חמשושליים, שחל בתאריכים 28 בנובמבר ועד 19 בדצמבר, מציעות המסעדות בבירה שלל הנחות. בקנלה תציע תפריט טעימות זוגי ב-450 שקלים ובו מנות כמו טונה אדומה על קרפצ'יו סלק; מדליוני חזה אווז מעושן על אספרגוס ועוד; מסעדת דארנא תציע תפריט טעימות ב-138 שקלים עם מנות כמו מרק חרירה; פסטייה; טאג'ין פרגית מזוגגת וקוסקוס ועוד; מסעדת המוציא תציע תפריט טעימות ב-100 שקלים לסועד עם מנות כמו סיגרים שקדי עגל, מעקודה (פשטידת תפוחי אדמה) או דגים בשרמולה ועוד. כמו כן ישתתפו מסעדות נוספות בעיר כמו אל גאוצ'ו, קפה קדוש, אדום ולבן.

לכל המסעדות המשתתפות

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סינייה בקולוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש למסעדת הקולוני, ירושלים

שף רמזי אבו אל חלאווה משיק תפריט חורף חדש במסעדת קולוני בירושלים ובו מנות כמו טאג'ין כבש זוגי בבישול ארוך, על מצע של אורז, בתיבול לבנוני (210 שקלים), סיניה טלה בליווי קדרת ירקות צלויים עם טורטיה (88 שקלים), תבשיל כתף וירקות שורש במעטפת בצק עלים (86 שקלים), פיש אנד צ'יפס (76 שקלים) ועוד.

קולוני. דרך בית לחם 7, ירושלים. 02-6729955. לא כשר

בשר במסעדת NG. דרור כץ,
בשרים ב-NG/דרור כץ

יום הולדת 10 לNG, תל אביב

מסעדת הבשרים חוגגת עשור עם תפריט חדש ובו מנות כמו STEAK & EGG - סטייק דק של ראמפ עם חלמון ותרד (75 שקלים), נקניקיה מבקר עם גרגרי פלפל סגול (79 שקלים), ספריבס טלה בזיגוג ליים ושבבי קקאו ולרונה (95 שקלים), סלמון שחור ברוטב יין וניוקי ורוד (82 שקלים) ועוד. במסגרת חגיגות העשור משיקה המסעדה גם תפריט עסקיות חדש ובו מנה ראשונה, עיקרית ושתייה חמה, במחיר המנה העיקרית.

NG. אחד העם 6, תל אביב. 03-5167888. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוסקטה קפונטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף בלוקה, הרצליה

המסעדה השיקה תפריט חורף בהשראת צפון איטליה ובו מנות כגון רביולי בשרים וירקות שורש ביין לבן, מרווה ופרמזן (48 שקלים), ברוסקטה קפונטה עם מוצרלה באפלו ובלסמי מצומצם (42 שקלים), סלט שורשים בוינגרט תפוזים וכמהין (39שקלים), תבשיל זנב שור בבלסמי וירקות שורש על מצע פולנטה תירס (89 שקלים), תבשיל לחי ביין אדום ומייפל (91 שקלים) ועוד.

לוקה, השונית 2, מרינה הרצליה. 09-9514000. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שווארמה סינטה ברגינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף חדש ברגינה, תל אביב

המסעדה משיקה תפריט חורף חדש עם מנות כמו איקרה ביתית עם בצל ירוק; ירקות קלויים ואפויים בשמן זית, פלפל ומלח גס; מרק עוף צח עם ירקות וקרפלך; מרק קובה עם סלק וירקות; דג מרוקאי ברוטב פיקנטי, ירקות וחומוס; תבשיל חמין חורפי; סופריטו קציצות בקר בבישול ארוך ועוד.

רגינה. מתחם התחנה, תל אביב. 03-7367474 כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון אמריקן קולוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף במלון אמריקן קולוני, ירושלים

מלון היוקרה משיק תפריט חורף במסעדת ואל בראסרי ובבר המרתף שבמלון. בין המנות החדשות: צדפות בגריל עם פרוסות דקות של פרושוטו המוגשות עם רסק אפונה ירוקה ורוטב עגבניות פיקנטי; מרק פרסי מעדשים אדומות עם כוסברה, יוגורט, כדורי בשר מתובלים, אורז וחומוס; שיפודי סלמון ברוטב מייפל שום וג'ינג'ר עם תפוחי אדמה ועוד.

אמריקן קולוני. לואי ונסן 1, ירושלים. 02-6279707. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה מיכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש לקפה מיכל, תל אביב

קפה מיכל משיקים תפריט חורף חדש ובו מנות כמו פריטטה תפוחי אדמה מוצרלה וטימין; תבשיל ירקות חורף ושזיפים ביין על מצע אורז בר; עגל בציר ירקות ויין מרסלה מוגש עם פירה; פילה דג דניס מאודה עם כרישה בצל ירוק, שום וסלרי בציר דגים ויין לבן, מוגש עם גראטן ועוד.

קפה מיכל. דיזנגוף 230, תל אביב. 03-523-0236. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארמדילו/מערכת וואלה!, צילום מסך

9 שנים לארמדילו, תל אביב

בר הארמדילו חוגג תשע שנים עם מנות ומשקאות שיוגשו במחיר 9 שקלים. בין האלכוהול והמנות שיוגשו כוס בירה 220 מיליליטר מכל הברזים; מגוון צ'ייסרים; קאווה; למברוסקו; אספרגוס ופונדו גבינה; סלק אפוי עם גבינה כחולה וכוסברה; קוביות דג ותבשיל חומוס; פרגית עם אבוקדו ורסק; פלאפל חצילים ורוטב גמבה; קבב טלה וטחינה; ארטישוק מטוגן; לשון בציר בקר; כדור שוקולד גדול.

ארמדילו. אחד העם 51, תל אביב. 03-620-5573. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי במילוי גבינות/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט זוגי בטרומפלדור 10, רמת השרון

הביסטרו ברמת השרון מציע תפריט סתיו זוגי במחיר 248 שקלים. בארוחה: סלט קיסרי עם לבבות חסה, אבוקדו, קרוטוני פרעצל ורוטב קיסר; רוסטביף עם איולי, זיתים, שמן ענבים ועלים ירוקים; קרפצ'יו דג ים בזרעי רימונים, שקדים וריחן; קפלצ'ו – רביולי במילוי גבינות; צ'יקן טיקה- פרגית בגראם מסאלה ויוגורט, צ'אטני וסלט עדשים; והמבורגר בגריל, מוגש על בריוש, ביצת עין ורוטב צ'פוטלי ועוד.

טרומפלדור 10. טרומפלדור 10, רמת השרון. 03-5404072. רמת השרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרפצ'יו במיט אנד ווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף ב- MEAT& WINE, הרצליה

המסעדה משיקה תפריט חורף ובו תבשילים חורפיים כמו קדרת אסאדו עם מבחר ירקות שורש וניוקי; תבשיל כתף טלה המבושל ביין עם תוספת לבחירה; תבשיל אוסובקו רך; מרק בטטה, מרק עדשים, מינסטרונה ושעועית עם בשר ועוד.

MEAT& WINE. שנקר 16 בהרצליה. 09-9567006. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף טבעוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף במשק ברזילי, תל אביב

מסעדת משק ברזילי בתל אביב משיקה תפריט חורף חדש ובו מנות כמו סלט Fuyu yazai ירקות חורף, נבטים, קריספי קייל ברוטב יוזו ואבוקדו (50 שקלים); סלט סלק מאודה, אנדיב, גבינת עזים כחולה בויניגרט חרדל (52 שקלים); ניוקי עם שעועית ירוקה, חמאת מרווה, פטריות ופרמזן (55 שקלים); טמפה ובצלי שאלוט בקרמל למון גראס על פירה שורש סלרי וחלב שקדים ברוטב רימונים (55 שקלים); טריו ממולאים על קרם סלק ואגוזי לוז (68 שקלים) ועוד.

משק ברזילי. אחד העם 6, תל אביב. 03-5166329. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורקס בפסאז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בפסאז', תל אביב

דן ארואץ יצר תפריט חדש לפסאז', כולו מתומחר ב-24 שקלים. בין המנות בורקס גורגונזולה, גאודה, תרד צלוי ויוגורט; סנדביץ' קורנביף עם ירקות טריים, כרוב סגול, חרדל ולחם שאור; ברוסקטה אנשובי עם בצלים מקורמלים פלפל חריף ועגבניות צלויות; סלט דג מעושן, עלים ועשבים, צנוניות, עגבניות שרי וזיתים; פנקייקים מחלב קוקוס, אפרסמון מקורמל ומייפל ועוד.

פסאז'. אלנבי 94, תל אביב. 077-332-3118. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלקסטון ביסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חורף בבלקסטון ביסטרו, מלון אינדיגו רמת גן

מסעדת BLACKSTONE BISTRO & LOUNGE מציעה תפריט חורף חדש ובו מנות כמו סלט עלי חורף, רימונים ותחמיץ יפני (43 שקלים); עטאייף טלה על מצע טחינה וקארי (49 שקלים); קדירת טלה בירקות שורש, על מצע קוסקוס (139 שקלים); תבשיל לחי עגל על ניוקי פטריות פורצ'יני (119 שקלים); מוס חלבה ושוקולד בלגי (39 שקלים) ועוד.

LOUNGE &BISTRO BLACKSTONE. אהליאב 5, מתחם הבורסה, רמת גן. 03-9300033. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלעת מעושנת בפיצרוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בפיצרוי, תל אביב

השף רועי גנצ'ולה מציע תפריט חורף חדש ובו מנות כמו מרק עגבניות עם ניוקי בזיליקום ותפוזים עם פרמזן (48 שקלים); טרטר טלה מלווה בחצילים, חומץ פטל, חלמון ביצה וטבסקו (54 שקלים); רביולי דלעת מעושנת עם עגבניות מיובשות, קרם סלק, תרד וקמפרי (42 שקלים); עוף אורגני, בצל ירוק, תירס וצ'ילי (34 שקלים); לוקוס בליווי תרד מדבר, איולי בזיליקום, שעועית לבנה, חמאת סרטנים ומיץ סלק (64 שקלים); פלמידה עם ביסק סרטנים, חמאה שרופה, ארטישוק ירושלמי ובוקצ'וי (65/130 שקלים) ועוד. בנוסף, המסעדה מציעה תפריט עסקיות בימים שישי-שבת בין השעות 12:00-17:00 עם שלוש מנות לבחירה במחיר העסקית (מנה מכל מחלקה בתפריט), בליווי כוס מיץ תפוזים או קוקטייל קאווה.

פיצרוי – Fitzroy. הירקון 136, תל אביב. 03-520-6100. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ילדים בקינג ג'ורג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת ילדים בקינג ג'ורג', ראשון לציון

מסעדת קינג ג'ורג' משיקה תפריט ילדים במחיר קבוע של 30 שקלים לארוחה. בתפריט: נקניקיות, שניצלונים, המבורגר וספגטי עם תוספות ומשקה גזוז בטעמים לבחירה. בזמן ההמתנה מקבלים הילדים פלייסמנטים מעוצבים, צעצוע מתנה וחידוני מחשבה.

קינג ג'ורג'. סחרוב 22, ראשון לציון. 052-7278080. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully