וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילי: המקום שממציא את הלחם מחדש

בדיוק כשחשבנו שאי אפשר לחדש יותר בתחום הלחם נפתחה מזללת פילי בתל אביב מציעה פורמט חדשני של כוס לחם קראנצ'ית שנאפית על פי הזמנה בשלל מילויים

היום נפתח להרצה פילי, בר אוכל רחוב חדש בנחלת בנימין בתל אביב, בבעלות השף קונדיטור שימי סרן ושותפיו מיכאל חלפון ואלינור פרייזלר. המקום יפעל על בסיס קונספט חדשני של כוס לחם קראנצ'ית שנאפית עם ההזמנה, אותה פיתח סרן במהלך שבע שנים תמימות. בתוכה יוגשו מגוון מנות, החל מארוחות בוקר ועד ארוחות צהריים, ערב ולילה.

פילי feeli. אפיק גבאי
כוס לחם שממלאים בארוחה/אפיק גבאי

"לפני כמה שנים הגיע לארץ קונספט של פיצה קונוס, מוצר שלא ממש הצליח, אבל ראיתי בו פוטנציאל אדיר והיה לי חזון לייצר משהו כזה, לצרכים שלי", מספר סרן, "במקצועי אני שף קונדיטור והמומחיות שלי היא בבצקים. אז התחלתי לפתח את המוצר הזה כבר לפני שבע שנים, תוך עבודה על מכונה שתיצור כוס לחם מבצק. בהתחלה, יצרתי מכונות פרימיטיביות ועם השנים השתכללנו ויצרנו את הבצק הזה, אתו אנחנו עובדים היום ולטעמי הגענו למוצר שהוא מושלם".

בעברו היה סרן שף קונדיטור בקונדיטוריה גלית שפעלה בשכונות הדר יוסף ורמת החייל בתל אביב, וכעת החליט לעבור לתחום אוכל הרחוב המהיר. "הקונספט הוא להכין את הכול מול הלקוח במינימום זמן", הוא מסביר, "מרגע ביצוע הזמנה, אנחנו מכניסים כדור בצק למכונה ותוך פחות מדקה וחצי הוא נאפה מול הלקוח ונוצרת כמו כוס שעשויה מלחם. במקביל, אנחנו מכינים על הפלנצ'ה את תוכן המנה ותוך פחות משלוש דקות הפילי שלנו יוצא רותח וטרי ומשתלב יחד לטעמים מדהימים".

פילי feeli. אפיק גבאי
פילי/אפיק גבאי

הכיוון הוא להתרחב בעתיד לרשת?
"יש לנו מוצר טוב, טעים ומשביע במחיר סביר כך שהרצון הוא כמו של כל איש עסקים, להביא את המקום לכיוון של רשת. זה החזון הכי גדול שלנו והוא כולל גם את הרצון לפרוץ לחו"ל. אבל בינתיים אנחנו מחכים לפתוח את הסניף הראשון ונראה איך הוא יהיה".

על המנות בפילי אחראים השפים יאיר פיינברג ואלי קישוני שהרכיבו תפריט רחב ובו מנות כדוגמת פילי בוקר עם חביתה מקושקשת מעושנת; או פירות עם קרם מסקרפונה (13-19 שקלים למנת בוקר ובין 19-24 שקלים לארוחת בוקר הכוללת שתייה חמה); פילי צהריים עם מיט בולס; שווארמה הודו עם טחינה; פילי ערב עם צ'וריסו על הפלנצ'ה, תפוחי אדמה וצ'ילי מתוק (36 שקלים), פאד-קפאו בשר טחון עם עשבי תיבול עגבניות, בצל וצ'ילי (32 שקלים), אסאדו עם פלפלים ורוטב ברביקיו (36 שקלים), פילי צמחוני (24 שקלים), פילי עם פירות ושמנת (18 שקלים) ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילי רוסטביף וחרדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחות הבוקר יוגשו במקום בין השעות 8:00-12:00; צהריים בין 12:00-17:00; ערב בין 17:00-22:00; ולילה בין 22:00-2:00. לצד הפילי מציעים תה קר (ירוק או בטעם אפרסק) מברז בייצור המקום, במילוי חופשי ובעלות של 6 שקלים. כמו כן יציעו בירה מהחבית במחיר 10 שקלים ותפריט לילה עם מנות מוקטנות במחירים שבין 20-29 שקלים. את הפילי עצמו, שמוכן מתערובת בצקים מיוחדת, ניתן יהיה לאכול במקום או לארוז לנשיאה הביתה.

פילי. נחלת בנימין 59, תל אביב. 03-6443144. ראשון- שבת 08:00-01:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully