וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: שבוע איטליה אצל חיים כהן

ביפו תל אביב של חיים כהן חוגגים שבוע איטלקי, בליליות יש מנות כשרות חדשות, המטבח הסיציליאני מתארח במסעדת סרדיניה והאוכל הטבעוני חוזר לככב. מה נאכל השבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבוע איטליה ביפו ת"א/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע איטליה במסעדת יפו תל אביב

מסעדת יפו תל אביב של השף חיים כהן, תגיש לאורך השבוע הקרוב (8-15 בדצמבר) תפריט בניחוח איטלקי לכבוד סיום תפקידו של אחראי קשרי חוץ איטליה – ישראל, לורנצו ארנסטו. לתפריט הקבוע במסעדה צורפו מספר מנות בניחוח איטליה, כגון: טורטליני מודנה במרק תרנגול, סנדביץ' פורקטה, טליאטלה צוואר טלה, מטפחת פסטה עם ראגו ברווזים ועוד. המנות הראשונות ינועו בין 45-62 שקל והמנות העיקריות בין 90-170 שקל.

יפו תל אביב. רחוב יגאל אלון 98, ת?א. 03-6249249

כבד עוף על בריוש ליליות. דניאל לילה
כבדים על בריוש בליליות/דניאל לילה

תפריט חורף בליליות, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט חורף חדש ובו מנות כגון סלט פורטבלו חם עם אפונת שלג, אנדיב, לפת ושומר בקרם שום וגרמולטה שקדים; קרפצ'יו סינטה עם קרם סלק, שעועית ירוקה, שאלוט, אגסים וטפיוקה בלסמי; כבדי עוף צלויים על חצי בריוש עם קרם בננות, קרמל וניל ופטרוזיליה; פילה מוסר עם ניוקי צרובים, סלק, פטריות יער, הדרים ומרווה; ריגטוני טרי עם זוקיני, קישואים, פטריות, לימון, עלים ירוקים, שום וצ'ילי; פילה בקר עם חיטה וירקות שורש, קרם בצלים מקורמלים, רוטב פטריות שחור וערמונים ועוד.

ליליות. רחוב דפנה 2, תל אביב. 03-6091331.כשר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מנות חצילים בסרדיניה. נמרוד סונדרס
פיצה בסרדיניה/נמרוד סונדרס

שבוע סיציליה בסרדיניה, יפו

שף רועי סופר עורך שבוע סיציליאני במסעדתו סרדיניה בתאריכים 10-16 בדצמבר. בתפריט יופיעו מנות ספיישל כגון קוסקוס פירות ים (99 שקלים), אינולטיני של עגל עם צנוברים וצימוקים (89 שקלים), לינגוויני עם ממרח פיסטוק סיצליאני (54 שקלים), פאנלה של חומוס (39 שקלים), סרדינים ממולאים (49 שקלים) ועוד. כחלק משבוע סיציליה יוצעו במסעדה גם יינות איטלקיים כמו ברולו טורטוניאנו, אלברוסה מינטאלד ורוארו ארנייס של יקב מיקלה קיארלו; קיאנטי קלאסיקו, וינו נובילה די מונטפוליצ'יאנו ריזרבה של יקב קרפינטו ועוד.

סרדיניה. כיכר קדומים 6, נמל יפו, תל-אביב. 03-6832211. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריזוטו טבעוני במטבח של רמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחות טבעוניות במטבח של רמה, הרי יהודה

אחת לחודש תתקיים בערבי חמישי במסעדה בנטף ארוחה טבעונית של מיה בן צבי. הארוחה הטבעונית הקרובה תתקיים ב-19 בדצמבר החל מהשעה 19:00 ועל הארוחות הבאות ניתן יהיה להתעדכן באתר המסעדה או בעמוד הפייסבוק שלה. תפריט הארוחות יתעדכן מדי חודש בהתאם להיצע חומרי הגלם העונתיים. בין המנות שיוגשו בארוחה הראשונה: מרק ירקות שורש לבנים עם אגוזי לוז; ברוסקטה עם ממרח שעועית בובס וזיתי קלמטה; "ריזוטו" שעורה ופטריות בבירה אדמונית, עם סלט נבטי בר בוויניגרט רימונים ושמן אגוזי מלך; ארטישוק, ארטישוק ירושלמי ועלי חרשף אפויים עם קרם לימונים ושקדים; סלט תרד גלילי עם תפוזים ופיסטוקים מקורמלים ועוד (158 שקלים לסועד).

המטבח של רמה. בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה. 02-5700954. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה בפאסטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף בפאסטל, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט ארוחות עסקיות חדש במחיר 79 או 89 שקלים, וכן מנות חורף חדשות ומנות לטבעונים וצמחוניים. בין המנות החדשות: מרק צח של עוף וגזר, עם קניידל של מח עצם, פירורי לחם, פטרוזילה ושום; קרוק מסיה ובו רוסטביף, קרם פרש, בשמל ואמנטל; פילה לוקוס עם קראסט פטריות, אגוזים וערמונים, קרם תפוחי אדמה ושקדים; תבשיל קדירה של כתף טלה על העצם עם ירקות; צ'יז קייק עם קרם אנגלז: שיקוריה, קרם פרש וספגטי מקורמל ועוד. בין המנות הטבעוניות והצמחוניות החדשות: מנת טמפה בזיגוג רוטב סויה, דבש, בלסמי לבן ושום עם פטריות ותירס; פטוצ'יני, עם עדשים ירוקות, סלרי, יין לבן וציר ירקות ועוד.

פאסטל. שדרות שאול המלך 27, תל אביב. 03-6447441. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאפאסים של בוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחות בוקר חדשות בביסטרו נועה, יפו

הביסטרו של השף ניר צוק מגיש תפריט ארוחות בוקר חדש ובו מנות כגון שקשוקה של פעם (52 שקלים); ביצים בקן צלויות במח עצם (59 שקלים); חומוס מכתש ועלי (48 שקלים); בוקר ים - ביצה חצי קשה, טוביקו סלמון, סרדינים ושרימפס (59 שקלים); חביתת כמהין טריות (85 שקלים) ועוד. לצד הארוחות ישנם גם טאפאסים של בוקר כדוגמת לבנה תוצרת בית, גבינת פטה, גבינת שמנת סלמון, טחינה יפואית, רוקט ובוטנים ועוד. ארוחות הבוקר מוגשות בין השעות 9:00-12:00.

ביסטרו נועה. הצורפים 14, יפו. 03-5184668. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט חדש בקפה ג'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף חדש ברשת קפה ג'ו, ברחבי הארץ

ברשת בתי הקפה השיקו תפריט חורף חדש ובו מנות כדוגמת שקשוקה ים תיכונית עם 2 ביצים, רוטב עגבניות פיקנטי, גבינה בולגרית, חצילים קלוים וזיתים (49 שקלים), סלט חלומי קפריסאי עם גבינת חלומי מוקפצת לצד גרגירי חומוס ובצל על מצע סלט ירקות בתיבול נענע, לימון, פטרוזיליה ורוטב סלסה (59 שקלים), פיצה על בסיס קמח מלא או רגיל לבחירה, ברוטב עגבניות, מוצרלה, אננס, גבינה בולגרית, בזיליקום, פלפל קלוי, צ'ילי גרוס ואורגנו (39 שקלים); משקה שוקולד קראנץ' עם אספרסו, חלב, קינמון, קצפת וטוויל שקדים (22 שקלים), סחלב פיסטוק (18 שקלים) ועוד.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בופה בביסטרו גופרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות יום הולדת בביסטרו גופרמן, רשפון

הביסטרו חוגג 16 שנות פעילות עם בופה שייערך בימי שישי ובו מגוון מנות לצד מיצים טבעיים שנסחטים במקום ושתייה חמה (69 שקלים לסועד מבוגר ו-35 שקלים לילד). בין המנות שיוגשו במקום- ריבות ביתיות; גרנולה טרייה; גבינות רכות וקשות כמו לבנה עם זעתר גלילי ועוד; מאפה לזניה של חצילים ופטריות; שקשוקה; פשטידות; ממרח שוקולד אגוזים מתוצרת עצמית ועוד. הבופה ייערך בין השעות 8:30-12:00 בכל יום שישי.

ביסטרו גופרמן.הפרחים 12, רישפון. 09-955-0555. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ששון בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעימות קוניאק בששון, חיפה

בר האוכל החיפאי עורך ערב לקידום תרבות האלכוהול בחיפה- הפעם בדגש על הקוניאק. הערב יתקיים ב-10.12 החל מהשעה 20:30, ובמהלכו יתארחו במקום מומחים שיסבירו על ההיסטוריה של עולם הקוניאק ואופן הכנתו. מהמטבח של ששון יציעו מנות ספיישל שמשלבות את המשקה וכן יוצעו טעימות של 4 מותגי קוניאק במחיר 80 שקלים.

ששון. חורב 10, חיפה. 04-6306234. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט חדש בהלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בקפה הילל, ברחבי הארץ

רשת קפה הלל משיקה תפריט חדש ובו מנות כגון אורז ביראני עם טופו או סלמון (43 שקלים), פוקצ'ה עם חצילים קלויים, גבינת פטה וזיתי קלמטה (43 שקלים), פיצה מרגריטה בתנור לבנים עם רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה (39 שקלים), קנלוני פטריות (61 שקלים), רביולי חציל שרוף עם גבינת עזים (57 שקלים), סלט חם מהמחבת עם מגוון ירקות מוקפצים וסלמון ברוטב ויניגרט (53 שקלים), פסטה פטוצ'יני או פוזילי ברוטב אסיאתי עם סלמון או טופו וירקות (47 שקלים).

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנקוטה ברפאלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחים חדשים ברשת רפאלו, חיפה והקריות

רשת המסעדות האיטלקיות רפאלו משיקה תפריט קינוחים חדש ובו מנות כגון טירמיסו בצנצנת; עוגת גבינה עם מחית פיסטוק ודובדבני אמרנה; קרם ברולה פיסטוק; סופלה שוקולד על פקאן מסוכר; פנקוטה וניל מעוטרת ברוטב קרמל עם טוויל שקדים; סורבה איטלקי בשלושה טעמים עם רוטב פירות יער; אפוגטו: וניל איטלקי טבול באספרסו וגנאש שוקולד לבן ועוד. מחירי כל הקינוחים 19-32 שקלים.

רפאלו. מרכז קסטרא, חיפה. 04-6208757. לא כשר. הקריון. 048774367. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר של דיקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

20 שנה לדיקסי, תל אביב

המסעדה חוגגת 20 שנה לקיומה עם תפריט ספיישלים לכל אורך חודש דצמבר שמאגד את המנות הקלאסיות שהוגשו במסעדה לאורך השנים כמו סינטה אוסקה; חזה אווז; עוגת גבינה מסורתית של דיקסי; אצבעות שוקולד ועוד. בנוסף, לכבוד יום ההולדת יצרו במסעדה ארוחה הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לצד קוקטיל או כוס יין או בירה. הארוחה תוגש לצד התפריט הרגיל של המסעדה.

דיקסי גריל בר. יגאל אלון 120, פינת תוצרת הארץ 3, תל אביב. 03-6966123. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully